Prosjekt A4: bilder før og etter demontering

Anbefalte innlegg

Da var tiden inne for prøvemontering av bakfangeren, og dette så ut til å bli bra! Hva synes dere sålangt? Gøy med noen synspunkter.

 

IMG_5619.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye baklykter er også montert! Ble penere med dem på.

IMG_5624.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes det blir fett jeg : ja : .blir du klar til neste møte da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes det blir fett jeg : ja : .blir du klar til neste møte da?

Hehe, så treig som jeg er så spørs det nok ikke om det blir Mazda power på det møtet også. Neida, jeg vil gjerne, og skal prøve å bli ferdig. Rekker desverre ikke å lakkere før den tid men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er alle delene klare til lakkering, idag har jeg forsterket front og bakfangeren, slik at den blir stivere ;)

Og i morgen er det lakkering på gang! Dette håper jeg blir bra! Bilder kommer etter hvert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole erik, åssn går det med din bil da? Nå er det for lenge siden vi har hørt noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare lurer på en ting. 3 timer til å montere komplett styling? Er det teknisk muligt? Hvordan fikk du det egentlig til så kjapt? Må vell støpe fester i fangeren og slikt..?

 

Det er mulig ja. Støpte ingen fester nei, finnes flere måter å få festet det på. Og det var ikke noe jalla, alt blei bra. Du ser jo resultatet på bildet i signaturen min.

 

Skal montere styling på Golfen min i morra, håper det går like knirkefritt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole erik, åssn går det med din bil da? Nå er det for lenge siden vi har hørt noe...

 

Hei Jan Richard, den bilen din blir jo helt sinsyk nydelig da.. liker rødfargen og den stylinga du har valgt.. detta blir jo bare snadder :tilber: . Vel jeg har et problem som jeg lurer på om du kan hjelpe meg med: Jeg har en RS4 fanger fra Rieger (plast) som jeg skulle få montert på min bil, har tatt av org. fanger (var jo veldig lett foresten) men når jeg skal sette på den org.stålbjelken på den nye fangern så kommer min kunnskap til kort.

 

Det fulgte med en bruksanvisning men den er på tysk og jeg skjønner ikke hvordan man skal få festet denne på... Så hvis du har mulighet og tid og lyst på noen kr for å ta jobben for meg så hadde jeg vært evig takknemlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jan Richard, den bilen din blir jo helt sinsyk nydelig da.. liker rødfargen og den stylinga du har valgt.. detta blir jo bare snadder :tilber: . Vel jeg har et problem som jeg lurer på om du kan hjelpe meg med: Jeg har en RS4 fanger fra Rieger (plast) som jeg skulle få montert på min bil, har tatt av org. fanger (var jo veldig lett foresten) men når jeg skal sette på den org.stålbjelken på den nye fangern så kommer min kunnskap til kort.

 

Det fulgte med en bruksanvisning men den er på tysk og jeg skjønner ikke hvordan man skal få festet denne på... Så hvis du har mulighet og tid og lyst på noen kr for å ta jobben for meg så hadde jeg vært evig takknemlig.

Jeg har selv fått litt hjelp. Men du kunne jo kommet og kikket på hvordan jeg har gjort det så får du jo se hvordan den er festet. Får lissom ikke vist det skikkelig på bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk delene hjem fra lakkering i dag, montert og det ser bra ut, har ikke fått montert gitteret i front og bakfanger, ikke montert tåkelysene, og ikke sideskjørtene, men frontfangeren og bakfangeren er montert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut noen bilder, har ikke tatt i gitter i bakfangeren, og sideskjørtene er ikke montert.

IMG_5695.jpg

IMG_5696.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der ble jo bra. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dær ble det bilder ja...

Vakkert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har selv fått litt hjelp. Men du kunne jo kommet og kikket på hvordan jeg har gjort det så får du jo se hvordan den er festet. Får lissom ikke vist det skikkelig på bilder.

 

Hei du, tok en hel helg og brukte hue orntlig hehe.. og til slutt gikk alt på plass ;)

Men en tur nedover må jeg jo bare ta for å se på den sinsyke fine bilen din.. detta var jo helt nydelig.. jeg skal levere mine deler til lakk i morra så håper å få på alt til uka.. må se og få lagt ut noen bilder så fort jeg har alt klart :) ps: er spent på hvordan dine sideskjørt blir ... mine var jo heeeeelt syke lave... mener at når jeg senker bilen etterhvert så kommer jeg til å slipe vegbanen hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett noen bilder av bilen din jeg Tor..

 

Er forresten nesten ferdig med stylinga, sideskjørter og gitter og alt er montert, untatt bakrutesenkeren som jeg fikk igjen i går fra lakkering! Denne blir montert til helga eller uken som kommer.

Men blir det "harry" å bare sote bakrutene på bilen?

 

Blir også forresten nye felger til bilen, Blir nok noen 18", vet ikke hvilke enda, det vil tiden vise, Bare å komme med tips til felger som er pene på A4 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett noen bilder av bilen din jeg Tor..

 

Er forresten nesten ferdig med stylinga, sideskjørter og gitter og alt er montert, untatt bakrutesenkeren som jeg fikk igjen i går fra lakkering! Denne blir montert til helga eller uken som kommer.

Men blir det "harry" å bare sote bakrutene på bilen?

 

Blir også forresten nye felger til bilen, Blir nok noen 18", vet ikke hvilke enda, det vil tiden vise, Bare å komme med tips til felger som er pene på A4 ;)

Heluu Jan, ja du skal være den første som får vite at jeg i all hemmelighet har stylet bilen min i ekspressfart. Jeg har noen få få detaljer igjen før jeg skal ta en fotosession... hehe om det er slik jeg ville legge fram min bil. ;) Men det er ikke lenge til jeg skal lage en (hey se på min bil aaaaa, er den ikke fiiiin) Trå. hehe. : rock :

 

Bare for å røpe litt da.. så kom det senest i dag (min bursta : rock : byetheway)Sorte Angel Eyes hovedlykter, mhv sorte side blinkers.. og Kamai Crom speilkapper : smil :

 

: smil : Når det kommer til din bil Jan så føler jeg at det nermere seg perfeksjon, og det MENER JEG :) , veldig bra dette. Og så er det IKKE harry å kunn sote di bakre ruter. Selv kjører jeg rundt med konstant ANGST, for å bli stoppa,banka over pansret og få kr 3000,- i bot pga 2 ekstra sota ruter...

Hvis du har tjans så ville jeg at du prøvde 19" før du bestemmer deg for 18" , siden jeg selv var fast bestemt på at 19" skulle jeg ha.. og så fikk jeg låne (kunn 1 time) 20" og ...ja jeg forandra mening for å si det sånn.. Så 20" kommer til å pryde min bil etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heys, Viste jo at du skulle style bilen din jeg da! Men jeg aner ikke hva du skulle ha på den! Du får lage en se på bilen min tråd da vettu! Skal du på rudskogen forresten? Grattis med dagen i går da! ;)Jeg har jo 19" på bilen min, men da jeg kjøpte bilen fra bilforretningen, så fulgte felgene med, å de ble ikke godkjente på EU kontrollen, så da må bilforretningen skaffe meg nye felger og nye dekk, sannsynligvis blir det noen 18" som jeg får.

Kan jo eventuelt selge de senere for så å kjøpe nye, men det finner jeg ut av..

Skal prøve meg på å sote rutene bak denne helga eller uken som kommer. første gang..

Gleder meg til å se bilder av bilen din! ;) Bare å sende meg PM me bilder ;) hehe..

hvor er du fra egentlig? Står telemark/vestfold... vil det si ved langangen ellerno rundt der ;)

Heluu Jan, ja du skal være den første som får vite at jeg i all hemmelighet har stylet bilen min i ekspressfart. Jeg har noen få få detaljer igjen før jeg skal ta en fotosession... hehe om det er slik jeg ville legge fram min bil. ;) Men det er ikke lenge til jeg skal lage en (hey se på min bil aaaaa, er den ikke fiiiin) Trå. hehe. : rock :

 

Bare for å røpe litt da.. så kom det senest i dag (min bursta : rock : byetheway)Sorte Angel Eyes hovedlykter, mhv sorte side blinkers.. og Kamai Crom speilkapper : smil :

 

: smil : Når det kommer til din bil Jan så føler jeg at det nermere seg perfeksjon, og det MENER JEG :) , veldig bra dette. Og så er det IKKE harry å kunn sote di bakre ruter. Selv kjører jeg rundt med konstant ANGST, for å bli stoppa,banka over pansret og få kr 3000,- i bot pga 2 ekstra sota ruter...

Hvis du har tjans så ville jeg at du prøvde 19" før du bestemmer deg for 18" , siden jeg selv var fast bestemt på at 19" skulle jeg ha.. og så fikk jeg låne (kunn 1 time) 20" og ...ja jeg forandra mening for å si det sånn.. Så 20" kommer til å pryde min bil etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pen A4, eneste jeg har å utsette på den er at du burde hatt SORT netting i fangerene, alu farget netting passet ikke inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heys, Viste jo at du skulle style bilen din jeg da! Men jeg aner ikke hva du skulle ha på den! Du får lage en se på bilen min tråd da vettu! Skal du på rudskogen forresten? Grattis med dagen i går da! ;)Jeg har jo 19" på bilen min, men da jeg kjøpte bilen fra bilforretningen, så fulgte felgene med, å de ble ikke godkjente på EU kontrollen, så da må bilforretningen skaffe meg nye felger og nye dekk, sannsynligvis blir det noen 18" som jeg får.

Kan jo eventuelt selge de senere for så å kjøpe nye, men det finner jeg ut av..

Skal prøve meg på å sote rutene bak denne helga eller uken som kommer. første gang..

Gleder meg til å se bilder av bilen din! ;) Bare å sende meg PM me bilder ;) hehe..

hvor er du fra egentlig? Står telemark/vestfold... vil det si ved langangen ellerno rundt der ;)

Hei igjen Jan, jo først så er jeg født og oppvokst i vinje laaangt inne i Telemark, nå bor jeg i Horten siden jeg fikk jobb i Tønsberg hehe vel var ikke noe ledige leiligheter på den tia så da ble det Horten istedet for Tbg.

 

Ja pm med bilder kan jeg jo alltids sende men tenkte jeg skulle bli litt mer ferdig med bilen først. (mangler kunn senking og 20").

Nettopp kommet hjem fra jobb og nyter en iskald coca mens jeg ser på mine nye ting som skal på bil i helga hehe.. fasen.. nå regner det også.. jaja..

Sier i fra så fort bilen er klar.. eller tråden..

Hadde jo vært morro og treffes en dag da.. måjo få til det, ikke langt å kjøre med A4 vettu : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pen A4, eneste jeg har å utsette på den er at du burde hatt SORT netting i fangerene, alu farget netting passet ikke inn.

TakK! Det kommer RS4 grill og netting til fangerene og sideskjørta til vinteren, gidder ikke ordne på det nå som det er sommer. Må jo ha noe å gjøre til vinteren! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen Jan, jo først så er jeg født og oppvokst i vinje laaangt inne i Telemark, nå bor jeg i Horten siden jeg fikk jobb i Tønsberg hehe vel var ikke noe ledige leiligheter på den tia så da ble det Horten istedet for Tbg.

 

Ja pm med bilder kan jeg jo alltids sende men tenkte jeg skulle bli litt mer ferdig med bilen først. (mangler kunn senking og 20").

Nettopp kommet hjem fra jobb og nyter en iskald coca mens jeg ser på mine nye ting som skal på bil i helga hehe.. fasen.. nå regner det også.. jaja..

Sier i fra så fort bilen er klar.. eller tråden..

Hadde jo vært morro og treffes en dag da.. måjo få til det, ikke langt å kjøre med A4 vettu : smil :

Da venter jeg på bilder!

Går fort med en A4 ja! Skulle bare så gjerne hatt en liten turbo.

Men skal du på Rudskogen 30-31 Aug eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TakK! Det kommer RS4 grill og netting til fangerene og sideskjørta til vinteren, gidder ikke ordne på det nå som det er sommer. Må jo ha noe å gjøre til vinteren! : ja :

 

ja er fint å ha noe å gjøre på vinterstid, lyst på ett felg oppussings prosjekt til vinteren jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er fint å ha noe å gjøre på vinterstid, lyst på ett felg oppussings prosjekt til vinteren jeg.

erre du har tenkt å gjøre da a?`

Kommende vinter så har jeg egentlig planlagt å ta innvendig i bilen, men blir noen småting utvendig også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

erre du har tenkt å gjøre da a?`

Kommende vinter så har jeg egentlig planlagt å ta innvendig i bilen, men blir noen småting utvendig også!

 

vet ikke helt men trenger noen større felger, og kunne godt tenkt meg noen som er små slitt til å lakke eller polere opp, merce hjul, eller kanskje noen audi hjul. vet også om noen porche felger men dem har jeg ikke rå til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men blir det "harry" å bare sote bakrutene på bilen?

 

Ja, det er harry, og ikke særlig fint å bare sote bakvinduene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.