Stavanger: Rudskogen 28. - 29. august!

Anbefalte innlegg

mulighet for å henga seg på her eller ? ser kje ut som om gjengen fra hgsd har så store planar. E d nåken brukanes hotell i nærheten ? Damå blir sannsynligvis med å då e kje telt et alternativ....

 

Bare og stille det. Hoteller e der vel nok av rundt rakkestad vil eg tro. Men det e jo kjekkast på campen. Du får bare overtale! ;)

 

Jo flerne me blir jo kjekkere e det. Og lengre tid bruke me bort. E det ikkje sånn det pleie å ver? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe må tenke på det... må skaffe meg telt og sovepose å slikt også... men har veldig lyst...

 

Biltema har alt du trenge for ein billig penge:) (d rimte jo:D)

 

hehe ja hadde ikke blitt feil det :D snakket med verkstedet om bilen min eller Kjell? :P virker som jeg har hatt gullhår en viss plass :P

 

Ka har skjedd me bilen din?

 

mulighet for å henga seg på her eller ? ser kje ut som om gjengen fra hgsd har så store planar. E d nåken brukanes hotell i nærheten ? Damå blir sannsynligvis med å då e kje telt et alternativ....

 

Hotell e jo for pyser, e jo fint og intimt i telt, bare sei at d e sånn romantiske greier me telt, så funke d sikkert fint:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vanskelig å sei. kan ha skjedd k ti som helst. mest sannsynlig ikje ette du fekk ann.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka så har skjedd me kafforein bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka så har skjedd me kafforein bil?

Jeg har hatt gullhår i en viss plass :P Tok reg reim bytte på audi forus på mandag og når de åpnet fant de at en del av beltestrammeren( tror det er det den heter, kommer bilde av delen i tråden min i løpet av kvelden). Denne hadde da kilt seg i stedet for å ramle rundt inni der og ødelagt alt :P så FLAKS er ett ord som faller meg inn :P Ettersom de kunne se hadde dette skjedd for en god stund siden, da bruddet var ganske sotete allerede...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då snakke me gullhår ja:D Godt at alt hadde gått godt då;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då snakke me gullhår ja:D Godt at alt hadde gått godt då;)

 

hehe uten tvil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bler ikkje rudskogen på meg i år... får ikkje fri

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bler ikkje rudskogen på meg i år... får ikkje fri

 

jajaja.. sånn kan det gå.. har de ikke interesse for at de ansatte skal ha det fint der borte nå? :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel gjerna bytta den slangen mellom g-laderen å intercooleren åg snart: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

næh, trenge ikje det, trenge bare tape og sykkelrep så går det bra.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, men då må eg teipa på ny, lekke litt nå då eg har 0,8 i trykk nå, så då e det jo faktisk enklare å setta på den nye så ligge på benken:) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stress når ann ligge heilt borte på benken då. Kan skjønne du ikje he satt ann på før. Hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, da ble det ikke noen treff på meg i år. Ser det er påfølgende helg etter oljemessa...og da er det bare ta springfart og drite i å få fri....hardt i oljå:venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Næmmen!!!! Arne da!: gråter :: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då begynne det å minka med folk å kanskje blir det den minste gjengen som reise på treff så lenge eg he våre medlem i klubben.. Hehe..

 

Kom igjen folkens!!!! :D:D:D

 

Eg hadde jo plana om å ha med ein "stavanger lokallagstaxi" som folk sko få lov å kjøre, men veit ikje om eg gidde. Hehe.. Måtte hatt någen til å dra ann bort i tilfelle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne, ikkje SÅÅ hardt i oljå at du ikkje kan ta fri en fredag;) Kjekt å sleppa verme på standen på ONS:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då begynne det å minka med folk å kanskje blir det den minste gjengen som reise på treff så lenge eg he våre medlem i klubben.. Hehe..

 

Kom igjen folkens!!!! :D:D:D

 

Eg hadde jo plana om å ha med ein "stavanger lokallagstaxi" som folk sko få lov å kjøre, men veit ikje om eg gidde. Hehe.. Måtte hatt någen til å dra ann bort i tilfelle.

 

Kor mange vet du om som kan trekka då? Har plana om dra ner men dynamoen på GTDn begynne å bli slitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då begynne det å minka med folk å kanskje blir det den minste gjengen som reise på treff så lenge eg he våre medlem i klubben.. Hehe..

 

Kom igjen folkens!!!! :D:D:D

 

Eg hadde jo plana om å ha med ein "stavanger lokallagstaxi" som folk sko få lov å kjøre, men veit ikje om eg gidde. Hehe.. Måtte hatt någen til å dra ann bort i tilfelle.

 

Ka bil du sko hatt me då? Me kan jo kjøra me som e me for det om! ;) Me e vel en 7 stk så ska bort. Eg har ingen ting å kjøra på bane med! ;)

 

Kossen ligge det ann med partytelt? E der någe igjenn av det gamla?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mange vet du om som kan trekka då? Har plana om dra ner men dynamoen på GTDn begynne å bli slitt.

 

Ein dynamo e jo ein enkel sak og fikse! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein dynamo e jo ein enkel sak og fikse! ;)

 

Ijs e t diesel nei... e isje den samme som e på bensin..turtelleren er koblet til dynamoen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror eg må mella pass.... Økonomien e ikkje heilt bra itte ferien å trenge å komma seg på beinå ijen -_-;

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir isje treff på meg helle denne gong desverre :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ein golf som eg kan kjøba av in kompis for vrakpant. står på skilte og alt. trenge bare fiksa eksoslekkasje og ribba annfor alt så e ajn gudd to go! e bare 90hk, men akn bli morro fordiom. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne, ikkje SÅÅ hardt i oljå at du ikkje kan ta fri en fredag;) Kjekt å sleppa verme på standen på ONS:)

 

Hehe, lucky you ;)

Neida, vanligvis e det jo ingen problem i det heila tatt å ta ein fridag i ny og ne, men akkurat denne ukå e det fullt kjør med leverandører og kunder som ska...tja, "pleias":p: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.