Stavanger: Rudskogen 28. - 29. august!

Anbefalte innlegg

Kan ikje som at de ikej går øve demperen, eller kanskje hvis me kappe litt på de? Hehe... :P

 

Men nå ordna det seg takket være han far. :D Hehe.. Så då e senk i boks, sommerdekk i boks, åpent filter i boks (ja, eg veit at kanskje innsats flowe bedre) Hehe.. Så blir det skifte av bremseskiver og klosser på torsdag mest sannsynlig, olje, bremsevæska, kjølevæska blir au skifta. og ein sjekk om at bilen faktisk e teknisk ok for å kjøra ut på bane. Hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra! Glede meg... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E blitt enormt bra vei over fjellet nå faktisk!

 

kjørte øve me min nyinnkjøpte bmw i går. Kom te oslo to timer før de andre som kjørte sørlandet. De starta 10 min etter meg, og hadde nokk litt mer stopp, men sparte verfall 1,5 time. Va drittver og, så eg kjørte ikkje spesielt fort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du kan jo ikje sei at du kjørte øve me din nyinnkjøpte bmw uden å sei kefor ein bmw det va sellen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ke bimmer du har handla deg Selle : rolleyes ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte ein 1994 520i for vrakpant sammen me ein kompis. ska bare selgast videre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men sånn ellers. Begynne folk og bli klar eller?

 

Ser de melde så som så med vær til helgen. Har me partytelt ennå? eller sko me gått te innkjøp av ett nytt? Trenge kanskje ikkje ett så digert, men fint med ett telt uansett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hadde våre kjekt med ei partytelt ja.. Hehe.. :)

 

He uansett bestilt inn deler til bilen nå.. Det som står på listå i mårå øve to-do ting e følgande:

 

-Fikse eksosanlegg (kobler på flexirør fra biltema) :D

-skifte olje og oljefilter

-fyre på drivstoffrengjøring

-skifte plugger

-skifte indre stabstagforinger

-sette på g60 senkesett (takk til klugen!)

-justere inn litt negativ camber hvis vi får tid.. Hehe.. :D

-skifte skiver og klosser foran

-skifte bremsevæske

-skifte drivstoffilter

 

dabør bilen bli klar! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men sånn ellers. Begynne folk og bli klar eller?

 

Ser de melde så som så med vær til helgen. Har me partytelt ennå? eller sko me gått te innkjøp av ett nytt? Trenge kanskje ikkje ett så digert, men fint med ett telt uansett...

 

Så som så, e vel d eg kalle drittver, men ennå OPTIMIST:)

 

http://www.yr.no/sted/Norge/Østfold/Rakkestad/Rakkestad~48055/langtidsvarsel.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E ikkje dårlige klær, bare dårlig vær! ;)

 

Men kan me partyteltet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E dar ngn plasse de he billige partytelt då? :)

 

Fekk starta bilen opp idag.. Måtte ty til startkabla, men det gjekk nå. Hehe.. Einaste turen ann hadde hatt på eit halv år før idag va Ogna - Hommersåk. Så det sa seg egentlig sjøl at dar ikje va nok strøm. Men sedde bieln på lading mens me holde på i dag så blir det gudd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E ikkje dårlige klær, bare dårlig vær! ;)

 

Men kan me partyteltet?

 

Greit nok d, men eg vet faktisk ikkje om eg gidde kjøra 50 mil for å sitta dassblaude i ett telt. MEN, e ennå optimist eg! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Golfen fått seg en skikkelig overhaling.. nå gjenstår bare å stille inn hjulene litt, feste eksosen skikkelig og bytte pakningsflensen på forgasseren så blir det bra.. :D

 

Og hvis ngn lurte så he de meldt litt sol på fredagen nå så eg e optimist eg au! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm im out. he iche bil å v8en ska iche t rudskogen ser d ud som :) have føn bøys and gørls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pingla! ;) Nokk av passasjerplass. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja. Litt regn overleve med. De har jo ikkje meldt någe vind, så då går det greit. Eg glede meg hvertfall. Telte blei pakka i går. Walkiene blei og funnet frem i går. Ta me de som har! Eg har 2 så eg har ein til overs.

 

Va og å kjøpte meg ein ny sovepose i går. Så eg e beinklar. regntøyet ligge klart. Håbe ikkje for mange pyse ut pga været. Eg tror det blir knall! :) Ser hvertfall frem te å prøve golfen te kjell på banen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, då va me nere i 3 stk i frå stavanger.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og kanskje minus banebilen! :(

 

Men kjell. Seie de at forsikringen ikkje gjelde fordi der ikkje e eu på bilen? E fristen gått ut? Har du fått avskiltingsbegjæring? Hvis ikkje så ska forsikringen gjelda for det om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å^ja, avkiltningsbegjær va dar på ann fant eg ud.... trudden å at det sko gå å ha ann i 2mnd ette fristen som va i juli eller juni.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt. Så då e der liten sjans for at golfen blir me?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, prøve ennå få tag i na om hu klare fiksa ng, men hekje klart å nå o ennå.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I got god news and bad news! Den dårlige e at golfen ikje blir med til rudskogen! Den gode e at me faktisk reise t skogen! Hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.