Stavanger: Rudskogen 28. - 29. august!

Anbefalte innlegg

Ka me å slenga deg på me meg på lørdagen Arne?? Ska jo ver på ONS eg og, men tror nok at eg ska få t å stå opp jækla tiligt på lørdag for d om:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ein golf som eg kan kjøba av in kompis for vrakpant. står på skilte og alt. trenge bare fiksa eksoslekkasje og ribba annfor alt så e ajn gudd to go! e bare 90hk, men akn bli morro fordiom. :)

 

Gje gass. Eg kan jo eventuelt kjøra an ner. Eg ska låna mor sin golf va planen... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Er ikke på grunn av mangel på bil. Eg har 3 biler, 2 er ikke vag, og 1 som jeg ikke kan kjøre bort. Derfor eg må låne bil! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gje gass. Eg kan jo eventuelt kjøra an ner. Eg ska låna mor sin golf va planen... ;)

 

Då trenge me ein bilhenger, någen som he tilgang til det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan an ikkje kjøras ner?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, lucky you ;)

Neida, vanligvis e det jo ingen problem i det heila tatt å ta ein fridag i ny og ne, men akkurat denne ukå e det fullt kjør med leverandører og kunder som ska...tja, "pleias":p: klø :

 

Skjenkas meine du vel? ;) Mulig eg ska stå på standen vår på fredagen : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan an ikkje kjøras ner?

 

 

Jo, ann kan jo forsåvdit det. Pointe e at ann sko våre på EU nå i juli. Hehe.. og ann trenge to nye kanala og fiksa eksosen for å få ann det. og eg he ikje tid å læra meg å sveisa for så å sveisa og få ann eu.-godkjent før skogen. Hehe.. Så då tenkte eg å bare fiksa pottå å kjøra ann.. Men ska jo litt til for at de sjekke om ann e eu.-godkjent då. Dar e jo betalt årsavgift på ann så he rette oblata. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo automatisk 2 mnder ekstra tid på deg på eu uansett! ;) Men e der någen med henger så funke det og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du he lyst å kjøra ann så kan du flott kjøra ann altså.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sama for meg ka eg kjøre egentlig. Bare an e litt sikker hvertfall. E der originalt understell på an?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, originalt! Hehe.. trenge kanskje ngn sommerdekk for dar sidde bare heilårsdekk på ann nå.. Men det kan eg sjå om eg klare å fiksa.. Hehe.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me greie ikkje fiksa någe bedre understell te an og då kanskje? ett sett senkefjærer koste jo ikkje mange kronene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det e godt mulig me klare.. Hehe.. Me må sjekka litt.. :D

 

EDIT: autospar he jo t 499,- uten TUV... trenge jo ikje TUV.. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hekje tenkt å bruga så mye penga på ann.. Hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp det for 2500 og selge det for 1500-2000 rett itte rudskogen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det går jo... Må bare finna ud kor mange som he lyst å kjøra bilen då. Hehe.. :P Blir skruing på rudskogen for å få det på i så fall. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då eg he fått henta banebil til turen. Så fer me bare håba at det går ann å gjør ann kjørbar til helgå.. :) Starte fint i dag, litt rusk ette å ha stått eit halvt år, men ette 10min så gjekk det greit. :) Bråge som eit uvær med laus eksos så må få fiksa ng der au. Så trur eg kanskje ann he godt av ng ny olje, et åpent filter og kjølevæska. Hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me kjøre øve fjellet?

 

Må gjerna henta ny bil på turen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me kan godt kjøra øve fjelle for min del.. Hehe.. Eg kjøre vrakpant uansett eg.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje någe fjelltur for meg vertfall, d gidde eg ikkje når der e så smud vei nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om någen veit om eg kan sedda b6 fjøre på golfen? Hehe.. :)

 

men mg og finni kan jo kjøra øve fjelle og treffa dokke på den andre siden! HEhe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E blitt enormt bra vei over fjellet nå faktisk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om någen veit om eg kan sedda b6 fjøre på golfen? Hehe.. :)

 

men mg og finni kan jo kjøra øve fjelle og treffa dokke på den andre siden! HEhe.. :P

 

Nei, kan ikkje d, men Kjell, greit å huska på at den der golfen faktisk må ver i teknisk forsvarlig stand for å kjøra på banen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.