#101 Skrevet August 26, 2010 Kjell. Kan du høre med noen av de andre du vet skal oppover om de kan ta med hjula? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet August 26, 2010 Den eneste som kanskje skal opp utenom meg og klugen er Stian Egelandsdal. Send han en PM du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet August 26, 2010 Den eneste som kanskje skal opp utenom meg og klugen er Stian Egelandsdal. Send han en PM du.. Done. Vet du om event Kluge har plass? Han kjører vel med bil henger hvis han skal ha med Trans-formersen sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet August 26, 2010 Transformeren er ikke noe trailerqueen!! Ekte gatebil, kjør bort, kjør hardt, kjør hjem. hehehe Vil ha meg frabedt slike flåsete påstander hehe Neida, skal ta med ett senkesett for en annen + vi skal ha med oss en lavo, så er dårlig med plass til 4 hjul i autoboten:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet August 26, 2010 Transformeren er ikke noe trailerqueen!! Ekte gatebil, kjør bort, kjør hardt, kjør hjem. hehehe Vil ha meg frabedt slike flåsete påstander hehe Neida, skal ta med ett senkesett for en annen + vi skal ha med oss en lavo, så er dårlig med plass til 4 hjul i autoboten:( Beklager:) Skal aldri gjennta seg hehe. Ja ja. Da får jeg vente å se hva Stian sier da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet August 26, 2010 Beklager:) Skal aldri gjennta seg hehe. Ja ja. Da får jeg vente å se hva Stian sier da. tlf 90108169 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet August 26, 2010 Transformeren er ikke noe trailerqueen!! Ekte gatejente Transe...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet August 27, 2010 On the road again......... :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet August 27, 2010 Då va me på ferjå øve te moss. Gått greit så langt. Va ein betongbil så begynte å kasta dekkbiter itte oss, men uten om det så har det gått fint. Tror kjell og kluge e litt lei av å kjøra låge bil så bråke litt øve normalen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet August 27, 2010 Låg bil som bråke litt øve normalen ? Ka bil e det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet August 27, 2010 må du våkna Fredrik... Klugens zweier kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet August 27, 2010 Har Kluge fått seg golf Mk2????? Åhh futti!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet August 27, 2010 Haha Finni Eg tolka en av de siste posta`ne til Kluge, før de reiste at han isje sko ha me den bilen, men då missforsto eg visst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet August 29, 2010 Ja nå kan dokkor angra på¨at dokkor ikkje blei me! Hadde kanon vær i heila går. Kjempe forhold på banen, og lite bil. Kunne kjøre kor mye me ville! Kjempetreff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet August 29, 2010 Ja nå kan dokkor angra på¨at dokkor ikkje blei me! Hadde kanon vær i heila går. Kjempe forhold på banen, og lite bil. Kunne kjøre kor mye me ville! Kjempetreff! Hjelpe ikkje det når ein må ha lappen for å kjøra på banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet August 29, 2010 (endret) Va en kjekke tur på 220 mil å henta heim S6 sedan og, på tross av gå glipp av treff på rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet August 29, 2010 Har du handla Dagi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet August 29, 2010 Jepp, va å henta nå i helgå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet August 29, 2010 Jepp, va å henta nå i helgå Grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet August 29, 2010 Takker Storfornøyd me bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet August 30, 2010 On the road again....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet August 30, 2010 henta bilen på tralla? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet August 30, 2010 Me stranda i kr.sand i går. Hehe.. Så me måtte ta toget heim. Eit hjullager som sa takk for seg.. Men det var nå ein meir behagelig tur i toget enn i bøttestola. Takkfor ein kanon tur Stian og Kluge! Va heilt sjefs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet August 30, 2010 Eg glede meg allerede te neste år eg. Men då ska eg ha ein aen bil me meg hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet August 30, 2010 Off. Eg e noge treige me å gi beskjed jah! Men eg e me neste gong. Krasja litt denne helgå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...