#51 Skrevet Juli 17, 2010 Mye flotte garasjer! Kom gjerne med bidler innvendig også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juli 17, 2010 et par bilder av min da den var under bygging, og nå står den klar. arbeidet startet for et par år siden, men ting tar tid.. greit det så lenge det blir bra resultat:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juli 17, 2010 mer bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juli 17, 2010 (endret) helikopter på besøk:) og så på tide å strekke opp bilen litt. digg å endelig ha eget verksted og jobbe i:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juli 18, 2010 steike, virkelig drømme garasje du har fått deg! er det fliser du har på gulvet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juli 18, 2010 steike, virkelig drømme garasje du har fått deg!er det fliser du har på gulvet? Ja ble fliser gitt:) også varmekabler da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juli 18, 2010 driver å planlegger garasje nå. hva er best på gulvet? epoxy? fliser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juli 18, 2010 Epoxy kan begynne å sprekke/løsne med tiden, hvis du mister (spisse) gjenstander ned som punkterer epoxyen. Fliser er en del dyrer, men penere og mer vedlikeholdsfritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juli 18, 2010 Drømmegarasje, Tangen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 18, 2010 min garasje, ca 8 x 9 meter, god mekkeplass for 2 biler, løfte bukk og litt maskiner. har bygget den nå ila det siste året og begynner nå å nærme seg ferdig Dette var drømmegarasjen min.. *sukk* Der kan man faktisk utrette mirakler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 18, 2010 Garasjen min, trang som et helvete, men kan hvertfall fyre opp til 20 grader med en 2000w vifteovn selv om det er 40 minus. Gjort mitt beste ut av mine 23 kvadrat, dog er det ofte meeget rotete og litt treningsstudio: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 18, 2010 Drømmegarasje, Tangen! Det stemmer! Har nesten ikke gått opp for meg enda hvor heldig jeg er. Skikkelig digg å ha god plass og et gutterom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juli 19, 2010 Her er garasjen eg held på me no;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juli 19, 2010 Et til pluss to av hjelperane våre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juli 19, 2010 Et til pluss to av hjelperane våre;) Er det hyttegarasje? Er dette på Oppdal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juli 19, 2010 Blir på hytta ja;) Kvitfjell er plassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juli 19, 2010 Noen bilder fra meg går med MANGE timer her i løpet av uka:) Dårlig oppløsning på bildene tatt med mobil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juli 20, 2010 Ja ble fliser gitt:) også varmekabler da.. haha! konge!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juli 20, 2010 (endret) Varmekabler er ikke såå dyrt, så når en først lager skruplass så er det jo bare å slenge de ned. Er det godt isolert og slikt som hos Fredrik der så koster det ikke armer å bein å ha litt lunk der inne heller Har vel noe hjelpevarme også Fredrik ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juli 20, 2010 [ATTACH]147439[/ATTACH] Deler du garasje med Richvoldsen, eller er det flere rs200 på G? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juli 20, 2010 Deler du garasje med Richvoldsen, eller er det flere rs200 på G? Driver å restaurerer bilen Ric bilen var forholdsvis dårlig stand så den har blit plukket rein og lakkert opp gjenstår å få orden på det elektriske og understell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juli 20, 2010 Varmekabler er ikke såå dyrt, så når en først lager skruplass så er det jo bare å slenge de ned. Er det godt isolert og slikt som hos Fredrik der så koster det ikke armer å bein å ha litt lunk der inne heller Har vel noe hjelpevarme også Fredrik ? Nei, kabler er ikke dyrt. Det er riktig. Det å bruke dem er noe annet:) Må nok stormfyre med litt annet når jeg skal ut å skru. Forløpig har jeg kun en 3kw vifteovn.. Har isolert veggene 15cm. (mer i taket) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet August 25, 2010 Her er min garasje, 80m2, fullisolert, med en liten rc-bod i ene hjørnet. Planen er å innrede loft iløpet av vinteren Akkurat fått smurt på epoxy-maling på gulvet. Ser frem til mange kosestunder her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet August 25, 2010 Mange KONGE garasjer her må jeg si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet August 25, 2010 Jeg gikk fra dette: Til dette DOH! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...