Anbefalte innlegg

Mest sannsynlig software oppdatering. Kan være clutchpakken og, men da kommer det vanligvis opp en feilmelding

 

De fant metallspon i girolje, så de skulle da kontakte leverandøren før de ser hva de gjør videre. Hun nevnte at det muligens blir ny girkasse :o

 

Men virker som det er software problem, det har skjedd flere ganger nå. Stopper jeg og starter bilen så fungerer den jo fint igjen. Og dvs den funker etter at det blir kuttet strøm på styreenheten. Men kan jo være feil med styreenhet OG girkassen da.

 

Det er vel ikke vanlig med metallspon i giroljen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst til å hjelpe meg med å ta av bakfjærene på min Touran på søndag? Og montere på igjen? Planer om å fjerne justeringa bak.. Dette bør jo være raskt for noen som kanskje har tilgang til bukk eller lignende? :)

 

bare å sende en meld :)

 

980 51 080

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg er ganske ny her på forumet, og må bare si at dere virker som en fantastisk gjeng etter å ha lest igjennom hele tråden.

Jeg har litt problemer med en Seat Leon 1.8T med feilkode 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

Mistenker at det kan være et problem med den nye chipen eller en lekkasje.

Noen som kunne vært behjelpelige med å trykkteste? for å se om det er en lekkasje jeg ikke har klart å finne.

 

Hadde vært til stor hjelp! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å sende en meld :)

 

980 51 080

 

Nå er det allerede fikset, men skal huske deg til neste gang! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skifte av forstilling (multilink) på en Passat 3BG, noen som kan ta på seg dette? Skjer ikke i nærmeste framtid, men greit å vite om noen kan og pris isåfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan slette airbag feilen på bilen ?

 

Sure. har vag com. er det bare å slette feilmeldingen?

 

Jobber på akershus festning i hele natt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelte Airbag feil må man på møller og slette. Men kan jo alltids prøve med vagcom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelte Airbag feil må man på møller og slette. Men kan jo alltids prøve med vagcom.

 

Da må du bare komme innom. helst innen kl 21 for da stenger festningen. Ring meg på 92280488 hvis det er aktuellt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skifte av forstilling (multilink) på en Passat 3BG, noen som kan ta på seg dette? Skjer ikke i nærmeste framtid, men greit å vite om noen kan og pris isåfall:)

Send pm du

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skift av Turbo ,manifold og clutch , Noen som kan skifte dette ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du bare komme innom. helst innen kl 21 for da stenger festningen. Ring meg på 92280488 hvis det er aktuellt!

 

Hei

 

Fkk fjernet feilmeldingen men, Den kom tilbake :/

 

Dårlig kontakt et sted ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skifte av forstilling (multilink) på en Passat 3BG, noen som kan ta på seg dette? Skjer ikke i nærmeste framtid, men greit å vite om noen kan og pris isåfall:)

 

Skift av Turbo ,manifold og clutch , Noen som kan skifte dette ?

 

Send pm;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Fkk fjernet feilmeldingen men, Den kom tilbake :/

 

Dårlig kontakt et sted ?

 

Airbag er ikke akkurat mitt spessialfelt. men disse skal vel byttes fra tid til annen? Ring til ett møller verksted og hør. de har garantert hatt samme problemet tidligere. de gir gjerne råd over tlf.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er feilmeldingen da? Mye mulig at det kan ordnes på en relativt billig måte. Sjelden at airbag feiler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mobilt sandblåser utstyr ?

 

Noen som har mobilt sandblåser utstyr som tar på seg arbeide med å sandblåse vårt flaggstang feste / fundament ? Det vil si to u - jern som sitter faststøpt, se bilde.

2012-08-14 21.43.10.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i nærheten av Lillestrøm som kan ta av dekk på ett felgsett og sette dem på ett annet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo null stress, men når? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du muligheten til å gjøre det i morgen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager! Jeg var litt treg med å oppdatere posten, jeg drar til Marius i morgen, så tar mest sannsynlig han jobben :) Om det skulle komme noe i veien så han ikke har mulighet allikvel så ringer jeg Bård!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å si ifra hvis det gjelder dekk å alt mulig annet åsså nesten i hvertfall :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å si ifra hvis det gjelder dekk å alt mulig annet åsså nesten i hvertfall :P

 

Haha, godt å høre Bård :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil montere Milltek CatBack på polo'n? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å svare på PMen din Johannes, men det blir nok litt for dyrt for meg å reise tur/retur til verkstedet for å montere eksosen for den prisen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.