Anbefalte innlegg

Er det noen som kan låne bort nøkkelen til KW coilover så jeg kan få justertert sette. Takk på forhånd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan låne bort nøkkelen til KW coilover så jeg kan få justertert sette. Takk på forhånd.

 

Har mange forskjellige nøkler så jeg har sikkert 2 du kan låne. Send meg en PM så avtaler vi nærmere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mor har en golf 4 99 mod.

Har fått problem med låskassa bak , luka har gått i vranglås :-(

Er det noen som kjenner til dette problemet eller kan gi med råd og veiledning på hvordan jeg kan få opp låsen ?

Mvh tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trolig er det et stag som har hoppet av eller knekt fra dørhåndtaket til låsen. Vanlig problem på disse bilene. Du må nok av med bakluke trekket og se på låsemekanismen fra innsiden. Men eneste måten å få av det trekket på med lukket bagasje er å rive det i stykker(mulig jeg husker feil, men tror det måtte gjøres).

 

Min mor har en golf 4 99 mod.

Har fått problem med låskassa bak , luka har gått i vranglås :-(

Er det noen som kjenner til dette problemet eller kan gi med råd og veiledning på hvordan jeg kan få opp låsen ?

Mvh tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Noen som vil montere H&R fjører for meg på en A5? Selvfølgelig mot betaling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Er det noen med VAG-COM i Oslo som før helgen har mulighet til å kode vekk lyktespylerne mine?

Er på Majorstua på dagtid, og Østensjø-regionen kveldstid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vagcom. Jobber på Clas på storo senteret 7-15 denna uka

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst til å kode RNS510`n min så den skjønner at den har fått seg aktiv sub?

 

Jeg kjører til deg som har vagcom, så det blir minst mulig stress for den som kan hjelpe meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Er det noen med VAG-COM i Oslo som før helgen har mulighet til å kode vekk lyktespylerne mine?

Er på Majorstua på dagtid, og Østensjø-regionen kveldstid.

 

Bor på tveita. Tror jeg kan hjelpe deg torsdag kveld. Sier ifra hvis jeg rekker:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbudet Kristian, ser ut som Lena også bistår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Byttet nylig temp.hus på min Golf 3, 1.8cl ABS pga en sprekk. Dette gjorde at det lakk kjølevæske. Jeg trodde dette var i orden etter skifte og alt var bare fryd og gammen. Men nå, ca èn mnd etterpå så går bilen like tom for kjølevæske. Ikke før i dag har olja begynt å bli hvit, så dette tyder vel på defekt toppakning. Jeg måtte fylle på 2 liter vann i går, og jaggu var den ikke like tom nå i dag tidlig.

 

Må fylle ca. hver tredje dag.

 

Kan noen bistå meg med hjelp her?

 

Hva må annet enn å skifte selve toppakningen må gjøres? Må jeg slipe ned toppen evt? Har ikke veldig peiling på dette selv, så kostnaden også lurer jeg på.

Har folk tilgjengelig som kan hjelpe meg, men hva tror dere omtrent dette kan komme på? Tar det selvfølgelig svart, men regner med at det ikke akkurat blir gratis uansett da det er en del arbeid?

 

Håper på raskt svar!

 

Mvh Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal bytte toppakning på bilen min nå og bytter:

 

Toppakning/slipesett

Bolter til toppen

Reg reim kit

 

Kompis tilbud seg å gjøre hele jobben for meg for 5lapper for bare skru delen. Toppen overhaler jeg selv.

Vet ikke hvordan det er på en golf, men tror du kommer fort opp i rundt 5-6lapper for skruingen. Vis du skal overhale topp så koster vel det kanskje rundt 2lapper vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei på deg

jeg var inne på tanken med å rive trekket av . men følte jeg ville spøre noen på forumet først .:-)

flere jeg har snakket med sier det samme . får bare ikke håpe at dette trekket er for kostbart :-)

takk for hjelpen .

mvh tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Jeg har noe problemer med min AC. Det blåser ikke noe kald luft i det hele tatt, kan det bare være at jeg er tom for gass eller kan det hende at hele driten har ryki?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Jeg har noe problemer med min AC. Det blåser ikke noe kald luft i det hele tatt, kan det bare være at jeg er tom for gass eller kan det hende at hele driten har ryki?

 

Høres ut som klimakompressoren. Dra innom et verksted og ta en test? Koster isåfall ca 10k og bytte med deler.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan jo bare prøve og trykke ned ventil på røra så ser du og hører om det er gass ta av toppa så er den en liten tapp du kan trykke ned.

er vel framme i motor rommet der oppå di blanke røra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann! jeg har en A4 b5 avant hvor det slår litt i topplageret i bakdemperne. Noen i nærheten av Lillestrøm som har lyst til å hjelpe med det? Disse ulydene startet etter at det ble satt inn nytt senkesett bak. om noen eventuelt har et donor topplager til b5 bakdemper. All hjelp/tips taes i mot med takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo, er det noen som kan være behjelpelig med skift at tennplugger på en Audi rs4 b5?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil bygge eksos på 90'n? Skulle vært EU godkjent i juni så kansje på tide jeg får byttet eksosen så jeg får den godkjent snart:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i nærheten av nordstrand med VAG-COM som kan være behjelpelig med litt koding på A3en min iløpet av uken?

 

Først og fremst kode facelift baklyktene mine og canadisk-lysintilling.

Kanskje uspark om det ser bra ut og eventuelt needle sweep og coming home hvis det er mulig på bilen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan montere H&R fjører på en A5 mot betaling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i nærheten av nordstrand med VAG-COM som kan være behjelpelig med litt koding på A3en min iløpet av uken?

 

Først og fremst kode facelift baklyktene mine og canadisk-lysintilling.

Kanskje uspark om det ser bra ut og eventuelt needle sweep og coming home hvis det er mulig på bilen. :)

 

Bor på tveita og kan sikkert kode litt for deg en ettermiddag. Eventuelt i helgen? Må hente vagcom min hos Morten Kløw først siden han låner den.

 

Men kode facelift baklykter må vel gjøres med sånn kode-dongle som man kjøper med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor på tveita og kan sikkert kode litt for deg en ettermiddag. Eventuelt i helgen? Må hente vagcom min hos Morten Kløw først siden han låner den.

 

Men kode facelift baklykter må vel gjøres med sånn kode-dongle som man kjøper med?

 

 

Høres bra ut, kan kontakte deg nærmere :)

 

Ser ut til at du har rett angående kode-dongle, var ikke klar over det så får se om jeg får tak i en sånn en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som klimakompressoren. Dra innom et verksted og ta en test? Koster isåfall ca 10k og bytte med deler.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

 

Ny AC kompressor får du kjøpt på ebay. Jeg kjøpte min ny der til 1400,-

 

Ta en tlf til http://www.auto-utrustning.no på Alna, de tar et sted mellom 4-6000,- trur jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan fjerne rust og lakkere mine to framskjermer på Touran? Eventuelt noen jeg kan kontakte? Det holder å lakkere skjermkantene. Bilen er sort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.