Anbefalte innlegg

Trenger hjelp til å rense sil, evnt bytte oljepumpe på en A6 1.8 TQ 2003-modell.

 

Oljelampa begynte å lyse i går og oljestand er bra. Har i dag byttet olje og filter, kjørt motorrens (Omega 907), deretter skiftet olje og filter på nytt. Etter en liten kjøretur kommer det tre pling og lampa begynner på nytt å blinke...

 

Og ja...forrige eier har fulgt serviceheftet og byttet olje etter Longlife(-not)-intervallen.

 

Noen som kan ta jobben i nærheten av Skedsmokorset?

 

Mvh

Ken

Kontakt meg enten på pm eller 46409879.

 

 

Da har jeg fått hjelp av et medlem på forumet her og fått orden på bilen :)

 

Så for de som trenger hjelp i nærheten av Oslo så kan jeg virkelig anbefale å ta kontakt med Thomas på side 1 i denne tråden.

 

Og til Thomas: Takk for god hjelp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg rette en stor takk til Arve for hjelpen med å fikse ett varmt og tørt sted jeg kunne skru litt i dag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg rette en stor takk til Arve for hjelpen med å fikse ett varmt og tørt sted jeg kunne skru litt i dag:)

 

ble det høyt nok:)=?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Ble så høyt at vi var bekymret for om vi kom oss ut av verkstedet igjen.

Den er løftet 3cm på dekka og 5 cm på understellet nå. Så har 8 cm bedre klaring under bilen.

Det som er kjipt nå er at 33" dekka ble nesten litt små til bilen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke noe særlig bilmekking kyndig så lurte derfor på om noen i Oslo området kunne hjulpet med å montere skvettlapper på min A4 B8. Skal bare ha dette på under vinteren. Har hørt at det er enkelt hvis man kommer seg under bilen.

 

done :)

 

Da vil jeg rette en stor takk til Arve for hjelpen med å fikse ett varmt og tørt sted jeg kunne skru litt i dag:)

 

done :) bare hyggelig kjekken. ble jaggu film på skropelen din også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja utrolig hva man får til på noen få timer bare man vil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja utrolig hva man får til på noen få timer bare man vil:)

 

absolutt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Ble så høyt at vi var bekymret for om vi kom oss ut av verkstedet igjen.

Den er løftet 3cm på dekka og 5 cm på understellet nå. Så har 8 cm bedre klaring under bilen.

Det som er kjipt nå er at 33" dekka ble nesten litt små til bilen:)

 

42" neste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

done :)

 

 

 

done :) bare hyggelig kjekken. ble jaggu film på skropelen din også...

 

Jeg ønsker også å rette en stor takk til Arve, ur d best. Det er slike personer som Arve som gjør det verdt å være medlem av en slik klubb. Stå på Arve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ønsker også å rette en stor takk til Arve, ur d best. Det er slike personer som Arve som gjør det verdt å være medlem av en slik klubb. Stå på Arve.

 

Helt enig, Arve sto på med å hjelpe meg med å bytte drivaksel, men litt vanskelig på biler med Autmat, slik at det ikke gikk. Men gud bedre han sto på å svettet og prøvde alt.

 

En flott mann :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, utrolig hyggelig å høre alle mann. dette settet jeg stor pris på.

 

synes det bare er hyggelig å kunne hjelpe til når det trengs og jeg har kunskapen til det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig, Arve sto på med å hjelpe meg med å bytte drivaksel, men litt vanskelig på biler med Autmat, slik at det ikke gikk. Men gud bedre han sto på å svettet og prøvde alt.

 

En flott mann :)

 

hei, viggo.

 

fikk du fikset den drivknuta eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

42" neste?

 

Nja. 37" hvis det blir aktuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, viggo.

 

fikk du fikset den drivknuta eller?

 

Joda, fikk S-Sentrum å fikse det. De tokk dette på en kjapp formiddag før ferien så meget fornøyd med S-Sentrum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg ikke prisen i hodet, men jeg hadde en kunde for litt siden som hadde fått en Møller mekaniker til å gjøre dette 'utenom'. Drøyt 1/2-prisen tror jeg. Kanskje mekanikeren finnes her? Hvis ikke kan jeg sikkert skaffe deg navn og nummer :)

 

Hei, dette skulle jeg også vært interessert i da min Passat CC ikke har kjørevarmer og sliter med å få opp varmene. Så en parkeringsvarmer/kjørevarmer hadde vært digg å få montert ASAP. Bikkje kaldt ute jo.

Så om navn og nummer kan oppdrives så hadde det vært strålende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett senkesett jeg skulle hatt montert men har ikke akkurat så mye peil på det.

Noen her som har noe erfaring med montering på en 98 a6 4b?:-P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett senkesett jeg skulle hatt montert men har ikke akkurat så mye peil på det.

Noen her som har noe erfaring med montering på en 98 a6 4b?:-P

 

gi meg en pling en av dagene så ordner jeg dette. :)

 

nummeret står i signaturen min

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mornings =)

Har i det sisste hatt endel problemer med vindus-spyler mekanismen på Caddyen min, høyst sannsynlig pumpa som er gåen. Relè`et slår men det kommer ingen spylerveske ut av dysene. Er vanskelig for meg å få hørt om pumpa går for i det jeg lukker opp panseret så fungerer ikke systemet.

 

Er det noen som kan være behjelpelig med å bytte en slik spylermotor? Selve motoren kan jeg skaffe, men trenger hjelp til å få bytta den da jeg ikke har tilgang på noe sted å skru. Etter det jeg vet så må man av med den ene forskjermen for å komme til. Bor i Oslo og kan gjerne kjøre en halvtime utenfor. Ta kontakt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mornings =)

Har i det sisste hatt endel problemer med vindus-spyler mekanismen på Caddyen min, høyst sannsynlig pumpa som er gåen. Relè`et slår men det kommer ingen spylerveske ut av dysene. Er vanskelig for meg å få hørt om pumpa går for i det jeg lukker opp panseret så fungerer ikke systemet.

 

Er det noen som kan være behjelpelig med å bytte en slik spylermotor? Selve motoren kan jeg skaffe, men trenger hjelp til å få bytta den da jeg ikke har tilgang på noe sted å skru. Etter det jeg vet så må man av med den ene forskjermen for å komme til. Bor i Oslo og kan gjerne kjøre en halvtime utenfor. Ta kontakt :)

 

send meg en pm du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, litt stor jobb men.

 

Bytte turboer i en s4 2.7t + manifolds -98.

 

Regner med å må ut med litt siden motor må ut av bilen. Men noen som kjenner/kan vil komme med ett tilbud?

 

-Tore

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei er det noen her som kunne hjelpet meg med å bytte drivknute høyre foran på en RS4 B5.

Har aldri gjort det før så har ikke lyst til å stå uten bil til jobb hvis jeg klarer å gjøre noe feil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan utføre det meste. bor på kjeller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har lyst til å prøve seg på drivknuta på bilen min? Får såklart litt kompansasjon for jobben :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har lyst til å prøve seg på drivknuta på bilen min? Får såklart litt kompansasjon for jobben :)

 

send meg en pm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, litt stor jobb men.

 

Bytte turboer i en s4 2.7t + manifolds -98.

 

Regner med å må ut med litt siden motor må ut av bilen. Men noen som kjenner/kan vil komme med ett tilbud?

 

-Tore

 

det er en såpass omfattende jobb at dette er noe jeg tror du bør høre med s-sentrum om. disse har rett utstyr og du får en garanti på jobben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.