Anbefalte innlegg

Jeg har et sett GTI kanalskjørt liggende som jeg skulle ha montert på en Golf V. Noen som vil ha jobben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sett GTI kanalskjørt liggende som jeg skulle ha montert på en Golf V. Noen som vil ha jobben?

 

send meg en pm så ordner vi det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

send meg en pm så ordner vi det :)

 

Du har PM : smil ::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

har en dør i en b6 som ikke vil åpne seg. Har delen som må skiftes, men tør ikke selv å fjerne dørtrekket iom at dette må gjøres med døra igjen. Noen som kunne vært behjelpelig? Bor i Blystadlia - Rælingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

har en dør i en b6 som ikke vil åpne seg. Har delen som må skiftes, men tør ikke selv å fjerne dørtrekket iom at dette må gjøres med døra igjen. Noen som kunne vært behjelpelig? Bor i Blystadlia - Rælingen.

 

Da kan det nok hende du sliter litt. Siden det sitter en skrue på hver side, i rammen. :)

Døra MÅ være åpen for at du skal kunne ta av dørtrekket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan det nok hende du sliter litt. Siden det sitter en skrue på hver side, i rammen. :)

Døra MÅ være åpen for at du skal kunne ta av dørtrekket.

 

 

Var det jeg fryktet :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

har en dør i en b6 som ikke vil åpne seg. Har delen som må skiftes, men tør ikke selv å fjerne dørtrekket iom at dette må gjøres med døra igjen. Noen som kunne vært behjelpelig? Bor i Blystadlia - Rælingen.

 

hmm, dette hørtes ut som en utfordring jeg har lyst til å se litt på. har du mulighet til fredag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra:) Ja har fri denne uka, så fredag passer bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra:) Ja har fri denne uka, så fredag passer bra:)

 

ring meg på fredag mellom 15-16 så ser vi på det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring meg på fredag mellom 15-16 så ser vi på det

 

Takker. Da ringer jeg til fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei dere.

Ny på forumet, og i Audiklubben :) Jeg har en A3 2.0TQ, og lurer på om noen kan hjelpe meg med å skifte foringer på undersiden av motordekselet. Kjører nå rundt med et litt løst motordeksel, som i og for seg er helt fint (dekselet altså) - minus gummiforingene i underkant. Jeg har sjekket med Møller, og det finnes dessverre ingen løse foringer til dekselet..Litt kjipt å måtte kjøpe nytt motordeksel til 3000NOK..

 

Så hvis noen har vært borti dette tidligere, eller kan tenke seg å se på problemet i løpet av helgen, så ta kontakt via PM :)

 

mvh

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei dere.

Ny på forumet, og i Audiklubben :) Jeg har en A3 2.0TQ, og lurer på om noen kan hjelpe meg med å skifte foringer på undersiden av motordekselet. Kjører nå rundt med et litt løst motordeksel, som i og for seg er helt fint (dekselet altså) - minus gummiforingene i underkant. Jeg har sjekket med Møller, og det finnes dessverre ingen løse foringer til dekselet..Litt kjipt å måtte kjøpe nytt motordeksel til 3000NOK..

 

Så hvis noen har vært borti dette tidligere, eller kan tenke seg å se på problemet i løpet av helgen, så ta kontakt via PM :)

 

mvh

Anders

 

Mulig du kan bruke rørleggertape. Ikke helt sikker, men går jo an å prøve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde heller dratt på høggern jeg. Såvidt jeg vet og har erfart så er vel dim'en på disse foringene like uansett motordeksel. Da er det bare å plukke fra en eller annen vag bil på høggern som har motordeksel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle tips :) Jeg skal få sett på dette i morgen sammen med en i klubben :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Retter en stor takk til Bård Sebastian for super hjelp og forming av fire nye foringer til mitt smukke motordeksel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Retter en stor takk til Bård Sebastian for super hjelp og forming av fire nye foringer til mitt smukke motordeksel :)

 

hehe! ble litt av en Customizing av de foringene jeg hadde men må si meg fornøyd med resultatet ja :)

 

Var bare hyggelig å hjelpe til :)

 

Å til alle dere andre som trenger hjelp til alt fra stereo bygging til montering av senk å bytting av bremser og etc. så er det bare å sende en pm ;)

 

Mvh Clown Customz Garasjen! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil rette en stor takk til Arve som hjalp meg med å få åpna bakdøra på b6'n min. Viste seg at det var ledningen til døra som satt litt løst. Har tidligere fått både en som har jobba med å montere sentrallåser til å se på det og en Møllermekaniker uten at de fant feilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil rette en stor takk til Arve som hjalp meg med å få åpna bakdøra på b6'n min. Viste seg at det var ledningen til døra som satt litt løst. Har tidligere fått både en som har jobba med å montere sentrallåser til å se på det og en Møllermekaniker uten at de fant feilen.

 

bare hyggelig det veit du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden alene er verdt årsavgiften til klubben: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist du legger til rabattene du får på div steder er medlemskapet så og si gratis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tid og mulighet til å hjelpe meg med å justere opp senkesettet litt en dag? Bilen gikk ikke over 11cm-klossen til Vegvesenet :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tid og mulighet til å hjelpe meg med å justere opp senkesettet litt en dag? Bilen gikk ikke over 11cm-klossen til Vegvesenet :(

 

Ja, det er noe dritt. Kanskje du burde prøve et annet sted? Gjorde du dette i Oslo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tid og mulighet til å hjelpe meg med å justere opp senkesettet litt en dag? Bilen gikk ikke over 11cm-klossen til Vegvesenet :(

 

halla supermons. jeg kan hjelpe deg på tirsdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er noe dritt. Kanskje du burde prøve et annet sted? Gjorde du dette i Oslo?

Var på Risløkka ja. Er de så forskjellige på det altså? Synes å ha hørt at Risløkka er helt greie på godkjenning jeg..

halla supermons. jeg kan hjelpe deg på tirsdag?

Høres ut som en plan! Send meg en melding på tid og sted og sånt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.