Anbefalte innlegg

Noen som kan lakkere s-linelister (de som skal sitte nederst på døra)? Og montere senkeskåler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med å montere gewinde på touranen min : klø :

 

hjelp underveis

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne tenke seg å montere downpipe på en b6? Mot betaling så klart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Risløkka ja. Er de så forskjellige på det altså? Synes å ha hørt at Risløkka er helt greie på godkjenning jeg..

 

Høres ut som en plan! Send meg en melding på tid og sted og sånt?

 

11cm er mer enn høyt nok.

 

Kort sagt: Tüv-dokumentasjon overstyrer "liksomreglene" til Statens Vegvesen. Normen som går igjen i godkjenningspapirene tilsier 7cm opp til plast- og 8cm opp til metalldeler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med å montere gewinde på touranen min : klø :

 

send meg en pm du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring og kan hjelpe med montering av S4 nedre bakskjørt på min A4 B8 1.8tfsi Q? Har planer om å montere eksos på begge sider med quad tips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan lakkere s-linelister (de som skal sitte nederst på døra)? Og montere senkeskåler?

 

Noen som har erfaring og kan hjelpe med montering av S4 nedre bakskjørt på min A4 B8 1.8tfsi Q? Har planer om å montere eksos på begge sider med quad tips.

 

selvsagt bare å ringe. dere har nummeret mitt begge 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selvsagt bare å ringe. dere har nummeret mitt begge 2

 

Takk for det, men det løste seg:) Listene får jeg tilbake ferdig lakkert til uka og senkeskålene er montert:) Eneste jeg nå trenger hjelp til er å montere downpipe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det, men det løste seg:) Listene får jeg tilbake ferdig lakkert til uka og senkeskålene er montert:) Eneste jeg nå trenger hjelp til er å montere downpipe.

 

Hvordan er plassen i motorrommet? Må den skrus ut nedenfra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selvsagt bare å ringe. dere har nummeret mitt begge 2

 

Arve, har du noen guide på hvordan dette gjøres?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er plassen i motorrommet? Må den skrus ut nedenfra?

 

Hei! Ja den må skrus nedenefra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen i område som vil hjelpe meg med å justere opp senken? Kan gjøre det selv, men mye bedre med en løftebukk :) Så kan vi ta bremsene bak i samme slengen ?

 

/Løkås

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må rette en stor TAKK til marius her for senk av 2ranen min : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du er fornøyd. :)

 

Noen dager er faktisk vært å leve for: smil :

og det blir sikkert ennå bedre imorgen når jeg får tatt litt bilder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan skaffe en bra pris på bytte av frontrute på min audi 100?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en telefon eller besøk Bernt hos BA Bilglass AS på Ulven i Oslo og hør hva de kan tilby......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt utrolig hvor hjelpsomme folk er her!!!

Dette kan man kalle en ekte klubb :-)

Tommelen opp til alle!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor ikke i Oslo/Akershus, men jeg tar gjerne en tur dersom noen er villige til å hjelpe med å skifte ventiltetninger på en gammel 2er Golf til en jeg kjenner. Betaler for deler, og betaler også den som måtte hjelpe til med jobben. Bistår også med hjelp selv, for jeg er ikke redd for å skru, men har ikke gjort denne operasjonen før, så tar ikke sjansen på å gjøre det alene i tilfelle jeg skulle rote det til. Blir i nær fremtid.

 

Hvis noen er villige til å hjelpe, send meg en PM, så skal du få mer informasjon:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor ikke i Oslo/Akershus, men jeg tar gjerne en tur dersom noen er villige til å hjelpe med å skifte ventiltetninger på en gammel 2er Golf til en jeg kjenner. Betaler for deler, og betaler også den som måtte hjelpe til med jobben. Bistår også med hjelp selv, for jeg er ikke redd for å skru, men har ikke gjort denne operasjonen før, så tar ikke sjansen på å gjøre det alene i tilfelle jeg skulle rote det til. Blir i nær fremtid.

 

Hvis noen er villige til å hjelpe, send meg en PM, så skal du få mer informasjon:)

Ingen som har lyst til å ta på seg dette? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et siste forsøk i håp om at en snill sjel har tid og ork:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne hjulpet meg med montering av senkefjærer på en audi a3 8p? gjerne før søndag :) har verken kompetanse eller lokale til og gjøre det selv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump, helst idag, imorgen eller på torsdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fjærklemmer i bilen. Mulig jeg har en muttertrekker der og. :)

 

Du trenger forøvrig ikke et lokale. Bare et stabilt sted å stå. Jekk opp, skru av dekket. Skru ut hele demperen. Stram fjærene, skru av topplokket til demper. Bytt fjør. Stram den før du skrur på topplokket igjen. Skrus tilbake i posisjon. Hvert fjør kan tas på 30min, om du er dyktig. ;)

 

Kunne hjulpet, men har begrenset med tid nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne ha hjulpet meg med å kappe plass i vangene til drivakslene mine?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.