Anbefalte innlegg

Angående lakkering i Oslo så har jeg pratet med Espen på Fornebu bilskade idag og han har endel ledig tid fremover så bare å ta kontakt for en hyggelig pris :)

 

Espen: 90858285

 

Hils fra Tore på Statoil Smestad

 

titegn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan være behjelpelig med å montere ett speil på en b6? Selve speilet kan jeg montere selv, men sliter med å få av dørtrekket og få fiksa kablene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Tenkte det var tid for ny olje og filter på haldexen. Er dette kronglete? Hvis noen har noen tips eller lyst til å hjelpe til har jeg sted innendørs med grav. Kan hjelpe til med oljeskift/omlegg av dekk og andre småting hvis noen skulle trenge det:)

 

Ang B6 speil så kan jeg sikkert hjelpe til. Må bare få sett på noen tegninger/DIY guides:)

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som sveiser og har lyst til og mikke litt på et s6 95 eksos anlegg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som sveiser og har lyst til og mikke litt på et s6 95 eksos anlegg?

 

hva som skal gjøres?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som sveiser og har lyst til og mikke litt på et s6 95 eksos anlegg?

 

Kan ordnes det, sveiser det meste, og S6 har jeg vært borti før ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert du får si fra om du har tid til og se eksos problemet og evn legge en slagplan i nærmeste fremmtid!

Holder til i lommedalen og ellers i bærums området..

 

Sendte deg pm ang etanol greiene men pcen min er litt rar så vet at alle mld ikke kommer fram..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Tenkte det var tid for ny olje og filter på haldexen. Er dette kronglete? Hvis noen har noen tips eller lyst til å hjelpe til har jeg sted innendørs med grav. Kan hjelpe til med oljeskift/omlegg av dekk og andre småting hvis noen skulle trenge det:)

 

Ang B6 speil så kan jeg sikkert hjelpe til. Må bare få sett på noen tegninger/DIY guides:)

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

 

Takk for det, men klarte det selv i dag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe med trykktest på min 1.8T? Har litt nykkete gasspådrag og LMM er byttet.

 

N75 målt ok. 29ohm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte Møller nå for å høre litt angående cc til min A3 og han var i tvil om man trenger ny styreenhet eller ikke, hva tror dere? Uansett, om jeg går for den, kan noen her bidra med montering? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte Møller nå for å høre litt angående cc til min A3 og han var i tvil om man trenger ny styreenhet eller ikke, hva tror dere? Uansett, om jeg går for den, kan noen her bidra med montering? :)

 

ta kontakt med Sondre Hugaas hær, han kan det meste om dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta kontakt med Sondre Hugaas hær, han kan det meste om dette

 

Will do! Takk Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Will do! Takk Kim

 

han skaffer det du trenger og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått en fæl ulyd i et hjullager fremme på min seat leon. Trenger sårt hjelp til dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kunne hjulpet meg med og få borret ut en skrue i skiltlyset? sitter dønn fast og nå ser det ut som skrua er torx.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen hast, men jeg kjenner at orken til å selv kaste meg over jobben så kanskje noen her har lyst til å tjene en slant :)

 

Hadde bilen (Passat 3bg 2003 FWD) på service i Sverige og de kommenterte at jeg burde bytte de nedre armene/stagene i forstillingen (husker ikke navnet på de akkurat her og nå dessverre) siden det var slakk i de. I samme slengen vil det nok være lurt å få byttet høyre drivknute + mansjett. Bremser må jeg også snart bytte, men nå begynner det kanskje å bli såpass mye at vi snakker dager og ikke timer :P

 

Jeg hjelper gjerne til på jobben om det trengs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kunne hjulpet meg med og få borret ut en skrue i skiltlyset? sitter dønn fast og nå ser det ut som skrua er torx.

 

kan se på det til uka når jeg kommer hjem. er ikke store jobben det :)

 

Ingen hast, men jeg kjenner at orken til å selv kaste meg over jobben så kanskje noen her har lyst til å tjene en slant :)

 

Hadde bilen (Passat 3bg 2003 FWD) på service i Sverige og de kommenterte at jeg burde bytte de nedre armene/stagene i forstillingen (husker ikke navnet på de akkurat her og nå dessverre) siden det var slakk i de. I samme slengen vil det nok være lurt å få byttet høyre drivknute + mansjett. Bremser må jeg også snart bytte, men nå begynner det kanskje å bli såpass mye at vi snakker dager og ikke timer :P

 

Jeg hjelper gjerne til på jobben om det trengs :)

 

 

jeg kunne absolutt tenkt meg å tatt på meg dette. ringer deg når jeg kommer hjem til uka :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan se på det til uka når jeg kommer hjem. er ikke store jobben det :)

 

Takker! God tur til Essen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe som liker og kan å skru på 100 C4 2.3 quattro? bakstilling/forstilling etc. PM for mer info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som monterer motorvarmer her inne da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nullstilling av Airbag-feilvarsling? (Golf III)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har stålpeil på el feil? sliter med vindusheis på venstre side frran. finner ikke noe feil har bytta styring og bryter fortsatt samma kjipe feilen :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har stålpeil på el feil? sliter med vindusheis på venstre side frran. finner ikke noe feil har bytta styring og bryter fortsatt samma kjipe feilen :(

 

sjekka kontakten mellom dør å karroseri?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Har en 2000 A6 2,7T som har begynt å lage mer lyd ved pådrag, en slags suse/viftelyd. Usikker på hva det kan være, kanskje noe feil med resirkventilene til turbo. Har også en bensinmåler som lever sitt eget liv en gang i blant, kanskje dårlig kontakt et sted.

 

Synes også at bilen har litt lavt turtall på tomgang, men det er kanskje normalt på denne typen bil? Virker som det ligger rundt 600 - 750 rpm. Har aldri hatt noe problem med start eller at motoren stopper.

 

Noen i Oslo området som har tips/ har lyst til å kikke på dette? Ta gjerne kontakt på PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekka kontakten mellom dør å karroseri?

 

Vel nei. eller jeg har tengt som så at siden de 3 andre vinduene fungerer så skulel det ikke være noe feil der men kan jo pipe ut de kablene og. har sjakka alt som går i døra til og fra bryter /styrebox. forøvrig b og bytta ut begge komponentene fortsatt samme feil.

så lit rådlaus. men skal se om jeg ikke får titta på kablene mellom dør og chassi. bare så merkelig at vag com ikke finner noen feilmaldinger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.