#101 Skrevet November 30, 2013 2001 mod allroad 2.5tdi runder snart 320000km drar fortsatt godt. byttet alt i begge topper på nærmerer 270000km da men hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet November 30, 2013 Min 01 Allroad 2.5tdi har gått 446000 nå Orginal motor men dog ny innmat i toppene 200n jeg solgte i høst var gått 608000 ved overlevering til ny eier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Desember 6, 2013 hei, frøkna hjemme har en 2001 AUDI A4 1,8TQ. b6. Den ble chippet av OCT på 332,000km Går som ei kule enda;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Desember 6, 2013 Min 2005 525DA, gått 272000km uten problemer. Forøvrig til salgs hvis noen er på jakt etter billig BMW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Desember 6, 2013 Min 01 Allroad 2.5tdi har gått 446000 nå Orginal motor men dog ny innmat i toppene 200n jeg solgte i høst var gått 608000 ved overlevering til ny eier automat ? Hva med kassa isåfall ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Desember 6, 2013 automat ? Hva med kassa isåfall ? Manuell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Desember 6, 2013 Gamle A6, C4`n min,199 mod, 2,5 quattro passerer snart 450 000km ....... solgte den til en kompis for snart 2 år siden, som gir den nytt liv :-) Tenker den er god for minst det dobbelte Allroadn`n passerer snart 280 000km, 2002 mod, 2,7 Bi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Desember 6, 2013 "Skuta" mi passerte for en stund siden 258`, men da stoppa telleverket å virke rett etterpå....men bilen sviver og går som en klokke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Desember 7, 2013 Forrige Passaten var en 35i 2.0... Den rundet 330 før det var kroken på døren. Drivverket i bilen var fortsatt top-notch... Desverre var resten av bilen ferdig Nå har jeg en Passat 1.8T AEB, den har gått 245000 - fortsatt på original turbo. Fremdeles veldig lite slakke i turboen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Desember 7, 2013 Akkurat bikka 320.000km på min 1,9TDi Touran. Fortsatt orginal motor og girkasse (manuell). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Desember 7, 2013 Solgte akkurat en a4 1.8 turbo med 350.000 på tellern. Med org turbo som aldri har vært byttet ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Desember 7, 2013 Har en A8 1999 mod 2.5 TDI Q med 410.000 på telleren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Desember 8, 2013 A4 tq '98 har gått 270.000.. S4 2,2 '92 har nå gått 370.000. Med ny motor de siste 2.000 riktignok, men den fungerte fint før jeg parkerte den og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Desember 8, 2013 308 000 km.. Det er snakk om en VR6, så at den ikke er kjørt i hjel, eller hatt kjedehavari er vel utrolig? Ny innmat i motoren, så nå er vi klar til en lengde til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Desember 8, 2013 04' A4 1.9 AVF, tipper snart 270.000. Aldri hatt noe problemer med motoren utenom et som var min skyld (knakk klipset på ventilen til dieselfilter, og brukte ståltråd, som løsna), og at simmerringen på veiva trolig er gåen. Starter på ei omdreining selv når den har stått lenge i streng kulde og er sterk som et lokomotiv. Ellers begynner lakken å flasse litt rundt forbi, men rusten kan børstes rett av. Er nøye med vedlikehold, skifter olje og alle filter hver 10.000, og starter alltid bilen noen minutter før jeg kjører, og lar den gå på tomgang litt før jeg stopper den om jeg drar henger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Desember 8, 2013 270.000 kilometer er ikke spesielt langt for dagens biler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Desember 8, 2013 Neida, men nå var det lista opp biler her som var gått kortere enn min og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Desember 8, 2013 I første innlegget i tråden nevnes det "over 350.000 km" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Desember 8, 2013 Jeg hadde en Audi 100 2,5 Tdi 1993 modell som hadde gått ca. 700.000 km. Bytter topplokk ved ca. 500.000 km fordi registerreimen gikk sund. Både girkasse og speedometer har blitt skiftet i løpet av de årene jeg hadde denne bilen. Bilen er i bruk fortsatt av ny eier:-) Så kanskje den nærmer seg 750.000 km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Oktober 7, 2014 Jeg har jo hatt et par Mercedeser før, og der er det ikke uvanlig at folk kjører rundt biler gått langt over 500000 km som ennå er like fine, ihvertfall teknisk. Siden VAG ikke er like mye brukt som taxi (som ofte er grunnen til de høye kilometerstandene) er det færre VAG-biler med høy kilometer, men derfor tenkte jeg bare for moro skyld å høre fra de som eier eller vet om noe VAG-produkt som har ihvertfall rullet over 350000 km. Kan begynne med min bil: '96 A6 2.8q 30v. Får "ny" brukt motor nå i disse dager grunnet høyt oljeforbruk og slepphendt vedlikehold fra tidligere eier, men det kunne trolig vært unngått om vedlikeholdet hadde vært bedre. Kilometerstand 368000. Ja jeg har din gamle bil som jeg kjøpte av Kai, og den er i daglig drift enda. Den har nå passert km 536200, og jeg har ikke gjort noe med drivverket enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Oktober 7, 2014 Nå hakke km telleren funka på s2'n siden 2005 et sted. Men da jeg kjøpte bilen i 2012 sa selger at han trudde den hadde gått et sted mellom 400-500k km. Han importere den i 99" og hadde en følelse den hadde blitt snurra litt tilbake fra Tyskland og. Jeg har vel kjørt ca 25.000 med den. Nå har jeg overhalt toppen da. Selger sa han ikke hadde bytti turbo heller, så mest sannsynlig går den enda på orginale turbo'n og. Sist jeg sjekket var det null slakk og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Oktober 7, 2014 Allroaden min med 2.7 biturbo rundet 290k her en dagen, siste 60k km med nesten 1bar mer ladetrykk en orginalt, på orginale turboer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Oktober 10, 2014 Min 1997 Audi a4 1,9tdi har nå rullet 378k. Turbo skiftet på 320k. Bruker ikke olje men har nå konstanter olje lekkasje på tettningsringen på veiva i bakkant på motor. Men mye bil igjen: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Oktober 10, 2014 2009 Passat 2.0 common rail 4 motion - 297 000 Tidligere drosje, samme turbo og clutch og svinghjul, ikke oljeforbruk Masse bil igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Oktober 13, 2014 Siden VAG ikke er like mye brukt som taxi (som ofte er grunnen til de høye kilometerstandene) er det færre VAG-biler med høy kilometer Unntaket her er vel Caravelle T4, kjenner til flere ved og over millionen. T5 derimot går skjelden langt på samme motor.. Vet en med 1100000+ som fremdeles går som reservebil for et taxifirma. Har betalt seg et par ganger da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...