Noen med høy kilometerstand her?

Anbefalte innlegg

2,5TDI Allroaden min hadde gått 303' når jeg solgt den for 2,5 år siden :)

 

Kammer var skiftet før jeg fikk den ellers var det ikke reparert noe på motor. Jeg måtte skifte svinghjulet bare. Turboen var fortsatt i topp stand da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min A6 '97 2.5 TDI har rulla 404' Kun bytta vanlige slitedeler. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt en 96 mod s6 nå med 350 000 km, virker grei, har ikke fått sjekket olje forbruk osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Broderns S4 som ble solgt halvannet år siden hadde rulla 311k

fatterns T4 2.4 er knapt innkjørt - snaue 300k

min 100 2.5tdi knapt innkjørt - 280k (ny topp og pumpe 207k av for meg ukjent (ubekreftet) årsak)

 

På jobb:

Solgte 2 T5er tidligere i år, en 4-motion og en fwd. begge med mellom 300k og 350k på tellerne, begge hadde utslitte kammer. Disse har da vel og merke gått med makslast, og litt til samt en del hengerbruk i omtrent hele sin levetid.(5 år)

Har og en T4 syncro som har gått 311k med sliten synking på 2. gir ellers kjempefin maskinelt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smågutt her jeg da, med 318'km på en 1,8T. Men er ikke så mange som har mer enn det på den motoren tror jeg, hvis ikke det motsatte skulle bli bevist i denne tråden.

Du har nok et lite stykke igjen for jeg har en 99 mod 1.8T som er gått 400k;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf GTi 16v (KR) - 325 000km når jeg solgt den.

 

Golf GTi 8v - 377 000km når jeg solgte den.

 

Golf GTi 16v (PL) - 330 000km når jeg solgte den.

 

Passat 35i FL 1.9 TDi - 306 000km pr. dags dato.

 

Ingen av bilene bar noe særlig preg av km-stand - spesielt ikke 8v'en, for den var gjennomført herlig i alle retninger.

 

Km-stand på biler skremmer ikke meg såfremt bilene bærer preg av å ha blitt godt stelt med og er i god teknisk stand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passat Court 96. 400 000 km+. Midlertidig parkert i påvente av litt EU reps :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en 1993 Audi S4 som har gått 309 000 :) Ellers har jeg en kompis som har vært bort et par 90'er med litt over 300 000 på telleren. S4'en ser ut til å fungere greit og virker absolutt ikke som en bil som har gått såpass langt, men alderen merkes litt med tanke på sprø plastikk og morkne slanger i motorrommet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MIn Transporter T4 99 modell TDI nærmer seg 500k med stormskritt, byttet to lmm siden den var ny.. ellers bare bremser, endeledd to opphengskuler og ett eksosanlegg. Dynamoen takket for seg litt før 400k... eller har den fungert klokkerent.

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min gamle Audi 100 2.5 TDi r5 automat hadde rullet over 480t km da den forlot meg. Girte pent og var veldig velholdt. Ryktene sier at den har gått som taxi en gang i tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Compi har gått 245.000 og har på de siste 5000 kranglet veldig. :P Har byttet ut en simring, samt at KE-Jetronicen har begynt å kødde for andre gang nå. Men det blir sikkert fint når den er i orden. :)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt : audi s4 4,2 med 330000km på telleren, topper var ovehalt på 200k, endel oljeforbruk når jeg solgte den.

 

*Audi a6 2,5tdi quattro tiptronic 2000mod med 247000km, der var kammer og løftere byttet på 200k.

 

*Audi allroad 2000mod med 196200km på telleren, kostet på 200K av forrige eier og meg(topper,automatkasse,dieselpumpe,turbo og komplett ny luftfjæring.

 

*Nå har jeg (med fare for å bli hengt) Bmw 523iat med 287000km fullt servicehefte, motor og gir fungerer nesten som nytt, men har byttet mye slitedeler...

 

PS: skal tilbake til audi med quattro til vinteren..

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golfen min har gått 327.000. Den begynner å bli rusten. Men resten holder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1991 Audi 100 2.3 C4'en nærmer seg vel 340.000 om ikke så lenge, "går som ei kule" enda den, KE3-Jet'n henger med enda også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fatter var hos en type for å hente noen traktor dekk med sin C4 (345000) og kom i prat med han karen om hans bil. Den var to år nyere og sannsynligvis en a6, den hadde gått 950000 og den hadde ikke motoren vært rørt på bortsett fra nødvendige oljeskift!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fatter var hos en type for å hente noen traktor dekk med sin C4 (345000) og kom i prat med han karen om hans bil. Den var to år nyere og sannsynligvis en a6, den hadde gått 9500000 og den hadde ikke motoren vært rørt på bortsett fra nødvendige oljeskift!

 

Litt mange nuller Bjørnar ? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mange nuller Bjørnar ? : rolleyes

 

Haha, dritings daglig ass!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank Johansen hadde en Typ 44 som hadde gått nesten 700000 da jeg lånte den for noen år siden (og den ble høgd på sommeren samme året). Enormt oljeforbruk og jeg fikk beskjed om å ta med minst 10 l spillolje for å etterfylle med, siden jeg skulle helt til Trondheim med den: smil : (med biltralle på slep). Husker en nabo av han jeg bodde hos i Elgsetergata klaga over den sure eksoslukta da jeg hadde rygga inn i bakgården på morgenkvisten;).

 

Og eksosanlegget på den 100`en var omtrent like fint som da den rullet ut fra fabrikken (edelstahl)

 

Har en passat 93 mod med 280` på telleren og har hatt noen golf 1 GTI`er som har passert 300`km

Men det er hovedsaklig rusten som har tatt de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en delebil på fredag,peugeot 205 1.9 automatic...sjekka ikke kilometerstand på den siden jeg ikke skal ha noen motordeler av den..han jeg kjøpte den av sa det var bare å sette i plugger på den så skulle den starte:)

Satt i nye plugger og skulle starte bilen,ser på speedoen,608 000km: eek :

Startet på første og da hadde den stått ute i lengre tid uten start på: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgte 2'er golfen (GTD) for noen dager siden, da hadde den gått 375000km. Begynte å bli sliten teknisk, men aldri no tull med motor. Har også hatt en 85modell Audi 100 2.2, den bikket 380000km, og da hadde speedometeret vært ute av funksjon i nesten to år. Måtte riktignok bytte servopumpe og bremser på den, men ellers aldri no tull:) Gamle biler dette da men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte akkurat en '89 Audi 100 diesel med 437 000 km på telleren... går som en klokke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4en jeg hadde hadde gått 330 000... å når jeg tok fra hverandre motoren var der ikke følbar slipekant med neglene! Og ingen sotansamlinger eller noe.. Men det tyder vell på at det har blitt gjort noe med motoren før ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min 90q 10v har gått 336000 km ish og kan sikkert gå 300000km til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde en 85 hilux med rundt 500k på tellern men speedo var defekt så trolig en del mer. men i toyta stil så starta den på luft og kjærlighet (host kremt, en halv boks med startgass)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg klokker inn 460 000 på s6 iløpet av helgen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.