Noen med høy kilometerstand her?

Anbefalte innlegg

Husker ikke hvor jeg leste det, men leste om en mann som hadde en mb diesel greier fra starten av 90 tallet. Den hadde nå gått over 3 millioner km [emoji14] husker den var hvit sedan.

 

fatters sin var en dau 200e.. kan vel ikke skryte av noe "bånndrag" der heller :P men tenk å kjøre en bil så mye a? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som vi leser så kjørte han 1000000km på 6 år , 166.666km i året , 456.6 km pr dag..........

 

45mil ... HVER DAG , året rundt!.... 124 diesel merc... :o:P Lei

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er halvannet år siden den artikkelen. Han har vel dratt på et par hundre til nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er halvannet år siden den artikkelen. Han har vel dratt på et par hundre til nå?

Avregistrert siden 07.10.13... gikk vel ikke gjennom EU pga rust?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har iallefall drevet lenge nok med bil til å vite at den mb med 3.4mill km uten noe rep på motor eller drivverk til å si at det er ren bullshit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte for et halvt års tid siden en a8 d2. motor var byttet på 400.000 og jeg overhaler girkasse nå på 432.000. Den skulle være original :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.