Noen med høy kilometerstand her?

Anbefalte innlegg

2001 mod allroad 2.5tdi runder snart 320000km drar fortsatt godt. byttet alt i begge topper på nærmerer 270000km da men hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min 01 Allroad 2.5tdi har gått 446000 nå :) Orginal motor men dog ny innmat i toppene :P 200n jeg solgte i høst var gått 608000 ved overlevering til ny eier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, frøkna hjemme har en 2001 AUDI A4 1,8TQ. b6.

Den ble chippet av OCT på 332,000km Går som ei kule enda;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min 2005 525DA, gått 272000km uten problemer. Forøvrig til salgs hvis noen er på jakt etter billig BMW :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min 01 Allroad 2.5tdi har gått 446000 nå :) Orginal motor men dog ny innmat i toppene :P 200n jeg solgte i høst var gått 608000 ved overlevering til ny eier :)

 

automat ? Hva med kassa isåfall ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

automat ? Hva med kassa isåfall ?

 

Manuell ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle A6, C4`n min,199 mod, 2,5 quattro passerer snart 450 000km ....... solgte den til en kompis for snart 2 år siden, som gir den nytt liv :-)

Tenker den er god for minst det dobbelte

 

Allroadn`n passerer snart 280 000km, 2002 mod, 2,7 Bi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Skuta" mi passerte for en stund siden 258`,

men da stoppa telleverket å virke rett etterpå....men bilen sviver og går som en klokke : rolleyes: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forrige Passaten var en 35i 2.0... Den rundet 330 før det var kroken på døren. Drivverket i bilen var fortsatt top-notch... Desverre var resten av bilen ferdig :P

Nå har jeg en Passat 1.8T AEB, den har gått 245000 - fortsatt på original turbo. Fremdeles veldig lite slakke i turboen... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat bikka 320.000km på min 1,9TDi Touran. Fortsatt orginal motor og girkasse (manuell). :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgte akkurat en a4 1.8 turbo med 350.000 på tellern. Med org turbo som aldri har vært byttet ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en A8 1999 mod 2.5 TDI Q med 410.000 på telleren :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4 tq '98 har gått 270.000.. S4 2,2 '92 har nå gått 370.000. Med ny motor de siste 2.000 riktignok, men den fungerte fint før jeg parkerte den og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

308 000 km.. Det er snakk om en VR6, så at den ikke er kjørt i hjel, eller hatt kjedehavari er vel utrolig? Ny innmat i motoren, så nå er vi klar til en lengde til.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

04' A4 1.9 AVF, tipper snart 270.000. Aldri hatt noe problemer med motoren utenom et som var min skyld (knakk klipset på ventilen til dieselfilter, og brukte ståltråd, som løsna), og at simmerringen på veiva trolig er gåen. Starter på ei omdreining selv når den har stått lenge i streng kulde og er sterk som et lokomotiv.

Ellers begynner lakken å flasse litt rundt forbi, men rusten kan børstes rett av.

Er nøye med vedlikehold, skifter olje og alle filter hver 10.000, og starter alltid bilen noen minutter før jeg kjører, og lar den gå på tomgang litt før jeg stopper den om jeg drar henger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

270.000 kilometer er ikke spesielt langt for dagens biler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, men nå var det lista opp biler her som var gått kortere enn min og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I første innlegget i tråden nevnes det "over 350.000 km" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en Audi 100 2,5 Tdi 1993 modell som hadde gått ca. 700.000 km. Bytter topplokk ved ca. 500.000 km fordi registerreimen gikk sund. Både girkasse og speedometer har blitt skiftet i løpet av de årene jeg hadde denne bilen. Bilen er i bruk fortsatt av ny eier:-) Så kanskje den nærmer seg 750.000 km.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo hatt et par Mercedeser før, og der er det ikke uvanlig at folk kjører rundt biler gått langt over 500000 km som ennå er like fine, ihvertfall teknisk.

 

Siden VAG ikke er like mye brukt som taxi (som ofte er grunnen til de høye kilometerstandene) er det færre VAG-biler med høy kilometer, men derfor tenkte jeg bare for moro skyld å høre fra de som eier eller vet om noe VAG-produkt som har ihvertfall rullet over 350000 km. ;)

 

Kan begynne med min bil: '96 A6 2.8q 30v. Får "ny" brukt motor nå i disse dager grunnet høyt oljeforbruk og slepphendt vedlikehold fra tidligere eier, men det kunne trolig vært unngått om vedlikeholdet hadde vært bedre. Kilometerstand 368000. ;)

 

Ja jeg har din gamle bil som jeg kjøpte av Kai, og den er i daglig drift enda. Den har nå passert km 536200, og jeg har ikke gjort noe med drivverket enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå hakke km telleren funka på s2'n siden 2005 et sted. Men da jeg kjøpte bilen i 2012 sa selger at han trudde den hadde gått et sted mellom 400-500k km. Han importere den i 99" og hadde en følelse den hadde blitt snurra litt tilbake fra Tyskland og. Jeg har vel kjørt ca 25.000 med den. Nå har jeg overhalt toppen da.

 

Selger sa han ikke hadde bytti turbo heller, så mest sannsynlig går den enda på orginale turbo'n og. Sist jeg sjekket var det null slakk og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allroaden min med 2.7 biturbo rundet 290k her en dagen, siste 60k km med nesten 1bar mer ladetrykk en orginalt, på orginale turboer....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min 1997 Audi a4 1,9tdi har nå rullet 378k. Turbo skiftet på 320k. Bruker ikke olje men har nå konstanter olje lekkasje på tettningsringen på veiva i bakkant på motor. Men mye bil igjen: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2009 Passat 2.0 common rail 4 motion - 297 000

Tidligere drosje, samme turbo og clutch og svinghjul, ikke oljeforbruk :)

Masse bil igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden VAG ikke er like mye brukt som taxi (som ofte er grunnen til de høye kilometerstandene) er det færre VAG-biler med høy kilometer

 

Unntaket her er vel Caravelle T4, kjenner til flere ved og over millionen. T5 derimot går skjelden langt på samme motor.. Vet en med 1100000+ som fremdeles går som reservebil for et taxifirma. Har betalt seg et par ganger da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.