Kan gråstein bli til gull? Prosjekt påbegynt!

Anbefalte innlegg

Se der Mads, dette blir bra vet du! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

;)

Må si meg imponert over at det kan bli SÅ stor forandring :o

 

Hvor lang tid tok det å ta bare panseret? :)

Blir litt forandring når man kommer ned til "ny" lakk, ja:)

 

Ble 4-5 timer bare på panseret i går, så bortimot 6 timer til sammen. Står også nevnt like oppi her.

 

Vurderer å drite i tak, førerdør og høyre framskjerm: Taket frister mest å lakke svart, ellers så kommer det til å ta himla lang tid (og jeg hater å polere tak mer enn noe annet), førerdøra har en del rust på seg og framskjermen har en bulk og flasset av lakk. Tenkte derfor heller å få fatt på en tornadorød framskjerm og dør, for så å polere de skikkelig før de skal på bilen. Tror dette er en god plan som sparer mem for mye jobb og tid, samt at det blir bedre enn før:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser vertfall ut som du får godt betalt for innsatsen, selv om det blir mange timer. For resultatet ser ut som det kan bli mycket snygt! :)

Så god tur videre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å drite i tak, førerdør og høyre framskjerm: Taket frister mest å lakke svart, ellers så kommer det til å ta himla lang tid (og jeg hater å polere tak mer enn noe annet),

 

Legg svart folie på taket, istedet for å lakke... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjorde det på den ene Golfen jeg hadde, men orker ikke å bruke en 1000-lapp på å legge på. Kan alltids høre prisen på folie og legge på selv også, men hvis jeg bare sprayer det selv kan jeg fjerne noen rustflekker som er like over frontruta samtidig:)

Det ser vertfall ut som du får godt betalt for innsatsen, selv om det blir mange timer. For resultatet ser ut som det kan bli mycket snygt! :)

Så god tur videre!

Takk for det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkeno å si på pågangsmotet her iallefall ! : rock :

 

Må følge med her og se hvor dette ender : fan :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der det blir rosa igjen etter avfetting/vask har du mer død lakk å fjerne. Dette går bra, men tar nok tid ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.