Blir det treff i Funäsdalen 2011? (ja -> 4-6 feb)

Anbefalte innlegg

Datoen er vel satt til første helga på feb den ?? ble i allefall sagt på treffet sist der !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det var 4.-6. Februar 2011 ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker ikke om noe annet om Funes treffet jeg og kompisene mine:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dette ser jeg fram til allerede.. Råeste treffet i året :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært greit å vite om datoen/helgen er 100% fastsatt, for de som må planlegge ut fra turnusarbeid osv. :)

Dette treffet, er det beste treffet iløpet av året, i mine øyne. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første helga på feb !!!4-6 !!!!! Gleder meg som en unge .... håper det blir en kjapp og teknisk bane i år med masse fart og rytmiske svinger til en bli grønn i trynet !!!og en 150km/t breisladd sving !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første helga på feb !!!4-6 !!!!! Gleder meg som en unge .... håper det blir en kjapp og teknisk bane i år med masse fart og rytmiske svinger til en bli grønn i trynet !!!og en 150km/t breisladd sving !!!

 

kunne ikke vært mer enig: rock :

 

Dette gler vi oss til!!

 

Ispiggen er snart innhandlet og bilen fitt for fight :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje audien skulle fått ha seg en tur på dette da =)

Noen spesielle forberedelser en bør ha på en normal bil før en gir seg ut på noe slikt?

 

Hvor kjøper du ispigg Ole ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje audien skulle fått ha seg en tur på dette da =)

Noen spesielle forberedelser en bør ha på en normal bil før en gir seg ut på noe slikt?

 

Hvor kjøper du ispigg Ole ?

 

Er jo som regel jævla kaldt i funesdalen da. Så å sjekke at frostvæska di holder en del minusgrader er en fordel. Ellers er det bare å kjøre og herje!!

 

Kollevold selger:

 

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/8/default.asp?wwwalias=kollevold&subgid=609&gid=606

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er klart, men er det flere ting som kanskje ikke takler kulda?

 

Trenger kanskje ikke ispikk på 136 elleville hester

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njas, det finner du nå ut da! Motorvarmer da om den er tungstarta.

 

Trenger ikke ispigg for å leke deg på isen, snarere tvert i mot med 136 hk. Hadde kjørt med pigg eller aller helst piggfritt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njas, det finner du nå ut da! Motorvarmer da om den er tungstarta.

 

Trenger ikke ispigg for å leke deg på isen, snarere tvert i mot med 136 hk. Hadde kjørt med pigg eller aller helst piggfritt.

 

ja. ispigg på 136hk blir litt lite for å leike ivertfall.

Ispigg MÅ ha hjulspinn for å sitte. og da sitter det som juling også:)

 

Espen:

Hadde aldri i verden betalt 10-12000 for ispigg. Kjøp brukt som har blitt brukt i rally etc. Man trenger ikke nye dekk til dinna kjøringa der:) Finner noe som regel på Finn.no,bilforumet,gatebilforumet og her i ny og ne:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei Ole, da holder det med pikk-dekka som bilen ble levert med =)

En olje som er viskøs på lav temp, ny kjøleveske og sjekke at defaen funker så er bilen klar? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 uker før dama har termin... Får jeg bevege meg så langt hjemmefra da montro? : klø :

 

Med tanke på at fjorårets tur førte til at jeg ble 7 måneder uten lappen så tviler jeg sterkt.... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 uker før dama har termin... Får jeg bevege meg så langt hjemmefra da montro? : klø :

 

Med tanke på at fjorårets tur førte til at jeg ble 7 måneder uten lappen så tviler jeg sterkt.... :P

 

Gi a en skikkelig omgang ett par dager før da vett så for du vel fremprovosert no rier... he he :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi a en skikkelig omgang ett par dager før da vett så for du vel fremprovosert no rier... he he :)

 

Hvis hun har en nyfødt på armen får jeg ihvertfall fotlenke! :P (og jeg hadde nok lett prioritert å vært hjemme da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis hun har en nyfødt på armen får jeg ihvertfall fotlenke! :P (og jeg hadde nok lett prioritert å vært hjemme da)

 

hhehe. samme sak som meg ifjor. Hun hadde termin den 8 feb. Kom jo ikke ut før 20 feb, men det var klar tale om å holde meg heime. Kan heller ikke si at jeg var direkte uenig heller:)

 

Men i år er det ivertfall MIN tur :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis hun har en nyfødt på armen får jeg ihvertfall fotlenke! :P (og jeg hadde nok lett prioritert å vært hjemme da)

 

ja hvis det er nummer en ja... jo flere som kommer jo større blir gleden med og komme seg ut fort he he he !!!! nei a.. er gøy med kids og er kjedelig hvis den kommer mens du er borte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri vært med på isbane-treff før, men vurderer sterkt å prøve S6'n utpå i år.

Har lett trim på han og lurer bare på om det er best med ispigg på denne bilen hvis en skal ut å rase??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri vært med på isbane-treff før, men vurderer sterkt å prøve S6'n utpå i år.

Har lett trim på han og lurer bare på om det er best med ispigg på denne bilen hvis en skal ut å rase??

 

Ispigg er alltid best :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok takk Ole!

Ispigg må på skjønner jeg, og full gass.....:))

 

Litt off-topic men hvor er det mulig å få tak i brukte ispiggdekk event. på felg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok takk Ole!

Ispigg må på skjønner jeg, og full gass.....:))

 

Litt off-topic men hvor er det mulig å få tak i brukte ispiggdekk event. på felg?

 

Låg jo ute noen her på forumet for ikke lenge siden til 5000 med audi felger. Det er en god pris vist dekka er bra, noe jeg tror.

 

http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=189715

Ellers er det bare å google, og det kommer opp diverse fra bilforumet,gatebil etc..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.