Blir det treff i Funäsdalen 2011? (ja -> 4-6 feb)

Anbefalte innlegg

Ca 1000nok for halv dag (4timer) og 1600nok for hel dag, og det er verdt hver eneste norske olje-shilling!!!! : smil :

 

Er dette noe som må bestilles? Event hvor. Eller er det bare å møte opp å hente ut en scooter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette noe som må bestilles? Event hvor. Eller er det bare å møte opp å hente ut en scooter?

 

Jeg vil anbefale å forhåndsbestille ;) Det er til tider stor pågang, så det kan hende det kan være problematisk å bare møte opp å for å leie en scooter.

Vi forhåndsbestilte ikke i år, og slet litt med å skaffe oss scootere når vi var der. Det ble ringt til en del rundt for å si det slik. Til slutt var vi "heldige" å fikk tak i noen på "andre siden av fjellet" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halvbur ved bruk av ispigg?? Eller er dette et krav som har falt bort??

 

har ikke vert praktisert siste to treffa i allefall ... sett fler med ispigg på standar s4 osv uten noe bur, !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke vert praktisert siste to treffa i allefall ... sett fler med ispigg på standar s4 osv uten noe bur, !

Kult! : rock : Slipper å stresse med det da..

Er feit den s2/competitionen du har, sett den noen ganger på volkswagen der når jeg har drevi med litt målinger i rundkjøringa der. Liker sleeper looken:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ja !!! ja synes det er en artig bil... funker bra på isen i allefall !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil anbefale å forhåndsbestille ;) Det er til tider stor pågang, så det kan hende det kan være problematisk å bare møte opp å for å leie en scooter.

Vi forhåndsbestilte ikke i år, og slet litt med å skaffe oss scootere når vi var der. Det ble ringt til en del rundt for å si det slik. Til slutt var vi "heldige" å fikk tak i noen på "andre siden av fjellet" :)

 

Hvem kontakter man får å forhåndsbestille?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem kontakter man får å forhåndsbestille?

 

Sjekk om det er mange ledige da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp jeg fant det selv etter hvert. Sittet her og bannet og svertet pga at ingen av de "#/&%( nr fungerte. Helt til en liten pipp fortalte meg at jeg ikke måtte ha med første 0'en i nr: bh : Har sendt de mail da og får prøve å ringe de igjen i morgen hvis jeg ikke får svar.

Så husk det folkens. Skal man ringe sverige så IKKE ta med første 0 i nr.:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det begynner å rykke litt i foten på noen og enhver nå, og jeg gleder meg i hvert fall!

Fant noen gamle filmer med S-sentrum's Audi quattro med turbo femmere.

De har vært postet før, men enkelte tåler å bli sett igjen.

 

 

...og ja det var mest seksere i den siste filmen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaaaarg... Står på ventliste på eriksgården! BAAAAIJS!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ringte tilogmed opp ditt og spurte om de hadde en form for liste jeg kunne skrive meg på tilfelle det ble noe avbestillinger. Nei sa de da. Det hadde de ikke. Føler meg litt lurt nå. Men har fikset overnatting nå da. Man hadde jo seff foretrukket å bo på Eriksgård

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du står på en helt annen liste du Knut-Erik! Svartelista:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ringte tilogmed opp ditt og spurte om de hadde en form for liste jeg kunne skrive meg på tilfelle det ble noe avbestillinger. Nei sa de da. Det hadde de ikke. Føler meg litt lurt nå. Men har fikset overnatting nå da. Man hadde jo seff foretrukket å bo på Eriksgård

 

hvor fikk du overnatting??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor fikk du overnatting??

 

Fikk leilighet på noe som heter: Skoogs Krog o Logi lägenhet

Ringte bare opp på boking kontoret jeg så fikset hu dama overnatting for 4. De har jo kontroll over alle overnattingssteder og hvor det er plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet, om det er tillatt å stille med ikke V.A.G bil? Sånn som det var i fjor! Mulig det står skrevet ett eller annet sted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallå!

 

Fasen vad grejt med träff i Funäsdalen... tack Vidar, samt så klart alla andra som arbetar för att få till detta..!!:P

 

Tur man har Hytte i Funäs.. jag och min bror kommer att dyka upp som vi gjort föregåeende år, dock som publik i år också då jag blivit pappa för första gången för 3månader sedan,och inte hunnit få ihop någon bil att köra med..: gråter :

 

Jag och min bror har skapat en facebook grupp för vinterfräffen som en rolig grej..

http://www.facebook.com/home.php?#!/event.php?eid=104873556249731

 

 

Mvh Lars-O.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes noe ledige hytter eller noe nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes noe ledige hytter eller noe nå?

 

 

Ringte bare opp på boking kontoret jeg så fikset hu dama overnatting for 4. De har jo kontroll over alle overnattingssteder og hvor det er plass.

 

Hu dama på bookingkontoret har nok oversikt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun fredagskjøringen det ikke er lov med ispigg, eller gjelder det hele helgen?

Mulig det står en annen plass men spør fordiom:)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det var jo nettopp derfor jeg spør:)

Banekjøring og frikjøring er vell 2 forskjellige ting det da:)

 

Fredag 4. Februar

 

Kl 0945 - 1000 Påmelding og teknisk kontroll ved banen

 

Kl 1000 - 1500 Frikjøring isbane for biler med gategodkjente vinterdekk med eller uten pigg (ikke ispigg)

 

Kl 2030 - 2200 Påmelding og førermøte på Eriksgården Fjällhotell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.