Blir det treff i Funäsdalen 2011? (ja -> 4-6 feb)

Anbefalte innlegg

rart dere sliter med å få taki isjhul:) her får vi omtrent kasta ishjul etter oss, alt fra dårlige til bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste er rally forumene .... der ligger det alltids masse til bra priser også !!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe du bor i rette distriktet for rally-miljøet vet du Håvar:p

 

Kan godt formidle om du finner noe grisebillig og bra. Er ikke så kravstor på om de er helt topp bare de funker.....:)

 

Skal skjekke ut rally-fora uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja pluss at flere kompiser kjører rally, pluss at det er flere isbaner i nær området;)

 

har faktisk 4 16" liggende som du kan få billig:) 2 av dem er bra, 2 er bra slitt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du sendt meg en PM med bilde og pris på dekkene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er grei:) skal få tatt bilder noen bilder:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte å simulere funesdalen med å kjøre på snøvføre med sommerdekk.. gikk bra ganske lenge, helt til jeg trodde diffsperra var på og den ikke var det.. hvem sa audi er understyrt ??

69056_10150297338455142_781875141_153950

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt konge! Tauebilen får flest runder i år også tror jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk det så med Audien, Espen? Noen forstillingsdeler som fikk smake det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei den klarte seg helt fint, den ville ikke starte på 5-10 minutter, men når brodern kom til utsetning starta bilen så den slapp og bli flau av å bli taua opp.. på med diffen og hoppa oppigjen på veien :D

Ingen skader i oppheng eller styring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som filmer på treff, alså med kamera på bilen.. Hvor fester dere kamera?

Jeg har ett GoPro Hero HD Motorsport kamera, testa det på bagasjelokket og på siden idag, men får liksom ikke noe "følelse" av at det går sidelengs på film..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som filmer på treff, alså med kamera på bilen.. Hvor fester dere kamera?

Jeg har ett GoPro Hero HD Motorsport kamera, testa det på bagasjelokket og på siden idag, men får liksom ikke noe "følelse" av at det går sidelengs på film..

 

Midt på taket rett over frontruta er den beste vinkelen, da ser du svingen og bilens vinkel samtidig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Midt på taket rett over frontruta er den beste vinkelen, da ser du svingen og bilens vinkel samtidig.

 

Forover eller bakover ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forover eller bakover ?

 

Forover

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Midt på taket rett over frontruta er den beste vinkelen, da ser du svingen og bilens vinkel samtidig.

 

helst midt på taket da tilfelle panseret kommer....:):) he he husker jeg lå bak deg mot funes igjen for to år siden litt midt utpå dagen !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helst midt på taket da tilfelle panseret kommer....:):) he he husker jeg lå bak deg mot funes igjen for to år siden litt midt utpå dagen !!!

 

JAJA!!!!!! ;)

 

Midt på taket gir ikke så god vinkel, da får man bare med tak.

 

Jeg har kjøpt med reservedeler til kameraet mitt, går jo for taking i år og : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JAJA!!!!!! ;)

 

Midt på taket gir ikke så god vinkel, da får man bare med tak.

 

Jeg har kjøpt med reservedeler til kameraet mitt, går jo for taking i år og : eek :

 

He he he ... gleder meg !!! : rock : Årets mest underholdene treff det der !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor folket her bestiller hotell og slikt? Vurderer å få med meg dette treffet men veit fint lite om da :P Så litt info tas imot med takk!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får bare krysse fingrene for at et eventuelt treff i Funäsdalen til neste år klaffer med tørnplanen, for dette har definitivt vært årets høydepunkt hva treff gjelder de siste årene! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik jeg har forstått det så ER det treff 4-6 feb?? Har alt bestilt hytte til den helga så da får man håpe det er hold i dei som sei at det er den helga treffet skal foregå :)

 

Gler seg til årets høydepunkt!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå betalt for både hotell og snøscooter den 4-6 februar, så det er nok den helgen ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte hytte i går her også til den datoen !!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.