#326 Skrevet Oktober 10, 2010 hvor ligger det a ? Strandveien tror jeg det heter. hehe utrulig hva man har plass til om man pakker riktig en sånn sub er ikke akkurat mulig å flatpakke da.. Men joda, ellers er det rart alt man får plass til på liten plass Skulle vel fått med litt mer enn bare den, siden den er sylinderformet så kunne vi nok stæsja en del rundt den og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet Oktober 10, 2010 Strandveien tror jeg det heter. Har dere fått kjøpt hus eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet Oktober 10, 2010 Nei, blir leie videre. Men kanskje like fornuftig det ei stund til, siden vi er ferske som samboere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet Oktober 10, 2010 Ja det kan nok være like greit det ja Skjedd mye spennende her ellers i helga da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet Oktober 10, 2010 Vetta søren jeg, ikke fått med meg noe jeg vertfall Enn i Bergen da? action der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet Oktober 10, 2010 Bergen var helt supert i helga Vanvittig deilig vær - sommertemperatur og strålende sol hele helga! Og så fikk vi med oss de vanlige turistgreiene - Akvariet, Bryggen og Fløien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet Oktober 10, 2010 Vaskevaskevaske felgeer : D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet Oktober 10, 2010 likerliker liiiker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet Oktober 10, 2010 Digg detta : D Fortsatt litt grått inni spora på hjula : o Men kan jo ikke ta av helt a gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet Oktober 10, 2010 Vaskevaskevaske felgeer : D kommer du og vasker mine også? har 6 sett du kan ta. huff det er noe av det mest kjedlige og drive med. vertfall nå som jeg ikke har lov til og løfte dem en gang. så håper på fortsatt bra føre så man ikke trenger vinter dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet Oktober 10, 2010 6 sett ja.. KÆNN DU TRU. Ille nok med de her. Selvom de er ganske så simple å vaske Er jo nylakka nesten. Så skitten har ikke satt seg ordentlig en gang ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet Oktober 10, 2010 6 sett ja.. KÆNN DU TRU. Ille nok med de her. Selvom de er ganske så simple å vaske Er jo nylakka nesten. Så skitten har ikke satt seg ordentlig en gang ;D hehe ja og da lig det et sett nylakerte til. blir mye hjul av 3 biler vet du. hadde håpt på og bli kvitt 2 sett før det ble vinterføre da. så er bare og kome og kjøpe a6: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet Oktober 10, 2010 Ang hus, så vurdere jeg å leie ut mitt. Ligger på åshøgda faktisk. Ferdigstilt i 2004 tror jeg, er ok standard vil jeg si. Er 2 sov, men kan gjøres om til 3 sov. Parkering i kjelleren. Skal bo mer i oslo, å har ikke helt bruk for det. Hvor mye må dere gi for et hus i måneden i brumunddal og omegn med brukbar kvalitet egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet Oktober 10, 2010 heheja og da lig det et sett nylakerte til. blir mye hjul av 3 biler vet du. hadde håpt på og bli kvitt 2 sett før det ble vinterføre da. så er bare og kome og kjøpe a6: vinke : Blir nok mk4 på meg nå om ikke så alt for lenge ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet Oktober 11, 2010 hmmmm Stig Arne Almskår er du ikke helt i form i dag? en hel dag uten noe på dene tråden, er jo ikke likt deg det: haha : hva fader gjør du oppe så tidlig. ingen som begynne og jobbe så tidlig vet du. hadde overhode ikke klart og begynt dagen før 5. du svarte ikke på pris og ca størlse på siste pm ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet Oktober 11, 2010 men Stig Arne Almskår skule vi prøvd og fått til noe sosialt. noe pizza eller bowling eller noe. så vi kunde møttes en gjen i stede for og sitte her på forume og skrive vær kveld? er jo snart julebord tider også ser jo mange andre lag har (H)julebord noe vi skule tenkt på også eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet Oktober 11, 2010 enig i det sku fått til no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet Oktober 11, 2010 men Stig Arne Almskår skule vi prøvd og fått til noe sosialt. noe pizza eller bowling eller noe. så vi kunde møttes en gjen i stede for og sitte her på forume og skrive vær kveld? er jo snart julebord tider også ser jo mange andre lag har (H)julebord noe vi skule tenkt på også eller? Det hadde vært artig det da:D Fått med en gjeng og funnet på noe: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet Oktober 12, 2010 Det er klart vi må få til noe slikt, Vivian har vært med å snakka om det hun også, så dette lar seg nok gjøre, hehe Jeg skal svare deg senere i dag Egil, jeg var veldig opptatt i går, derfor jeg ikke var så aktiv på nettfronten.. Men jeg vet ikke helt, kanskje er det et faremoment når folk reagerer når jeg ikke er superaktiv på forumet en kveld? vært litt mye på nett da, æll? Men nuh, jobb! Vi hørs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet Oktober 12, 2010 Jeg også trodde du bodde her inne Stig Arne.. Men ja - jeg er klar for Hjulebord jeg altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet Oktober 12, 2010 Du får arrangere hjulebord du da Vivian, så tar vi andre å melder oss på og deltar med høy glassvinkelfaktor! elns.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet Oktober 12, 2010 Jeg burde få betalt for å være med på hjulebord med dere ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet Oktober 12, 2010 Det er helt i orden, du kan få ei bøtte med juling. Er du med, hæll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet Oktober 12, 2010 Haha - disse småguttene altså Jeg kan være med på hjulebord - men ikke arrangere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet Oktober 12, 2010 Det er helt i orden, du kan få ei bøtte med juling. Er du med, hæll? Av deg og hvilket hockeylag ? : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...