Anbefalte innlegg

sitter på jobb og kjeder meg, hvis noen trenger no trelast så skrik ut! trenger det selskapet jeg kan få! :P

 

er greit det vis du girbort noe.: haha : så bare rop ut så kommer jeg og henter på timen hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke råd : p

 

Da blir det værre :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ohohoh. Kom på en ting jeg var vitne til i dag.

 

Lå bak en 4'r golf 1.6 i Lillehammer i dag i lyskrysset ved Jernbanetorget på sørsiden av tunnelen.

 

Sjåføren her var vel kanskje et par år eldre enn meg og hadde med seg en kompis. Hørte de spilte grei musikk med tanke på dunkinga. Han drev å småveiva med armen ut av vindu når vi sto å venta på grønt lys. Vet ikke helt hva han drev med men jeg titta bare på å tenkte idiot :P For meg virka han litt "bråkjekk" og "kul".

 

Grønt lys kom på og vi kjørte. Av en eller annen grunn stoppa A6'n foran golfen siden en bil foran der stoppa ellno. Hørte plutselig et stort smell og ræva på golfen heiste seg ganske høyt opp i været. Min naturlige reaksjon etter å se de to guttene i forsetet på golfen bare titte på hverandre var å le. Og jeg lo høyt. Så så jeg bare dama i A6'n kom ut og sa sikkert at de skulle kjøre inn lenger bortpå der ellno. Hadde vindu oppe så hørte jo ikke no men skjønte det på kroppsspråket.

 

Mens hun sto ute kjørte jeg forbi da det ikke virka som noen personskader ellno. Og bakfangern på A6'n hadde fått et godt og jevnt merke over hele, men så ikke no spesielt knust ut. Fronten på golfen derimot var ganske defekt. Panser var litt bøyd, frontfanger knust, grill knust, minst 1 lykt knust og det rant kjølevæske som faen. Kom tilbake på ulykkesstedet litt senere og så det var ganske vått i veien og mye glasskår.

 

Dette er da grunnen til at jeg prøver å ha god avstand til bilen foran og foretrekker helst at bilen bak meg også har god avstand til meg. Også får vi håpe sjåføren av denne bilen konsentrerer seg om kjøringa heretter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, veit hvor kjett det er :P blei påkjørt bakifra i vår, og begge bilene blei vraka :P men blei ingen personskader da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helg med jobbing :P polering av biler ^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stikker på bjønnåsen med ei flaske jäger i helga, noen som kjæm? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stikker på bjønnåsen med ei flaske jäger i helga, noen som kjæm? :P

 

fader har da ikke sett deg oppå der. hvor holder du til ? vi har hytte på bjønåsbrua.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om ei billig å bra byggtørke tilsalgs eller ? :) kjekt å ha til vintern i en uisolert garasje :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har dere det med å krysse fingrene!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært å titta på et hus til leie nå, men vi var vel strengt tatt ikke de eneste som var interesserte, så kryss fingrene for at vi får det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om ei billig å bra byggtørke tilsalgs eller ? :) kjekt å ha til vintern i en uisolert garasje :P

 

HAr en heme: ) Den er billig men langt ifra bra:P

hah:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har dere det med å krysse fingrene!!! :)

Krysser alt som heter fingre og tær:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kryssa det som kan krysses ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørest flott ut gutter! :)

 

Bare ikke kryss så fælt at dere får problemer i heimen så.. La nå jentene få det de "har krav på".. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært å titta på et hus til leie nå, men vi var vel strengt tatt ikke de eneste som var interesserte, så kryss fingrene for at vi får det :)

 

leier dere nå også eller? driver og ser etter hus eller leilighet med 2-3 sovrom til søstra til kona. men fader alt er jo leid bort før det kommer ut på finn og zett jo. er jo helt ekstrem etterspørsel på husrom for tiden. så må si fra vis det blir leidg så kan vi være inntresert.

 

gjelder jo også alle andre som vet om hus eller leilighet med 2-3 sovrom til leie.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vi leier nå også, her er det 2 soverom, vi må ha 3.

Så skal holde deg underrettet om dette blir ledig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå har jeg kjørt frøkna på byen, mekka meg herlig ungkarsmiddag(savna det lenge nå!!), playstation er linka opp mot PSM og noen nye serier jeg har lasta ned. så nå skal jeg slå ihjel noen timer før jeg skal til Hamar å hente frøkna igjen i natt en gang.

 

(tøfler mottas med takk, husk at de må være digre!).. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hørtes jaggu godt ut stig :P sitter her å prøøøøver å finne noe på tv uten noe hell :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er ganske dødt på tv'n på lørdagskveldene, for jeg gidder ikke se på de dansegreiene vertfall. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sant så sant :P da sitt jeg heller på hiddenn å glor ass :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du noe ut å kjøre i kveld da? For du er på høgda i helga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du noe ut å kjøre i kveld da? For du er på høgda i helga?

 

i helga er jeg nok på dombås desverre :( men neste helg er jeg nedafor :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.