#351 Skrevet Oktober 12, 2010 Etter å ha sett dere begge så holder jeg en liten knapp på Stig Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#352 Skrevet Oktober 12, 2010 Etter å ha sett dere begge så holder jeg en liten knapp på Stig Arne Kaller du meg liten ? Har kickboksing og MMA bakgrunn jeg vettu : D I know the dirty tricks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#353 Skrevet Oktober 12, 2010 Har følelsen av at dette kan bli en laaang diskusjon.. hehe Fikse et hjulebord på Lillehammer da Simen - de har jo veldig god mat på den restauranten ved Brenneriet der.. Hva heter den igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#354 Skrevet Oktober 12, 2010 Har følelsen av at dette kan bli en laaang diskusjon.. hehe Fikse et hjulebord på Lillehammer da Simen - de har jo veldig god mat på den restauranten ved Brenneriet der.. Hva heter den igjen? Hehe, skal slutte å være umulig jeg Bryggerikjelleren og Brenneriet Churrascaria heter det her : ) Dette er om Churrascaria: http://www.bryggerikjellerenrestaurant.no/brenneriet_churrascaria/brenneriet_churrascaria.htm Ellers har du en mer vanlig restaurant som bryggerikjelleren da: http://www.bryggerikjellerenrestaurant.no/om%20bryggeriet/om_bryggeriet.htm Har aldri vært der jeg. Kun i mindre edru tilstand ved mørke tider ;p Og da har jeg ikke spist så mye mat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#355 Skrevet Oktober 12, 2010 her var det like mye fornuftig som til vanlig. hehe. vivian ja probleme er vel og få noen til og ta på seg dette. men treng jo ikke og gjøre så mye ut av det er jo bare og sette en dato og sted da. få et litte tilbud noen plasser. men hva skal man ha da skal man ha julemiddag eller skal vi pizza eller vanlig resturang? med eller uten halvdel. vivian for dere har det jo ikke så mye og si da men alle andre. men det viktigste er at det er øl der itte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#356 Skrevet Oktober 12, 2010 Jeg stiller ikke om det blir noe julemiddag og finklær Men pizza, pils og eneste krav til bekledning er at man dekker til forplantningsorganene sine så er sannsynligheten for min tilstedeværelse økt vertfall. Men bowling i tillegg, da snakker vi helaften! Noen rundt Mjøsa her som gidder dra i gang da? Husk at førstemann som tar ansvar her får dratt denne "eventen" til sin by.. (syns jeg er rett og rimelig vertfall) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#357 Skrevet Oktober 12, 2010 Jeg kunne jo kanskje dratt i gang da : o For Toscana på Lillehammer har bar. Utrolig god pizza eller pasta for de som ønsker det. Vært der opptil flere ganger. Men vet ikke om noe bowling her i Lillehammer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#358 Skrevet Oktober 12, 2010 Bowlingen på lillehammer er ovenfor rema1000 i byen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#359 Skrevet Oktober 12, 2010 Til og med jeg vet jo om den, som er trønder som bor i Lom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#360 Skrevet Oktober 12, 2010 Jeg også, som er totning bosatt på Toten:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#361 Skrevet Oktober 12, 2010 Jajaja, maken til uthenig her da ;p Men jeg har nesten aldri vært i Lillehammer før jeg flytta hit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#362 Skrevet Oktober 12, 2010 Jeg også, som er totning bosatt på Toten:p Det er juks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#363 Skrevet Oktober 12, 2010 Må vel ikke pynte seg veldig for å spise på Bryggerikjelleren heller ? Der er det iallefall veldig god mat Men det er nå egentlig det samme for oss da - er ikke så veldig bevandret når det kommer til spisestedene på Lillehammer Hadde bare vært moro om dette ble noe av PS; je er hunndøling men veit itte om det har noe å si i forhold til at je er lite kjent på lillehammer da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#364 Skrevet Oktober 12, 2010 på bowlinga på hamar er do jo også mulighet til og få pizza på et rom og bowle etter på med øl og cider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#365 Skrevet Oktober 12, 2010 Hvordan er pizzan der i motsetning til her da ? : p Kan umulig slå den : D http://gogfpizzablogg.blogg.no/1283944585_italiensk_pizza_fra_t.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#366 Skrevet Oktober 12, 2010 Eksempel: -Spekemat med tilbehør. -Øl/vin/mineralvann servert 2 ganger. -2 serier bowling inkl. skoleie. Alt dette for kun kr. 425,- pr. person. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#367 Skrevet Oktober 12, 2010 Eksempel: -Spekemat med tilbehør. -Øl/vin/mineralvann servert 2 ganger. -2 serier bowling inkl. skoleie. Alt dette for kun kr. 425,- pr. person. Ikke dårlig. Flott. Da fikser du tråd og kontakter Hamar Bowling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#368 Skrevet Oktober 12, 2010 Hva skjedde med pizzan da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#369 Skrevet Oktober 12, 2010 huff. tror jeg melder meg ut her. lese litt på pensum jeg hurra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#370 Skrevet Oktober 12, 2010 Jøssenam så glad jeg er ferdig med skolen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#371 Skrevet Oktober 12, 2010 Men vet ikke om noe bowling her i Lillehammer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#372 Skrevet Oktober 12, 2010 vivian det var det som sto der. sendte dem en mail i sta og lurte på med tilbud med pizza og med spekemat. så får vi se hva som kommer. noen som har formening med eller uten følge da? jeg stemmer for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#373 Skrevet Oktober 12, 2010 Det får være opp til hver enkelt, selvfølgelig får folk ha med seg følge om de vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#374 Skrevet Oktober 12, 2010 Blåmann på Lillehammer er også et veldig bra sted å spise. Aldri prøvd Bryggerikjellern men har ikke noe dårlig rykte det heller nei Om det ikke har blitt STORE forbedringer på bowlingen på Lillehammer siste året så er den mildt sagt ræva. Er det bowling som er tingen så er Hamar den eneste plassen av mjøsbyene. (nå er det vel 10 år siden jeg bowlet på Gjøvik men... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#375 Skrevet Oktober 12, 2010 Blåmann på Lillehammer er også et veldig bra sted å spise.Aldri prøvd Bryggerikjellern men har ikke noe dårlig rykte det heller nei Om det ikke har blitt STORE forbedringer på bowlingen på Lillehammer siste året så er den mildt sagt ræva. Er det bowling som er tingen så er Hamar den eneste plassen av mjøsbyene. (nå er det vel 10 år siden jeg bowlet på Gjøvik men... ) Hvor ligger Blåmann ? Blir det bowling så vet jeg at Hamar kan man satse på uten tvil Er bare noen som må ta initiativ til å lage tråd. Så ordner dette seg : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...