Anbefalte innlegg

er sikkert virus.

skål. hehe

Ellers takk. Hang over ramma en gang i natt og etter en halvliter cola så hang jeg der 3 ganger i dag også :(

edit: og jaa. nå vet alle hvordan jeg ser ut. kan ikke noe andre fortsette så vi faktisk ser hvordan folk ser ut her? Er så rart på treff å ikke vite hvem noen er. man kjenner kun navnet gjennom å se på bilen til personen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan da ikke være noe dårligere vel ;):P

haha

n593960939_515395_8268.jpg

evt, min mere seriøse side :)

n593960939_310297_1693.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan da ikke være noe dårligere vel ;):P

haha

evt, min mere seriøse side :)

haha du har gjort med det nederste bilde da?: klø : du så jo så normal ut :evil:

neida : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha du har gjort med det nederste bilde da?: klø : du så jo så normal ut :evil:

neida : rock :

hehe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvordan det blir med streetmeet i morra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvordan det blir med streetmeet i morra?

I følge facebook:

Jaja... Da er det I gang:-) har fått lov til å være på sørli tømmerterminal på stange. Skilting blir satt opp på e6 å følges fra der. Hvis noen ønsker å være vakter eller stille opp er dette fult lov:-)

Kenneth alm og kanskje flemming alm kommer og tryggvi tryggvason stiller med ny bil denne dagen pluss mange flere fra gatebil miljøet kommer også kanskje:-)

Dette blir en dag med masse moro å show;-) masse folk ventes å rykter går mange steder om dette møtet:-) det blir neppe så bra som rena eller jessheim tenker jeg men man får se hvordan det går:-)

Står også at det holder på fra 13.00 - 23.00.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter å lurer på om jeg skal tyne ei uke til å sommerhjul jeg, eller om jeg MÅ legge om til vinterhjul i dag..

I tillegg så skal jeg jo kjøre flyttelass til helga, så da blir det jo ikke tid til å legge om da, eller jeg får sikkert tid til det men da blir det nok noe guffen stemning om jeg utsetter det i dag for å "sluntre unna" en halvtime på flyttedagene..

Hoff..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her bytter jeg fader ikke før det er glatt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bytta like greit med en gang jeg :P

Når man er oppe halv fem om morran og skal kjøre 5mil så er det greit å være trygg på at man er skodd riktig. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet forrige helg.

Greit å bytte når man ser biler med snø på taket kjøre forbi utpå veien her ;)

Slik er det å bo på fjellet! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor du på fjellet? Hvor? Hvilket fjell? Har ikke sett noe fjell rundt her enda jeg, hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor du på fjellet? Hvor? Hvilket fjell? Har ikke sett noe fjell rundt her enda jeg, hehe..

hehe bor i Åsmarka.

Oppover mot Sjusjøen.

Var en dag det hadde snødd litt på sjusjøen så biler som kom derfra kjørte forbi utpå veien her med snø på taket. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skifta forrige helg jeg også :P mest fordi jeg ikke ville skade sommerhjula :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La om på A6n i dag jeg også, selv om jeg har hatt som tradisjon å legge om i første snøføyka .. : rolleyes

Men det var greit å få vasket KAHN felgene skikkelig. Og nå ligger de på ganggulvet her og venter på litt TLC :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska skifte til vinterhjul i mårra tror jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah - da er Kahn ferdig polert. Ligger og koser seg med litt voks nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestillt meg nytt kamera :D kjett å være uten :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi får håpe på sommerdek føre et par uker til. da jeg ikke har lov til og lette felga før det. hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemningsbilde fra stua mi :P

IMG_4850.jpg

har vaska alle i dusjen idag, de skal poleres også, men det er det mye jobb med :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestillt meg nytt kamera :D kjett å være uten :P

Hva falt så valget på?

Ingen objektiver til overs? Hadde jeg visst at jeg skulle få most Tamron objektivet mitt, så skulle jeg aldri ha solgt deg Sigmaen:p Hehe.

Vinterhjul? Kommer vel på så fort snøen er her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva falt så valget på?

Ingen objektiver til overs? Hadde jeg visst at jeg skulle få most Tamron objektivet mitt, så skulle jeg aldri ha solgt deg Sigmaen:p Hehe.

Han har herma etter meg og anskaffa seg 550D : dum :

neidaa :) Var vel rene tilfeldigheter det der. Han far har kjøpt for meg i østen nå.

Betalte total pris på 4800,- for 550D med 18-55 linse, kamerastativ og veske :D Kurrant pris det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva falt så valget på?

Som simen sier det ble 550D ;) gleder meg til å teste :)

men ingen objektiver tilovers :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, høres ikke dumt ut;)

Han har herma etter meg og anskaffa seg 550D : dum :

neidaa :) Var vel rene tilfeldigheter det der. Han far har kjøpt for meg i østen nå.

Betalte total pris på 4800,- for 550D med 18-55 linse, kamerastativ og veske :D Kurrant pris det :)

Mye for pengene ihvertfall, ingen tvil:)

Om det skulle være noen tvil, så trenger jeg et objektiv til Canon, dersom noen her skulle ha et til overs for en billig penge;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløpig ikke stiftet noe bekjentskap med Ebay, dessverre:o En av få som ikke har handlet der, tydeligvis. .De eller .Com du mener da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.