Anbefalte innlegg

Kjett å vara uten quattro når føre er slik ute : gråter : Men maskinisten går dårlig med blåst toppakning så får kjøre framhjulstrekker da : bh :

Er føre som motiverer for å få ting til å fungere dette ;) S2en har stått siden november uten å bli brukt. Først nå jeg får svingt meg rundt og ordna forefallende ting så bilen er brukbar...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tryggest førr lappen om je lar den stå slik.. Også er det kaldt utti garasjen nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig, forum!!

dog noe vingeklippa. men det overlever vi nok.

- - - Updated - - -

Endelig, forum!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig, forum!!

- - - Updated - - -

Endelig, forum!!

Mangler nok endel ja, men de fleste hugser vell hva som har vært og ikke så er nok ikke lange tiden før den er oppe å går sikkelig igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nå er mitt minne slettet tilbake til Januar..

Shite.. KRISE! :D

Men så digg at forumet er tilbake! Oh LORD!

Dog er ikke tapatalk-delen oppe og går enda tror jeg.. Får vertfall feilmelding på min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner noen som skal selge Rotor felger i Hamar med 225/40-18 conti dekk :)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm...

Har jeg lånt bort vag-com kabelen min til noen her inne..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke tilfeldigvis noen med Vag tacho / Vag commander i området som har fått dette til å fungere til å hente ut skc code etc? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG FANT JEG FANT! :D

VagCom-kabelen lå i.. *kremt* laptopveska.. :D

Til mitt forsvar, det er en veske som aaaldri blir brukt og hører ikke til den laptopen jeg bruker vagcomen på engang..

Men da er spørsmålet egentlig, hvorfor i heiteste huleste kom jeg på å legge den der..? Er dette en av de godt kjente "lure" plassene å legge ting på..? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel. Ikke vært på forumet på en stund og kommer tilbake nå for å se at alt som jeg har skrevet og oppdatert om konebilen er borte. Eneste grunnen til at jeg betalte medlemskap i år var pga akkurat den bilen. Siste dråpen som fikk begeret til å renne over det her. Ingen mere betaling til denne klubben fra min side.

Kan virke krast men ikke ha rutiner for backup på ett av Norges største forumer for bil er for dumt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel. Ikke vært på forumet på en stund og kommer tilbake nå for å se at alt som jeg har skrevet og oppdatert om konebilen er borte. Eneste grunnen til at jeg betalte medlemskap i år var pga akkurat den bilen. Siste dråpen som fikk begeret til å renne over det her. Ingen mere betaling til denne klubben fra min side.

Kan virke krast men ikke ha rutiner for backup på ett av Norges største forumer for bil er for dumt.

Støtter den Rolf, utrolig kjedelig at alt (eller mye) en har skrevet og lagt ut er borte..

Så dette blir nok mitt siste år også : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt utrolig at det ikke har vært backup rutiner på plass, det kan jo alle og enhver se. Klubbstyret ser også det og har gjort det som skal til for at dette aldri vil skje igjen. Hvem får mest trøbbel pga dette tror dere? Oss medlemmer eller styret som bruker den tapte informasjonen til daglig drift og administrasjon av klubben?

At ingen i styret tenkte på backuprutiner er jo en ting. Men når det betales for hosting og drift til en stor seriøs aktør er det helt ufattelig at ikke de har oversikt over dette og kommer på banen og varsler at ting ikke er på stell.

Gjort er gjort, hva skal vi gjøre da, surmule og sture eller gå videre og tenke på det som kommer og vi kan gjøre noe med.

Jeg støtter gladelig klubben videre sålenge de lærer av sine feil og det er det stor vilje til. Hva er 500,- da? Er ikke en halv bytur engang, og se på alt man får igjen i forum, treff, supert medlemsblad og ikke minst sosial omgang. Om ikke jeg får deltatt selv, så bidrar jeg til at andre kan ha en fin opplevelse. Om dette ikke betyr noe så for all del, det er da vel ingen som tvinger dere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som tilfeldigvis vet hva som skal gjøres på 160k service på volvo s60 2,4d?er det regreim bytte da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som tilfeldigvis vet hva som skal gjøres på 160k service på volvo s60 2,4d?er det regreim bytte da?

Send meg reg nr ditt (her eller på PM) i morgen, så kan jeg sjekke det på jobben i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ur 76929

for det er vel 7år eller 160k på regreim bytte på denne motoren?(126hk)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekker det i morgen, men mener det er 8 år / 160 k. Men er noe forskjell ifb med motor nr osv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ur 76929

for det er vel 7år eller 160k på regreim bytte på denne motoren?(126hk)

Du har PM : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Travers til Golf MK2, noen som har det i distriktet? Uten rusthull, selvsagt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et nytt frontlysglass til Audi 80 b4,og sideruter ink gummilister bak til golf mkl,noen som har brukt for noe av dette?ellers så blir det kastet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite aktivitet i lokallaget her?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi får skylde litt på feriemodus.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer det noe her framover? Treff eller lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer det noe her framover? Treff eller lignende?

Blir mer treff aktivitet mot sensommer / høsten :)

Ligger info om 1 treff på vår facegruppe ihvertfall. (Og under treff på forumet her).

Kan søke opp vacn mjøsa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor på Gjøvik kan jeg kjøpe M10 aluskiver?

Skal ha til banjokobling mellom bremseslange og kalypter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opplevde at viftereima røyk av i helga. Bytta igår, men kom meg kun hjem før løpehjulet gikk. Stod på tomgang, så stoppa bilen, og blinkende motorlampe. Første gangen jeg har sett den lampa blinke faktisk. Skal sjekke feilkode idag om det er noen og bytte løpehjul :)

Noen som vet om det er lettvint eller ikke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.