Anbefalte innlegg

Typisk.. Nå har jeg liksom utsatt å montere dioder i skiltlysa i det lengste, men nå skulle jeg ut å bytte da.

Så når jeg har fått av skiltplata så begynner det å regne..

Jaja, fått i pære på ene sia vertfall, så får vi se om det blir godt vær i morra så jeg får bytta begge og skrudd på skiltholdern igjen også, haha..

Går litt i rykk og napp altså :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt melding på disse felgene. Men lurer på om det er litt høyt innpress på golf 2`er med vr6 understell. Jeg husker ikke innpresset som er der nå:)

 

mente allså det felgsettet som er linket til litt lengere opp;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har ett sett med 5x100 til 5x112 adaptere å låne bort en liten stund? skal ikke kjøres med skal bare tilpasse og måle understell

 

kan evt kjøpe ett komplett sett også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å si att det og det merket og modellene har mindre feil enn andre har mye med forskjellige brukertyper og brukdområder å gjøre å.

 

Har kjørt endel km på Toyotaer uten å legge så mye kroner i det :) Noen biler er dyrere å eie enn andre.. Men er man bilinteressert går jo kjøreglede inn i regnestykket og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jo porsche gått for å være rimelig driftssikre oppgjennom, så har man et litt større regnestykke enn de fleste, go for it!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jo porsche gått for å være rimelig driftssikre oppgjennom, så har man et litt større regnestykke enn de fleste, go for it!

 

Hadde vært interessant med en 991 Carrera 4S som bruksbil, kjøre på samme antall mil som du ellers ville gjort og observert. De fleste går vel ikke med 30k+ i året.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært interessant med en 991 Carrera 4S som bruksbil, kjøre på samme antall mil som du ellers ville gjort og observert. De fleste går vel ikke med 30k+ i året.. :)

 

Kanskje, kanskje ikke. Men som Magnus Walker sier, man finner ikke mange porscher som har gått lite. Folk liker faktisk å kjøre de, ikke bare ha de stående til pynt :)

 

Fun fact som jeg lærte her forleden: Servicene de første 5 (eller var det 7) årene på en Ferrari FF er gratis. Lærte samtidig at clutchbytte på en Porsche Carrera GT koster koster 250000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, da har jeg sett dætta å:)

fy skamme skinn!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tenkt seg på BugRun 2014 i år da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde i grunn tenkt meg det men det skjer sikkert noe i år å :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle vel tatt en tur. men spørs om det er muligheter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

driver å lurer på å ta turen selv i år.. men om jeg gidder å reise så tidlig som jeg har gjort før (torsdag morgen før treffet for holde av plasser), det vet jeg ikke enda men.

Spørs evt hvor mange som skal nedover. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på å ta turen;) får se om det passer:))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du vil ha selskap i bilen Ola? Hvis det passer for meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

driver å lurer på å ta turen selv i år.. men om jeg gidder å reise så tidlig som jeg har gjort før (torsdag morgen før treffet for holde av plasser), det vet jeg ikke enda men.

Spørs evt hvor mange som skal nedover. : rolleyes

 

 

Vurderer å ta turen i år også, selv med den store skuffelsen om at campen på gamle banen ble steng i fjor :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frihelg når det er Bugrun, så kanskje det endelig blir noe av i år :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du vil ha selskap i bilen Ola? Hvis det passer for meg :)

 

Får se da vettu;) Spørs om jeg og Hilde skal eventuelt kjøre en eller to biler nedover;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det samme opplegg som Våler osv liksom? Aldri vært der så aner ikke åssen dette er ;) Hvordan priser er det nedpå der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger en vindusviskerbryter til S2-en. Vil tro at det passer fra 80/90/coupe b3 og b4 med kjørecomputer :) Mulig jeg klarer å mygle til med en fra bil uten computer også. Noen som vet om noe? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bugrun er samme helga som Våler i år da.. desverre :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bugrun er samme helga som Våler i år da.. desverre :(

 

Da blir det våler for mindel.. viktigere det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.