Anbefalte innlegg

Du er fra Brumunddal og har flyttet ut eller har du flyttet inn til Brumunddal, slik som jeg gjorde for mange år sia..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare kjørt forbi skiltet, men går til fysioterapeut derfra.

 

: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Brummundal - fun facts?

Noen som har litt koselige fun facts om Brummundal, Gaute, noen skijenter og negativ omtale på 80 tallet er kjent.

 

Tenkte på ting som Bjarne i huset bak Esso eller Gunn i kosken på kinoen.

 

Trivelige saker en utflyttet 25-åring bør vite om, gjerne med litt humor.

 

Takk.

Har jo verdens høyeste trehus nå da🤷🏼‍♂️

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Long time no see. Mange nye navn her, men fortsatt noen gamle travere ser jeg. Gøy at det fortsatt er aktivitet her 😊 

 

Har anskaffa meg en halvsliten Touran R-Line 10-modell. Tenkte det var på plass med et medlemsskap her igjen 👍 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nemmen, sjå! Velkommen tilbake i det gode selskap 😁 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Næmmen, heisann Simen! Velkommen tilbake ja og grattis med Touran. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt det er flere av oss som vender tilbake :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy fader her var det liv :D 

Mange som er klare for Våler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det dødt? Skjer det ingenting i dette lokallaget lenger? :o 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd men sant så skjer det vel ikke stort :/ 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eneste er vel tour de mjøsa på sommern, ellers er vi vel ganske hjemmekjære allihopa ser det ut til.. Vertfall sånn med meg.
Åsså har vi jo noen som har timene sine i garasjer spredt rundt omkring da, men der ække jeg.. Dessverre.. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Her var det dødt? Skjer det ingenting i dette lokallaget lenger? :o 


Det skjer flere ting hos oss i Mjøsa som en av de mer aktive lokallagene :)
Dessverre er forum biten dessverre en aktivitet som er svært dalende, ikke bare hos oss, eller klubben men generelt over alt da sosiale medier blant annet har tatt over en del av den dagligdagse bruken for mange misstenker jeg. 

Men for å oppsummere fjoråret så har vi arrangert 2 utstillingstreff, 1 på Furnes og 1 på Gjøvik i samarbeid med swans.  Begge med ganske godt oppmøte vil jeg si. Flere av oss var på hovedtreffet på Våler både del 1 og 2. Samt vi hadde en svært fin sammenkomst på vårt årlige hjulebord. 
Vi skal nok ta til oss litt kritikk på at facebook blir brukt mer å mer som en hovedplattform for oss, så vi får prøve å være litt flinkere til å få all informasjon ut på forumet i år *ref hjulebordet. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om det blir lagt ut litt mer info om datoer og slikt her! Jeg bruker ikke Facebook så jeg får ikke fulgt med der!☺️

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Fint om det blir lagt ut litt mer info om datoer og slikt her! Jeg bruker ikke Facebook så jeg får ikke fulgt med der!☺️


Det er notert, skal prøve å få lagt ut alt i denne tråden i tillegg :) 
Treffene havner uansett også i treff delen på forumet hvert år i tillegg til facebook :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foresten så kjenner jeg en av sjefene på mekonomen mjøsbil, og jeg tror han skal dra i veien ett treff i år som i fjor. Kan komme tilbake med litt mer info. Regner med de legger det ut på Facebook og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHA!!!
Jeg sitter å gjenoppliver gamle epostadresser og brukerkontoer rundt omkring på diverse nettsteder, deriblant finner jeg at jeg har så langt funnet frem til intet mindre enn 6 forskjellige youtube-kanaler.. 
Her fant jeg igjen en kanal hvor jeg har lastet opp en eneste film, men så spør jeg dere..:
Tror dere at unge og fortsatt delvis lovende mister Almskår kjedet seg noen timer i Oktober 2013..? Jeg tror svaret gir seg selv.. :D

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spent på de googlesøkene der for å finne passende bilder :p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Spent på de googlesøkene der for å finne passende bilder :p

Det tenkte jeg på selv også når jeg så den igjen.. :D
Det verste er at jeg husker prosessen, "celebrity gay" tror jeg var det som ga mest svar den gangen.. Klart, noen av de visste jeg jo fra før, er litt lei meg for at jeg ikke fikk med Stephen Fry da.. :/

 

Edit: HAHA, men ikke alt der kunne kommet av det søket.. Så jeg har nok vært noe kreativ, ante ikke at jeg hadde en kreativ side.. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, som du sikkert vet så har jeg vært stor fan siden "jeg tuta" :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Memories.. :D
Synd at den tråden ble moderert, det var så höjdare det!! :D

jegtuta.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i området som har disse lange merkene som var brukt i siderutene tidligere? 
På A6'n så brukte jeg et sett slike til å ha nede på skiltplata mi for å få en egen look på den og tenkte jeg skulle hatt det på 'roken også..
Så, noen som har..? 
Evt har vi noen skiltplater i klubben eller? Kanskje jeg må innom klubbshopen å ta en titt..

 

Edit: Hadde vi ikke en klubbshop en gang i tiden...?

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Er det noen i området som har disse lange merkene som var brukt i siderutene tidligere? 
På A6'n så brukte jeg et sett slike til å ha nede på skiltplata mi for å få en egen look på den og tenkte jeg skulle hatt det på 'roken også..
Så, noen som har..? 
Evt har vi noen skiltplater i klubben eller? Kanskje jeg må innom klubbshopen å ta en titt..

 

Edit: Hadde vi ikke en klubbshop en gang i tiden...?

 

 

 

http://vacn.adprofil.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.