Anbefalte innlegg

Vil anbefale deg skinnrens/beskyttelse fra Colourlock ;) Eventuelt fra Fenice :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du må svare det nå, etter at jeg har kjørt halvannen time og brukt penger på produkter hos poleringskongen.. Jeg forventer at dere i hovedstyret sitter klare til å svare meg 24t i døgnet, 36* dager i året! Hvorfor skulle jeg ellers bruke penger på denne klubben..? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha ! :P Hvis du tar en titt i Amarok-tråden din så har jeg anbefalt deg Colourlock den 18.desember :D På mange måter så har jeg jo vært synsk her ! haha 

 

Hva endte du opp med da? :)  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, bollocks.. Det var deg det ja.. 
Jo jeg husker det faktisk, men jeg klarte ikke å få ut den fingern til å bestille der og da, så jeg MÅTTE HA NÅ!! (typisk meg)

Jeg husker ikke hva det heter, men jeg føler ikke det kanskje var så skinnspesifikt som jeg trodde jeg skulle ende opp med, men han sa at "dette er det vi alltid bruker", og da er det vel good shit da..? 
Fikk med noen ultrafancydritbillige svamper og en tekstilrens(den jeg ikke husker navnet på) som skal jobbes litt med. Så vi får se.. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bestilt nå da..!
Kanskje jeg skal prøve det jeg kjøpte nå i første omgang, og om jeg ikke blir fornøyd med det så prøver jeg det andre kitet om litt tid..
Og blir ikke det bra, så holder jeg deg ansvarlig! Hah, det er fordelen med å få svar på forum, jeg kan arrestere deg på det om jeg blir misfornøyd! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker og! Nå må jeg kjappe meg å endre innlegget mitt!! :P 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så.. Nå har vi akkurat arrangert "VM i akkurat litt for sein info" da, eller..? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

BilXtra forhandler Colourlock.


Da har de det sikkert på Jahre på Midtstranda👍🏼 De har ihvertfall Meguiars produkter. På Midtstranda ligger også Billakkspesialisten Hamar, tidligere Hamar Bilpleie.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 


Da har de det sikkert på Jahre på Midtstranda👍🏼 De har ihvertfall Meguiars produkter. På Midtstranda ligger også Billakkspesialisten Hamar, tidligere Hamar Bilpleie.

 

Det kan godt hende. BilXtra på Gjøvik vet jeg har i hvert fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jahre som Anders nevner er Bilextra-butikk, så de har det sikkert de også.
Men nå ble egentlig resultatet med poleringskongens greie helt innafor i grunn, så da har jeg ikke mer hast enn at jeg klarer å vente på postgangen på det jeg rakk å bestille tidligere i dag, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i området her som har no jævla gode priser på konstruksjonsvirke og terrassebord og skruer osv? 
Skrik ut om du vil la deg utnytte.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som småpusler/jobber med maskinering her? evt tilgang på en stabil fres?       har to kalipere jeg skulle justert festeørene på, så jeg får sentrert skive i klaven.

dette bør være spot on parallelt så tart ikke sjangsen på å gjøre jobben på  kina fresen på jobb(der fresen er like dårlig som kunskapen til piloten) :P

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal sende ei melding til en kompis på Biri og høre om han gjør slikt.

Om ikke han kan så ville jeg tatt en tur til FossMV på Rudshøgda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg skal sende ei melding til en kompis på Biri og høre om han gjør slikt.

Om ikke han kan så ville jeg tatt en tur til FossMV på Rudshøgda.

Da blir nok mitt stalltips FossMV.

Brukte de mye i gamlejobben, de er topp notch. 👌

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, da skal jeg høre med Foss jeg 👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som driver med eller kjenner noen som driver med solfilm..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens!

Er det noen som leser dette, tro? 
Om så er; 
Noen her som kjenner en dyktig lastebilmekaniker som snuser litt etter å bytte jobb? 

Jonstad Auto fra Alvdal skal starte verksted på Hamar og mangler en mann for å føle vi har nok folk fra dag 1. 

Spre ordet om dere kjenner noen, ta kontakt her, der, overalt. 911 to sju 975 evt https://www.facebook.com/stig.arne.10 eller stig.arne(alfakrøll)jonstadauto(dått)no

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hallo folkens!

Er det noen som leser dette, tro? 
Om så er; 
Noen her som kjenner en dyktig lastebilmekaniker som snuser litt etter å bytte jobb? 

Jonstad Auto fra Alvdal skal starte verksted på Hamar og mangler en mann for å føle vi har nok folk fra dag 1. 

Spre ordet om dere kjenner noen, ta kontakt her, der, overalt. 911 to sju 975 evt https://www.facebook.com/stig.arne.10 eller stig.arne(alfakrøll)jonstadauto(dått)no

 

 

 

Leser, men kjenner desverre ingen i der yrket :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, se hvem som har betalt medlemskap da : haha : 

Spoiler

Meee :klapp:

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn er det med de som er stinn av gryn.. :o 
Jeg hakke betalt på lenge jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, pådratt meg skoliose på grunn av tjukk lommenok i baklomma... 

Men har ikke skjedd mye her siden sist ser jeg O.o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei.. vi prøver å holde det litt nede, litt småallergisk mot entusiasme egentlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.