VACN Hovedtreff - Våler 2011 - 4-5 Juni

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller var det lite "Grom" (masse hk) biler ute å kjørte på banen enn "vanlig" !?

 

ES? Flemming? osv osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg eller var det lite "Grom" (masse hk) biler ute å kjørte på banen enn "vanlig" !?

 

ES? Flemming? osv osv...

 

Tja var vel ikke så mange av de "store" der, men hva mener du med masse hk..

Var vel et helt knippe på mellom 6 og 700hk, jeg mener det begynner å bli en del da : smil :

 

Tom Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare rette en takk til de som arrangerer dette. Det ligger MYE jobb i kulissene som kanskje ikke alle egentlig tenker på.

Jeg er selv med i "småting" som oppmann på guttungen sitt fotballag og foreldrekontakt på skolen. Jaggu er det en del dugnad som blir gjort på kveld/fritid av dem som arrangerer noe.

Så før "du" kommer med kritikk, tenk igjennom om du kanskje kunne bidratt med noe selv, eller kom iallefall med konstruktiv kritikk. (noe som det har kommet mye av her. Bra)

GODT JOBBET til dere som har gjort dette treffet til en suksess. Jeg koste meg ihvertfall. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg eller var det lite "Grom" (masse hk) biler ute å kjørte på banen enn "vanlig" !?

 

ES? Flemming? osv osv...

 

Du blander med gatebil du nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg eller var det lite "Grom" (masse hk) biler ute å kjørte på banen enn "vanlig" !?

 

 

Det er bare deg.... :)

 

Masse gromme biler, men kanskje manglet de som bråker mest(pga støybegrensning) og som ofte har dekaler over hele bilen (påfuglene/reklameplakatene :) ) De andre "grombilene" vises ikke så godt, men mange biler som fungerte helt greit ute på banen i år også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg eller var det lite "Grom" (masse hk) biler ute å kjørte på banen enn "vanlig" !?

 

ES? Flemming? osv osv...

 

Spørs hva du mener med grombiler det. De som var her denne helgen er de som ikke er sponset i hue og ræva og som gjerne har skilt. Men jeg mener nå selv at jeg kunne telle værtfall 10biler med mer enn 600hk. Hvis ikke det er gromt så vet ikke jeg: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det har vært flere så potente 5ere på treff noen gang, og samtlige så ut til å fungere meget bra og :)

 

Jeg gleder meg allerede til rudskogen, håper jeg har fått på noen fjører og støtdempere til da så jeg kan få kuttet rundetidene med noen minutter ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å legge premieutdelingen til feks lørdag kveld tror jeg de fleste skjønner er tull, da vil det ikke komme biler på søndag. Jeg har full forståelse for de som drar avgårde rett etter at pokkisene er delt ut da mange har lang vei og kjøre hjem. At man kjører på bane samtidig som utdelingen syntes ikke jeg var spesielt sjenerende.

 

Jeg må rett og slett få spørre hvorfor det er tull? Hvis man legger premieutdelingen sent nok på lørdagskvellen så tvinges folk til å overnatte :P Det må bli mer sosialt det, enn at folk kommer på søndagen til utstillingen klokka 10 og drar igjen rett etter premieutdelingen klokka 15. Det spiller da vel egentlig nada rolle om utstillingen er på lørdag eller søndag? Om det utstilling på lørdag ville vel egentlig være positivt med tanke på at mange har langt å kjøre da de kan dra til treffet på fredagen, være på treffet lørdag og dra hjem på søndag istedenfor å stresse avgårde på søndagskvelden. Mitt neste forslag blir nok vel drøyt; Utstilling på lørdag og premieutdeling på søndag før banekjøringen starter. At folk drar igjen under siste delen av banekjøringen vil man ikke komme unna da vi har forskjellige interesser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det 2 sesonger siden jeg hadde banebil jeg kunne piske på banen. Men ser jeg tilbake kan jeg ikke skjønne hvorfor folk klager. Etter premieutdelingen er ferdig så var vi kansje 5-10 biler som var igjen og kjørte på banen. Det var jo helt genialt. Kjørte på og av banen som man ville. Var ingen kø og man kunne kjøre så mye og lenge man ville. Synes det var helt genialt når folk dro jeg. Da hadde jeg bare mere plass å leke meg på selv: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da mener du at det ikke er noen som jobber på lørdager og kun har mulighet til å komme søndag? Nå har det vært sånn i alle år. Men at man ber om femten min med stillhet for å få med seg at noen prater er da tydligvis for mye forlangt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs hva du mener med grombiler det. De som var her denne helgen er de som ikke er sponset i hue og ræva og som gjerne har skilt. Men jeg mener nå selv at jeg kunne telle værtfall 10biler med mer enn 600hk. Hvis ikke det er gromt så vet ikke jeg: rock :
Har ALDRI sett så mye potente biler før som i år,og jeg har vært på en del banetreff i klubbens regi (Vært uavbrutt medlem siden 96) !!!! Stod jo med konstant bender borte på depotstrekka å sleva både lørdag og søndag...........: faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må rett og slett få spørre hvorfor det er tull? Hvis man legger premieutdelingen sent nok på lørdagskvellen så tvinges folk til å overnatte :P Det må bli mer sosialt det, enn at folk kommer på søndagen til utstillingen klokka 10 og drar igjen rett etter premieutdelingen klokka 15. Det spiller da vel egentlig nada rolle om utstillingen er på lørdag eller søndag? Om det utstilling på lørdag ville vel egentlig være positivt med tanke på at mange har langt å kjøre da de kan dra til treffet på fredagen, være på treffet lørdag og dra hjem på søndag istedenfor å stresse avgårde på søndagskvelden. Mitt neste forslag blir nok vel drøyt; Utstilling på lørdag og premieutdeling på søndag før banekjøringen starter. At folk drar igjen under siste delen av banekjøringen vil man ikke komme unna da vi har forskjellige interesser.

 

Hva med å kutte hele søndagen og ha alt på lørdag?

Er vel ingen vits å leie hele vålerbanen for bare noen få timer kjøring fra 1300 og utover?

De fleste bilene som kjører er jo tross alt der på lørdag. :)

 

Det hadde jo vært enda mer økonomisk forsvarlig og alle hadde kommet seg hjem uten å måtte stresse avgårde søndagskvelden. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er viktig å vite at mange av oss kjører 9-10 timer+++, og da er ikke vi like interessert i å komme kun for 1 natt :)

 

Kutt det gjerne ned til 1 dag, men forvent ikke da at folk som bor på andre siden av landet synes det er like aktuelt å komme.

 

De som kom fra stavanger i år direkte hadde en reise på 12 timer++ ink stopp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å kutte hele søndagen og ha alt på lørdag?

Er vel ingen vits å leie hele vålerbanen for bare noen få timer kjøring fra 1300 og utover?

De fleste bilene som kjører er jo tross alt der på lørdag. :)

 

Det hadde jo vært enda mer økonomisk forsvarlig og alle hadde kommet seg hjem uten å måtte stresse avgårde søndagskvelden. ;)

 

Hva med å heller avholde treffet inne i internett da, da slipper vi jo å tape penger på baneleie! :P

 

Nei, vi får nok komme til en løsning som passer bedre for alle parter, men utstilling på lørdag og premieutdeling søndag kl 12 ville jo vært en fin løsning for mange vil jeg tro? Mindre stress for alle, og dommerne kan få litt bedre tid på seg til bedømmingen.

 

Vi hadde forøvrig premieutdeling av vaccs på lørdagen mens kjøringen pågikk, og jeg ser problemet med bakgrunnstøyen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er viktig å vite at mange av oss kjører 9-10 timer+++, og da er ikke vi like interessert i å komme kun for 1 natt :)

 

Kutt det gjerne ned til 1 dag, men forvent ikke da at folk som bor på andre siden av landet synes det er like aktuelt å komme.

 

Nettopp, så derfor tror jeg at vi fortsetter som før... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for nok ett flott treff :)

 

Masse gromme biler og trivelige medlemmer :)

 

Mvh Bård (som VIRKELIG savner en brukbar banebil :( )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mellom hvilke punkter på banen ble VACCS tidene timet?

 

Jeg vil også takke alle som kom til Våler denne helgen og gjorde treffet til den suksessen det ble. Ingen nevnt ingen glemt, men jeg MÅ nevne alle som var med på arrangere. Dere gjør en vanvittig god innsats.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra man kom utpå banen fra depoet, til man kom innpå gamledelen av banen igjen etter nye sløyfa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke skryte på oss at det var hele dritt`n a? Det sier jeg hvis noen spør ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes liksom det manglet noe ute på banen... var jo nesten ikke så mye som en 4 hjuls sladd en gang. Uten om Ole Opshal og en eller 2 til et par ganger.:) Blir jo mere moro å se på da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes liksom det manglet noe ute på banen... var jo nesten ikke så mye som en 4 hjuls sladd en gang. Uten om Ole Opshal og en eller 2 til et par ganger.:) Blir jo mere moro å se på da.

 

Du får bygge en 4hjulssladder og komme å underholde oss neste år : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er jeg enig. Gikk en runde rundt banen for å filme litt. Men var så lite publikums vennlig kjøring at det var ikke lenge jeg gadd å filme. Men det har mere med hvem som ratter bilen og gjøre og ikke hvor potent bilen er. Virket som de fleste bare var ute etter rundetider og ikke leking. Ikke at det er noe galt med det. Men blir kjedelig å se film av en bil som kjører linjevalg istede for "rattsperrevalg".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er jeg enig. Gikk en runde rundt banen for å filme litt. Men var så lite publikums vennlig kjøring at det var ikke lenge jeg gadd å filme. Men det har mere med hvem som ratter bilen og gjøre og ikke hvor potent bilen er. Virket som de fleste bare var ute etter rundetider og ikke leking. Ikke at det er noe galt med det. Men blir kjedelig å se film av en bil som kjører linjevalg istede for "rattsperrevalg".

 

Bare vent til vi får mer enn 90 hester i taxi`n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare vent til vi får mer enn 90 hester i taxi`n

 

Ja det kommer til å bli sprøtt, siden den allerede nå lager piruetter på tørr asfalt :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.