VACN Hovedtreff - Våler 2011 - 4-5 Juni

Anbefalte innlegg

Men hvis noen her inne er litt oppdatert på hva som er greit innen musikk om dagen kan de godt ta med en minnepenn så kan vi få jazza opp litt musikk på det nye freshe pa anlegget vårt! Så slipper dere at det blir bare sære ting som jeg hører på, som feks danko jones, monster magnet og johnny cash :) Har tenkt til å donere den gamle i-poden min siden anlegget har slik docking mulighet!

 

har alt fruen på det Bjørnar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker å ta meg en tur. Men kan jeg ha med en venn som ikke er medlem i klubben ?

 

alle kan komme inn. han må selvsagt løse bilett ved inngangen men ellers er det bare å ta han med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har alt fruen på det Bjørnar :)

 

Nice!! Skal jeg fortsatt ta med min og legge det inn der, eller har dere en pod? Jeg kom på at jeg hadde lovt bort det i stad sjø! Hehe!

 

BTW, har fiksa plate foran inngangsdøra og fiksa benkeplate på klubbhengern, så nå er den klar for sekritæriat! Og det ble fett som bare det! Pimp our klubbhenger liksom!

 

Klar for avhenting!

 

IMAG0495.jpg?t=1307045126

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis noen her inne er litt oppdatert på hva som er greit innen musikk om dagen kan de godt ta med en minnepenn så kan vi få jazza opp litt musikk på det nye freshe pa anlegget vårt! Så slipper dere at det blir bare sære ting som jeg hører på, som feks danko jones, monster magnet og johnny cash :) Har tenkt til å donere den gamle i-poden min siden anlegget har slik docking mulighet!

 

Gæli med Johnny Cash nå da? Tidløst det, vett : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice!! Skal jeg fortsatt ta med min og legge det inn der, eller har dere en pod? Jeg kom på at jeg hadde lovt bort det i stad sjø! Hehe!

 

BTW, har fiksa plate foran inngangsdøra og fiksa benkeplate på klubbhengern, så nå er den klar for sekritæriat! Og det ble fett som bare det! Pimp our klubbhenger liksom!

 

henne har meg seg sin. så du kan jo alltids ta med en minnepen med noe musikk på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gæli med Johnny Cash nå da? Tidløst det, vett : smil :

 

Nei, jeg liker jo det! Hehe, men om alle andre gjør det kan jo være noe å tenke på. Men alle bør jo like det seff!

 

henne har meg seg sin. så du kan jo alltids ta med en minnepen med noe musikk på :)

 

Nei, dere får være DJ`s så skal jeg være kameramann og maskot

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar noen spørsmål helt på tampen jeg.

 

Er det mulig å parkere hengeren og bilen inne på området Fredag?

Kjøredressen min er forsinket, og da holder det med bomull hele veien ja?

Er det noen firma som skal ha stand?

 

 

Utover det så funker Steve Earle, Alan Jackson, hele gjengen i Higwaymen, Dave Dudley på PA for min del.... Meeeen det er vel litt Amcar kanskje? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar noen spørsmål helt på tampen jeg.

 

Er det mulig å parkere hengeren og bilen inne på området Fredag?

Kjøredressen min er forsinket, og da holder det med bomull hele veien ja?

Er det noen firma som skal ha stand?

 

 

Utover det så funker Steve Earle, Alan Jackson, hele gjengen i Higwaymen, Dave Dudley på PA for min del.... Meeeen det er vel litt Amcar kanskje? ;)

 

Ja, det får vi vel sikkert til skal du se!

Minst mulig brennbare klær

Parts and retards hvertfall. Lurer på om det ikke var scandicshine også jeg, men er ikke 100% sikker

 

Nei, dem har jeg ikke hørt om, så det er helt sikkert for amcar ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det slik VACN cup som årene før?? Der man dropper mikke mus banedelen: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hengeren er klar:

 

DSCN5164.jpg

 

Kjekt at vi har skikkelig drabil også : rolleyes

 

DSCN5153.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avholdes det banekjøringskurs på søndag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avholdes det banekjøringskurs på søndag?

 

Ja, vi må nok ta et da også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når på dagen ca?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

12! Siden det blir utvidet førermøte bør man vel ha såpass med tid på seg. Står opprinnelig 12:30 men det var før det blir utvidet førermøte!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var to av tre biler så godt som klare for treff :) GLEDER MEG. Kommer desverre ikke ned før natt til lørdag, men får ta det igjen lørdagskvelden :)

 

 

forminska IMG_5369.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er endelig bilen klar, gjenstår bare å pakke kassegitaren nå :) Tar sandefjord-strømstad i morgen tidlig og handler på grensa.. Snakkes folkens !!:venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er også klare. : smil :

 

DSCN5139.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg på plass på campen;)

22 grader, skyfritt og litt vind.

Knallvær!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møkka-Tapatalk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra... riktig nok blir det uten corradon min i år. men den er på god vei til å bli ferdig (håper på treff neste år)

Durer oppover med caddyn i stedet. Sjangs for at en sånn bil kan stilles ut på søndag?? :P

 

Flere som skal reise i kveld, så si i fra. Kunne reist sammen fra skedsmokorset eller jessheim.

(93 26 26 69)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er også klare. : smil :

 

DSCN5139.jpg

 

Fikk ikke noe sææærlig lyst til å ta turen nå da.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å komme opp i 00-01 tiden i kveld/natt .. Første gang på våler, så dette skal bli morro:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal oppover på Søndag. Jeg må være der til førerkurset, så vi drar vel i 9 tiden. Jeg drar fra Oslo men skal innom Strømmen for å vaske bil og hente en venn. Vi kan eventuelt møtes på Shell stasjonen på Strømmen kl 9.

 

Noen som er med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som forresten har en grei vei-beskrivelse til campen for de som ikke har vært der før? .. Kommer jo selvfølgelig i mørket i tillegg, for og gjøre saken bedre :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen er ute etter overnatting på treffet så er det nå to dobbeltrom ledig på Heia hotell i Våler. Kontakt Jan-Andre Tærud på 97414375 hvis du er interessert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.