#126 Skrevet August 19, 2011 Hva er dette dere snakker om ang pressening? Finner ikke noe i første post. Der har nok ikke infoen i første post blitt oppdatert ser jeg. Kort fortalt så må man ha en PVC-presenning under bilen i depotet. EDIT: J-A var raskere enn meg der gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet August 19, 2011 Legges under for og forhindre olje bensin søl? Selges dette hen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet August 19, 2011 Hva koster det om man bare vil komme og se på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet August 19, 2011 Legges under for og forhindre olje bensin søl?Selges dette hen da? På Rudskogen eller Felleskjøpet, Biltema ol steder Hva koster det om man bare vil komme og se på ? Ca ingenting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet August 19, 2011 Legges under for og forhindre olje bensin søl?Selges dette hen da? Du trenger ikke ha pressening under bilen mens den står parkert på campen.... å ettersom bilen din står parkert i campen hele lørdag med fyllesjuk sjofør i teltet er ikke denne presinninga noe du trenger å stresse med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet August 19, 2011 Du trenger ikke ha pressening under bilen mens den står parkert på campen.... å ettersom bilen din står parkert i campen hele lørdag med fyllesjuk sjofør i teltet er ikke denne presinninga noe du trenger å stresse med Nå må du ikke kaste Stein i glasshus Helge Denne gangen blir det dagstur uten alkohol så da holder vel ikke bilen tenker jeg Får ta en tur på jula og Biltema og finne pressenig jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet August 19, 2011 Siden jeg ikke får kommet med egen bil, så hadde det vært veldig gøy å få kunne sitte på en tur med noen... Frivillige? Lover å ikke kaste opp i bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet August 19, 2011 er det mulig å låne eller kjøpe presenning på rudskogen? Vet ikke om jeg rekker innom biltema på vei oppover i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet August 19, 2011 er det mulig å låne eller kjøpe presenning på rudskogen? Vet ikke om jeg rekker innom biltema på vei oppover i kveld. Les 4 post lenger opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet August 19, 2011 Nå må du ikke kaste Stein i glasshus Helge Denne gangen blir det dagstur uten alkohol så da holder vel ikke bilen tenker jeg Får ta en tur på jula og Biltema og finne pressenig jeg hehe.. poeng ang glasshus er tatt Blir gøy dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet August 19, 2011 Innkjøring til campen fredag kveld stenger kl. 22 Om du vet at du kommer etter dette kan du ta kontakt med undertegnede, Bjørnar Støen eller John-Arne Øverby Fikk melding nå at porten stenges kl 21:00 Kommer du senere så fins det mulighet å kjøre gjennom gården til Karterud (han som eier campen). Ring meg hvis problemer 90 58 27 37 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet August 19, 2011 får man kjøre hvis man kommer 11, med hansker, hjelm, godkjennt bil, klær, pvc, altså alt ok, men ikke har mulighet til og rekke lisenskuret på morra kvisten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet August 19, 2011 Hm.... Har jeg bommet på noe nå? Er dette et rent kjøre/track helg treff eller what? Med tanke på at det er ustilling i Oslo på søndagen m. premier... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet August 19, 2011 Hm.... Har jeg bommet på noe nå?Er dette et rent kjøre/track helg treff eller what? Med tanke på at det er ustilling i Oslo på søndagen m. premier... I og med at vi bare fikk en dag, så blir det (som ellers på treff) banekjøring på lørdag (og evt. søndag med Trackday) og utstillingstreff i Oslo på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet August 19, 2011 får man kjøre hvis man kommer 11, med hansker, hjelm, godkjennt bil, klær, pvc, altså alt ok, men ikke har mulighet til og rekke lisenskuret på morra kvisten? Du bør rekke førermøtet, men vi vil jo at alle som vil og har det i orden skal få kjøre. Vi tar nok et oppsamlingsførermøte mellom 12 og 13. Men bra å komme fra morran så du får kjørt hele dagen da? Klubbvogn og trekkvogn er klar for fest hvertfall: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet August 21, 2011 Var morro på lørdag. Stort sett rett inn på banen når man ville. Perfekt Så det var mange som tok bilder. Jeg er vel eneste som kjørte Skoda så er meget interessert i bilder tatt fra banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet August 21, 2011 jupp, selv med kanskje over 70 registrerte biler så gikk det veldig greit. Kunne omtrent kjøre utpå når som helst og det uten kø. Syns også det var bra å bruke den gamle innkjøring til banen. Greit å ha tilgang til mat/drikke like i nærheten Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet August 23, 2011 Resultater fra VACCS på Rudskogen 20. august. Resultater: Klassevis, Uavhengig av klasser samt Resultat fra VACCS for året. Gratulerer til Erik Mogen Hansen med totalseier i VACCS cupen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet August 23, 2011 Hvordan ble de tidene der tatt egentlig? Det var ikke en 100% hel runde eller hva? Ellers Takk til alle som stod på for å få til dette treffet! Bra gjennomført å mulighet for masse kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet August 23, 2011 Ble ikke tatt hel runde nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet August 23, 2011 Takk for et veldig vellykket treff! Forhåndpåmelding funket veldig bra og sparte oss for masse tid i kø! Banekjøringen var også utrolig bra med ingen kø i det hele tatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet August 23, 2011 Ble ikke tatt hel runde nei. Fadern! Å jeg som hadde tenkt å sammenligne mine rundetider med hva som ble kjørt av andre biler på VACS Kjørte selv ca på 1.54 på hel runde (ja jeg vet det mest sansynlig er skikkelig sakte, men en plass må man da begynne ) Dette var med Coupe quattro, på billig std dekker. effekt ca 300-400hk (lav effekt grunnet ustabilt og lavt ladetrykk) Hva kjørte dere andre på, og hvilke bil, dekk og effekt ? Mener å huske Jonus S2 ble målt ca 1.33 eller 1.35?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet August 23, 2011 Hvordan ble de tidene der tatt egentlig? Det var ikke en 100% hel runde eller hva? Ellers Takk til alle som stod på for å få til dette treffet! Bra gjennomført å mulighet for masse kjøring Fra midt på langstrekka til rett før svingen før piten. Takk for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet August 23, 2011 Kjørte på 1.59 med en Golf 1 GTI på Toyo R888 og 112 illsinte hester. Så det er enda saktere enn deg Helge.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet August 23, 2011 Fadern! Å jeg som hadde tenkt å sammenligne mine rundetider med hva som ble kjørt av andre biler på VACS Kjørte selv ca på 1.54 på hel runde (ja jeg vet det mest sansynlig er skikkelig sakte, men en plass må man da begynne ) Dette var med Coupe quattro, på billig std dekker. effekt ca 300-400hk (lav effekt grunnet ustabilt og lavt ladetrykk) Hva kjørte dere andre på, og hvilke bil, dekk og effekt ? Mener å huske Jonus S2 ble målt ca 1.33 eller 1.35?? Ble fortalt ca 1,32, mwn gps å transponder skal i for å dokumentere dette Diffene er for stive så blir fikset til neste treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...