#26 Skrevet August 25, 2011 Er bare 162 dager igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 25, 2011 Oi oi, bare 162 dager til å gjøre den jævla haugen av en bil klar for rææs! Jeg SKAL være med uansett hva, og jeg skal hisse opp både Even, Roberto og meg sjøl så alle må kjøre med fangere i bagasjerommet etter treffet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 25, 2011 Kanskje jeg skal kaste meg på detta treffet i vinter Frister no voldsomt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 25, 2011 Selvfølgelig!! Det er så artig at du kommer til å flire så du detter ut av bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 5, 2011 Jeg er med. Noen som er med å deler en hytte eller noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 5, 2011 Er bein klar for dette!! Må vel lø ihop en bil med kanskje da i år, så slipper man all den drikkinga Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 8, 2011 Oi oi, bare 162 dager til å gjøre den jævla haugen av en bil klar for rææs! Jeg SKAL være med uansett hva, og jeg skal hisse opp både Even, Roberto og meg sjøl så alle må kjøre med fangere i bagasjerommet etter treffet! etter ti timer med ruud performance: haha : er bilen din oppe og går nå :-) ti manns leiligheten er bestilt Gleeeeeder meg !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 8, 2011 etter ti timer med ruud performance: haha : er bilen din oppe og går nå :-) ti manns leiligheten er bestilt Gleeeeeder meg !!!! U the man! Blir ei episk helg, igjen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 25, 2011 Må vel komme meg opp i år om jeg blir ferdig med bilen:) (og den er hel) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 26, 2011 vurderer å ta turen ikke vert på det før. har ikke ispigg til vogna, er vel fler en jeg som kjører "vanlige" vinterdekk på treffet isåfall? litt kjedelig om alle hærjer rundt med ishjul utenom meg tenkte jeg på!??! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 26, 2011 Har kjørt med både pigg og piggfri jeg, ikkeno problem! Bare å stille opp før sving! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 26, 2011 Einser uten diff og vanlig pigg dekk blir vel ingen høydare? Men frister litt ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 26, 2011 Da tenker jeg at du kommer blant topp tre i fwd klassa på vaccs cup hvertfall, for der er det ikke alltid det stiller deltakere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 26, 2011 Kor folk anbefale å bu her? Er det nokon av plassane som har straum lett tilgjengelig for motorvarmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 26, 2011 http://www.funasfjallen.se/vinter/boende/?PHPSESSID=aae639e162023f1ee984da42609a07d1 Det står en ok oversikt i første post! Om det er motorvarmeruttak der må du nesten ringe å forhøre deg om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 26, 2011 Einser uten diff og vanlig pigg dekk blir vel ingen høydare?Men frister litt ja.... Helge klarte seg jo veldig bra med sin einser i forfjor,klarte ikke å fjerne han i bakspeilet Usikker på om han hadde ispigg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 29, 2011 Påbud om hjelm eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 29, 2011 Påbud om hjelm eller? Ja, hjelm må man ha. Slalomhjelm, mopedhjelm fungerer også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Oktober 29, 2011 Helge klarte seg jo veldig bra med sin einser i forfjor,klarte ikke å fjerne han i bakspeilet Usikker på om han hadde ispigg da.. Helge hadde nok ispigg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 6, 2011 Frister dette her hvis jeg får lov til å kjøre gammel Opel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet November 6, 2011 Ser virkelig frem til dette altså Blir kanonbra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet November 6, 2011 Frister dette her hvis jeg får lov til å kjøre gammel Opel Klart det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet November 6, 2011 Dette hadde vært jævlig morro nå som jeg har quattro..problemet er alt slike treff er ALLTID når jeg er på jobb: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet November 6, 2011 Er det ikke låv å kjøre med IS PIGG i år ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet November 6, 2011 Joda, men ikke på fredag. For å spare banen litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...