#1 Posted April 7, 2011 (edited) Hei! Vi inviterer til utstillingstreff hos Hurtigruta Carglass på Hamar fredag 13.05.11 kl 18.00 Parkering vil bli på området til Flisekompaniet og Hurtigruta. Vaskemuligheter er Statoil, Hurtigruta har også en høytrykk spyler tilgjengelig. Premiering blir topp 3 VW og topp 3 Audi. Folk fra Hurtigruta vil demonstrere rutebytte og steinsprut rep. Vi trenger en bil for rutebytte, alle som kunne tenkt seg dette bes kontakte Tor Egil pr e-post teg-hann@online.no innen 10.05.11 kl 12.00, vi trekker da en heldig person som får et kostnadsfritt rutebytte. De som ønsker bytte eller reparasjon av steinsprut skade denne dagen må også kontakte Tor Egil pr e-post teg-hann@online.no innen 10.05.11 kl 12.00. Dette for å få booket opp timer og bestilt ruter til dem som trenger det. Medlemmer har rabatt ved ruteskift. Etter endt demonstrasjon av rutebytte og rep vil det bli avholdt en konkurranse i form av spørsmål rundt rutebytte og rep. Beste besvarelse blir premiert. Grillen er varm hele dagen og det blir servert hamburgere og pølser av samme suksess som under Tour De Mjøsa. Mat er sponset av Hurtigruta mens brus koster 15kr pr flaske. Pris pr utstiller blir 50kr for å dekke inn litt kostnader rundt premier. Håper flest mulig kommer for å slå av en prat og ha det moro. Tidsskjema: 18.00 Innkjøring, grillen er varm 19.00 Stopp Innkjøring 19.00 Start visning av rutebytte, reprasjon i kjelleren, mulig quiz konkuranse 20.00 Bedømming, grillen er varm 20.30 Premieutdeling Topp 3 VW, Topp 3 Audi, Ansatte fra HCG plukker ut en bil de synes bør premieres, 3 beste besvarelser på Quiz Hilsen oss i Mjøsa Lokallag 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2 Posted April 7, 2011 stiller opp jeg vettu. Bra initiativ og håper det blir litt mer enn bare 4 stk som det var tidligere i vinter Nå er det faktisk ute temperatur også samt premieringer på gang. Så spre det glade budskap folkens 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#3 Posted April 7, 2011 håper på å komme meg hit 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#4 Posted April 7, 2011 Hadde vært ålreit og tatt turen Da jeg ikke er så lokalkjent; Er dette adressen? Ringgata 65, 2318 Hamar Var den Google hosta opp på Flisekompantiet Hamar -- Alex 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#5 Posted April 7, 2011 je kjæm! (fårhåpentligvis med ferdig bil ) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#6 Posted April 7, 2011 Er vel på tide å ta jomfru treffet:) håper på knall vær:) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#7 Posted April 7, 2011 Prøve å få tima detta detta med kjerring og unger Bra initativ 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#8 Posted April 7, 2011 http://maps.google.no/maps?f=q&source=s_q&hl=no&geocode=&q=Vangsvegen+132,+Hamar&aq=0&sll=61.396719,9.09668&sspn=10.741517,43.286133&ie=UTF8&hq=&hnear=Vangsvegen+132,+2318+Hamar,+Hedmark&ll=60.797658,11.088215&spn=0.000704,0.002642&z=19&layer=c&cbll=60.797568,11.088206&panoid=l3Aow3dM0hxbPgMDb4bD4A&cbp=12,142.81,,0,7.95 Der er bilde av plassen vis a vi CC Hamar og Statoil 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#9 Posted April 7, 2011 Jeg kommer;) Og sendte nettopp en mail til deg ang. rutebytte, Tor Egil:) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#10 Posted April 7, 2011 Link til eventen på FB: http://www.facebook.com/event.php?eid=203007136388722 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#11 Posted April 9, 2011 Kommer nok hit ja: vinke : 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#12 Posted May 3, 2011 Kanskje jeg kan ta en tur innom. Riktignok oslo medlem, men er mye rundt mjøsa. Rutebytte hadde heller ikke gjort så mye med den slitne frontruta mi. Spørsmål ang det, kan jeg bli med i den konkurransen selvom jeg ikke hører til mjøsa? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#13 Posted May 3, 2011 Kanskje jeg kan ta en tur innom. Riktignok oslo medlem, men er mye rundt mjøsa. Rutebytte hadde heller ikke gjort så mye med den slitne frontruta mi. Spørsmål ang det, kan jeg bli med i den konkurransen selvom jeg ikke hører til mjøsa? Oslo folk eller mjøsfolk spiller ingen rolle, Velkommen skal du være, og ta gjerne med deg fler, bare hyggelig det Ang frontrute skift, se vedlagt sitat fra første post: Vi trenger en bil for rutebytte, alle som kunne tenkt seg dette bes kontakte Tor Egil pr e-post teg-hann@online.no innen 10.05.11 kl 12.00 Mvh Raymond 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#14 Posted May 3, 2011 Hadde vært gøy å dra bortover på den 13. Men jobber seint, så rekker det rett og slett ikke. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#15 Posted May 3, 2011 Bilen er fortsatt på lakk, men håper på å rekke dette:) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#16 Posted May 3, 2011 Detta må prøve å få pressa inn i timeplanen . Men lurte på om jeg kan melde meg på konkuransen om rutebytte, jeg kjører Seat toledo 2000 mod. Men er sikkert kun for vw/audi ? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#17 Posted May 4, 2011 Alle som øn ønsker å være med i trekning på rutebytte må kontakte meg pr e-post teg-hann@online.no innen 10.05. Bare merket er innenfor VAG gruppen så er det bare å melde seg på. Mvh Tor Egil 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#18 Posted May 4, 2011 Blir resultatene av trekninga skrevet i denne tråden? Om jeg skulle være så heldig å vinne, blir det nok heller ruteskift på Passaten fremfor Golfen, om det går greit:) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#19 Posted May 8, 2011 Jeg kommer=) gleder meg allerede 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#20 Posted May 8, 2011 Vi kjæm 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#21 Posted May 8, 2011 Vi kommer også 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#22 Posted May 9, 2011 kjem jeeeee 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#23 Posted May 9, 2011 kommer jeg kommer! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#24 Posted May 9, 2011 Vi kjem 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#25 Posted May 10, 2011 Da var trekking unnagjort av avdelingsleder ved Hurtigruta Carglass Hamar. Det hadde totalt meldt seg på 16stk som ønsket å være med på trekking. Grunnet at en del hadde biler med rute som sitter i Gummilist ble det gjort to trekninger. Heldige vinnere ble som følger: Magnus Henriksen Golf 1 GTi Linda Johnsen VW Passat B5 Vinnere er blitt kontaktet Gratulere !! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...