Vårmønstring Mjøsa Lokallag 13.05.11

Deltar du:  

18 stemmer

  1. 1. Deltar du:

    • Kommer
      17
    • Kommer ikke
      1


Anbefalte innlegg

Ikke bli med, Simen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller opp.. På vei ut døra nå... Roccoen trenger sårt vask og rydd ;D

Sees der nede godtfolk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg igjen takke for oppmøte i dag. Hyggelig å se at såpass mange av dere tok turen. Jaggu en del som kom langveisfra også.

 

Vi sees igjen plutselig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var suksess! Takk for et hyggelig treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, masse hyggelige folk og masse fine biler. Takk for en knall aften :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk får idag, kjempebra treff, og en bra gjeng=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

utrolig morsom dag i Hamar for min del :D med konge treff med masse fine biler + at det ble Fast Five på Kino med Raymond & co etterpå :D Tusen takk for meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokalvinnere ble:

 

VW: Topp 3 (random rekkefølge)

 

Øystein Nicolaysen - Golf 2 Beige. Gjennomført fargevalg med helt riktige detaljer

Kenth Håvard Bakaas - Vento gul. Gult er fortsatt kult. Strøken bil

Raymond Andersen - Golf 6 Gtd Hvit. Tidsriktig ned til minste detalj.

 

Audi: Topp 3 (random)

 

Morten Øiamo - Audi A6. Gjennomført bil med feite hjul som fyller hjulbuene perfekt

Petter Ulen - A4 Sølv. Fat low and slow!!

Christoffer Johnsen - S2. Fra vrak til perle. Strøkent

 

Hurtigruta Carglass sin premie bestod av ruteforsikring, lommebok og nøkkelring.

De valgte ut Golf'en til Øystein Nicolaysen

 

Gratulerer så mye til alle vinnere. Var vanskelig å avgjøre i begge klasser da det var mye fine biler.

 

Evt skrivefeil på navn beklages. Tar dette kjapt nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Droppa treffet grunnet dritvær

Den premie lista så kjent ut, er den kopiert fra forrige treff? : klø : trodde ikke copyright var lov jeg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var ikke jeg på siste treff men hvis det var disse bilene som vant da så fortjener de det tydligvis.

 

EDIT: var ikke en regndråpe på Hamar btw. Men litt kjølig når sola forsvant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var det første treffet jeg vant på iallefall=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var det første treffet jeg vant på iallefall=)

 

Det var fortjent:) Bilen din er BØLLE Morten :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var fortjent:) Bilen din er BØLLE Morten :D

 

Tusen takk:) hyggelig å høre, vel fortjent din også syns jeg, blitt rå=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Positivt overrasket over hvordan bilen din ser ut in real, Morten. Ja, det gjelder forresten Kenth Håvard sin også det da.. :D

Men A6'n din var nydelig, og jeg som har flagga at jeg egentlig ikke er så fan av det karosseriet der må vel nesten finne meg et surt eple å bite i.. Pga deg..! :D haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Positivt overrasket over hvordan bilen din ser ut in real, Morten. Ja, det gjelder forresten Kenth Håvard sin også det da.. :D

Men A6'n din var nydelig, og jeg som har flagga at jeg egentlig ikke er så fan av det karosseriet der må vel nesten finne meg et surt eple å bite i.. Pga deg..! :D haha

 

Virkelig hyggelig å høre Stig Arne:)

kan alltids ta med ett eple til deg, på neste treff, som ikke er surt hehe=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok være surt skal det gi noen effekt.. ;)

Når er neste treff forresten? Våler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokalvinnere ble:

 

Raymond Andersen - Golf 6 Gtd Hvit. Tidsriktig ned til minste detalj.

 

 

Gratulerer så mye til alle vinnere. Var vanskelig å avgjøre i begge klasser da det var mye fine biler.

 

Evt skrivefeil på navn beklages. Tar dette kjapt nå.

 

Nysgerrig: vinke :

 

Hva legges det i at en 2010mod bil er tidsriktig ned til minste detalj?: klø :

 

Skikkelig fin den bilen til Raymond, men tidsriktig er kanskje et begrep jeg heller kan se sammenhengen med på eldre biler med oldschool felger og look :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidsriktig for sin stil er den jo absolutt. Felger og stilvalg er helt i tiden så tidsriktig er ordvalget dommerne valgte og det er jeg enig i.

 

Om man bygger en stil fra 70 - 80 - 90 eller 2010 så er det uansett en tidsepoke og stilen deretter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra treff :) bortsett fra at Rolf kjørte nesa si i vinduet mitt og lagde merker :P også spiste han opp den siste burgeren som jeg skulle ha! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidsriktig for sin stil er den jo absolutt. Felger og stilvalg er helt i tiden så tidsriktig er ordvalget dommerne valgte og det er jeg enig i.

 

Om man bygger en stil fra 70 - 80 - 90 eller 2010 så er det uansett en tidsepoke og stilen deretter.

 

 

Jeg må ærlig innrøme at jeg synes det er et dårlig ordvalg, da tidsriktig er noe som somoftest forbindes med noe av den eldre garde ;)

 

 

Men fint treff og mye fine biler. S2'n til Johnsen er fortsatt like rå: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dakar Petter. skal sørge for at du får en burger neste treff jeg. Håper du ikke slet så hardt med sulten utover kvelden :P

 

 

Ta deg en titt i ordboka da så kan du jo velge selv etter det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke alltid like "lett" å finne "riktig" ord får alt mulig! og bedømminga selv er vel heller ikke lett når det er såpass BRA utvalg i biler, Jammen meg godt over gjennomsnittet med bra biler i denne klubben:)

syns det er godt gjort at folk i det heletatt gidder å legge fritid i å arangere ett treff jeg,

Syns dette treffet var bra gjennomført, takk til folk som gadd å ordne det istand=)

håpe det blir mange fler slike "småtreff" også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en titt i ordboka da så kan du jo velge selv etter det.

 

 

Må nesten tåle og få tilbakemeld også. Lov å ha forskjellig mening selv om du liker å lese i ordbøker ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dakar Petter. skal sørge for at du får en burger neste treff jeg. Håper du ikke slet så hardt med sulten utover kvelden :P

 

hehe :P jippi :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil benytte anledningen og takke alle for oppmøte og selv er jeg overrasket over hvor bra oppmøte det var. Neste gang vi skal ha treff får vi kanskje vurdere å legge det på en litt større plass :P

 

Håper alle ble gode og mette og fikk slukket tørsten med litt leskedrikk også.

Stor takk til Hurtigruta Carglass som stilte med plass og "del"spons i maten samt visning av frontrute skift. Så ut som om det var mange som var med å tittet på det :)

 

Selv var jeg med å var dommer på Audi, og det å komme med et sitat / ordvalg om bilen som skal leses opp som vinner er ikke alltid like lett nei, men i korte trekk blir det noe som faller inn i hodet med en gang en ser bilen.

 

Vil også takke igjen for pokal på dette treffet også. Hyggelig.

Gratulerer til alle andre vinnere også!

Og så utrolig heldig med været vi var til tross for mange mørke skyer rundt oss.

 

 

Takk for oppmøte folkens og håper å møte dere alle sammen med fler på TDM treffene våre : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.