#276 Skrevet Mai 25, 2011 Rune Bjørnøy er dagens helt! Hadde aldri blitt gjort så effektivt og elegant uten ham! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Mai 26, 2011 Skulle nå bare mangle, at vi ikke skulle stille opp for lokallaget. I hvertfall når det finnes ledig tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Mai 26, 2011 2 stk. Urquattro'er ankomme førstkommende mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Mai 26, 2011 så bra petter! jeg skal ut i dag au, er på stede om 15 minute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Mai 26, 2011 Takk til Alf Karsten!!! : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Mai 26, 2011 Oi oi. Bør holda dt hehe nok lys te å lysa opp ein fotballbane jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Mai 26, 2011 I dag var mora til han vi leier hos på "inspeksjon" sammen med kjæresten. Tror det var litt hemmelig med han kjæresten..... Hun bor i huset på høyre side når du kjører opp fra veien. Skulle egentlig gå akkurat da de kom, med ble stående å snakke med det en god halvtime. Forklarte litt om klubben og at vi var snille folk. Jeg tror de likte det de hørte (kanskje jeg er en god løgner....) og de synes det så bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Mai 27, 2011 Noen som skal utover i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet Mai 27, 2011 Ja, jeg reiser snart! edit: skaff deg avatar, naa er du jo aktivt medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet Mai 27, 2011 Eg kommer og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet Mai 28, 2011 Noen som skal ut i dag? eg regner med å være ute i 2tia eller rundt der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Mai 28, 2011 Eg o søren e ute nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Mai 28, 2011 Eg tar meg ein tur ud t lokalet nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Mai 28, 2011 Eg ska utover seinare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Mai 28, 2011 Jeg og vil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet Mai 28, 2011 Jeg og vil.... do'it do'it 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet Mai 29, 2011 Litt frokostblanding og så stikker jeg ut igjen rydde rydde rydde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet Mai 29, 2011 (endret) Ser ut som dere begynner å få det skikkelig bra der ute! Kommer kanskje ut for å snakke litt pisspreik senere, må lufte GTIen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet Mai 29, 2011 Kommer ut på en liten innspeksjon senere, må ut å teste bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet Mai 29, 2011 Søren du må få lagt ut en mal på søknaden til å få besøks kort der ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet Mai 29, 2011 Søren du må få lagt ut en mal på søknaden til å få besøks kort der ut. Haha, ja skal gjør det neste dager sammen med lokallagsskrulokalreglene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet Mai 29, 2011 Søren du må få lagt ut en mal på søknaden til å få besøks kort der ut. Spiselige eller drikkbare bestikkelser funke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet Mai 29, 2011 da har jeg og søren vert der i kvellinga. Har fått flytta litt inn jeg og nå. laga arbeidsbenk idag (iallefall ramma) så nå mangler bare bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet Mai 29, 2011 da har jeg og søren vert der i kvellinga. Har fått flytta litt inn jeg og nå. laga arbeidsbenk idag (iallefall ramma) så nå mangler bare bilen:) Få det kjøpt! Finne du ikkje bobla så e jo Einser og kjekkt å ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet Mai 29, 2011 ja. eller så må det bli noe med litt gamp i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...