Tråden for oss som er med i S.L.L.L. verksted

Anbefalte innlegg

Hvis ingen andre fekk 12mm borr i orden så fikse eg det i mårå, skøytekabel te bukken fikse eg og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som den ene Pcen som eg har mailen på har tatt kveld, så eg må ta det her.

 

Har sjekket opp priser på matial for arbeidsbenker 2x4" koster 13kr pr/m hos byggmax, så vis det er greit tenkte eg og Joakim å ta med 150m i morgen når vi kom.

 

det blir under 250kr pr mann må nok ha div vinkler og beslag i tilegg, men det kan ordnes ettervert:)

 

jeg er med på dette!

 

Hvis ingen andre fekk 12mm borr i orden så fikse eg det i mårå, skøytekabel te bukken fikse eg og :)

 

har nå den fra robin med meg.

er ute i morra seinest 17:00 som avtalt. må bare fikse resten på klepp.

blir lite hjelp av med angående bukkmontering, jeg må rydde plassen min. grusomt mye deler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir lite hjelp av med angående bukkmontering, jeg må rydde plassen min. grusomt mye deler...

 

Ordnung muss sein, men ka hvis alle hadde sagt det samma? "Sko gjerna hjelpt te med bukken i dag men ska bare ettelleraent aent isteden...." Bukk i dag, e det nok folk så kan me gjør andre ting og, men bukken har 1.prioritet i dag, ingen unnasluntring :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper virkelig at du ikke mener det.

 

selvfølgelig er jeg "med" men ikke aktivt og bare når det trengs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nok vært en stor fordel å hatt med minst en av de som demonterte den. Kan noen skrive ein mail ang matrial til arbeidsbenker var litt dårlig respons her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nok vært en stor fordel å hatt med minst en av de som demonterte den. Kan noen skrive ein mail ang matrial til arbeidsbenker var litt dårlig respons her.

 

Det enklaste hadde vell vært hvis någen tok 10min å bare ringte alle sammen. regne med ein av dokke sidde på kontaktinfo til alle mann. :) Så får dokke fort svar på det og kanskje hvis dokke e heldige ein liten hyggelig samtale. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har snakkt med Lasse ang. materialer, eg e såklart me på det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e me på materialer eg og. Ordne med penger når eg har komt hjem fra ferien:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E me på materialer eg og. Men får ikkje sjangs å hjelpa te me å montera bukken i dag :(

 

Men eg har i vertfall god unnskylding. Har kidden. Men kanskje eg tar na me å komme udom ein tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nok vært en stor fordel å hatt med minst en av de som demonterte den. Kan noen skrive ein mail ang matrial til arbeidsbenker var litt dårlig respons her.

 

jeg har sendt alle mobilnummer ut noen dager siden.

bare å sende en sms til alle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kommer og ut en tur i kveld. Men kan nok ikkje gjør så mye då minien må ver me. Men eg ska se om eg ikkje greie å få klart någe mer kler så folk får sett kossen det ser ut! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kommer og ut en tur i kveld. Men kan nok ikkje gjør så mye då minien må ver me. Men eg ska se om eg ikkje greie å få klart någe mer kler så folk får sett kossen det ser ut! :)

 

Ka klokka tenkte du å dra bort?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korti e de folk der ute i dag? Tenkte å kjøra rett fra jobb me lys-armaturane åsså kjøre eg videre te neste jobb kl hall 6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korti e de folk der ute i dag? Tenkte å kjøra rett fra jobb me lys-armaturane åsså kjøre eg videre te neste jobb kl hall 6

 

send meg en melding så sender jeg melding nårjeg drar ut.

hvor lenge jobber du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slutter rett før 3 i dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slutter rett før 3 i dag

 

bare hiv de foran porten da. klarer ikke å vær så rask ute

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bare plass til 3 stk i dag på grunn av babystol og rot.

Men greit å ha som prøve:-)

 

Når klarer du å være ute?

Kan vente litt med å kjøre :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk. Hvor kan jeg kjøpe skikkelige hyller?

 

Må ikke tåle mye vekt (50kg rundt).

 

sjekka ikea, få for 149,- ganske bra hylle. kjøpe 2stk + 4x ekstra bunn så har jeg 3 store hyller med hver 4 plasser - feks.!

 

hadde ikke plass i golfen, men så langt aktuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka klokka tenkte du å dra bort?

 

Eg kjøre om litt! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va endelig bukken på plass. Eg va kun tilskuer, men all cred te di så bisto : rock :

 

Eg må sei dt e ikkje kver dag du ser ein mann i full MC drakt, me eingangshansker så skrur haha ;) Godt jobba Petter :)

 

Og en stor takk til Rune Bjørnøy. Hadde nok ikke klart det helt uten han!

 

IMAG0785.jpg

 

IMAG0786.jpg

 

IMAG0784.jpg

 

IMAG0790.jpg

 

IMAG0795.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra jobba alle sammen: rock :

Eg savnet vaffelgutten, men han dukker vel opp ved en annen anledning:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra jobba alle sammen: rock :

Eg savnet vaffelgutten, men han dukker vel opp ved en annen anledning:p

 

Jeg glemte bare aa hente han... :(

 

Takk til Rune! Det var veldig hyggelig og veldig veldig god fölelse med "godkjent" bukk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra at dere har fått bukken opp:) hilsen fra mcdonalds en eller annen plass i østerrike:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra at dere har fått bukken opp:) hilsen fra mcdonalds en eller annen plass i østerrike:P

 

mc rib?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.