Tråden for oss som er med i S.L.L.L. verksted

Anbefalte innlegg

Mission: "oppstart/30"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kommer ut i dag er meiningå eg ska ta motoren ut av golfen. har desverre ikke plass til å ta med elefanten i dag. tenkte å bruke bukken. vis eg får den til å gå opp:p å slippe motoren ned på ett par paller eller noe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, får satsa på at bukken funke då:P Eg har akkorat fått på plass S3'en nå og komt meg hjem igjen. Hadde bare mulighet for skyss hjem me ein gang så då får eg begynna å skru i mårå. Må jo uansett skru av fronten på an før eg kan tenka på å ta ud maskinen og...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska någen av dåkk ud i mårå på dagen ein gang og lyst t å plokka meg opp på veien?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var labert med folk i dag:p eg fikk ut motoren fra golfen så litt ble gjort. eg og Andreas Ø stikker nok utover i 12 tiå så du kan sitte på då Robin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var labert med folk i dag:p eg fikk ut motoren fra golfen så litt ble gjort. eg og Andreas Ø stikker nok utover i 12 tiå så du kan sitte på då Robin

Jatakk, d hadde vært fint:) Bare ring meg før du kjøre udøve då, så kan eg forklara veien:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det ut noen andre i dag?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det ut noen andre i dag?:)

Kanskje seinere i kveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ut i dag etter at jeg har fått i meg middagen... Skal noen andre ut? Sören?

Kjører faktisk selv i dag jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke ein sjel her ute i dag heller. Trist:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg e på vei!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom ikkje så langt i går, og i dag e det for langt å reise :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som skal ut på lokaleti dag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, må skru drivakslene fast i bilen og flytta den fra bukken slik at lasse kan overta:)

Er der ute i rett over kl.5 ca...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Middagen i grytene, komme ut itte eg har spist :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

chippe bilen denne uka petter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sko lodda i går, men så blei det så fint vér (båttur, terrasse sol osv.) :P Ikkje hatt tid i dag heller. Tror eg får tid te å lodda i mårå kveld :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det plass til å ha en boble ståendes i låven deres? Snakk om lagring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dårlig med plass der nå i alle fall, både jeg og Sören har 2 biler der inne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åsså står det en "liten" industrivasker der:p

Eivind.

tror du det hadde vært muligt å fått byttet vaskeren i en mindre:p tror muligens ikke den er heilt for oss den som står der nå egentlig, men bra jobba med å få den i hus. eg har heller ikke fått ført over penger ennå, men tar det neste gang eg er i nettbanken;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dårlig med plass der nå i alle fall, både jeg og Sören har 2 biler der inne...

Hvis alle ska ha 2 biler så blir det 18 biler i lokale.... Få gang og få noe ferdig! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

begynner å blir irriterende Petter! helt seriøst

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dåkker greie å få 4 biler innenfor dei 3 bjelkeåpningene så e dåkkas plass så kan dei stå te dommedag for min del, men når dåkker tar den ekstra midlertidige plassen så gjør det kronglete å bruka bukken så hadde det vært knall om dåkker fekk ein bil ferdig og ut. Du hadde irritert deg grenseløst om eg satte ein bil der på den plassen uten planer om å fiksa og få vekk igjen fort, enig? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åsså står det en "liten" industrivasker der:p

Eivind.

tror du det hadde vært muligt å fått byttet vaskeren i en mindre:p tror muligens ikke den er heilt for oss den som står der nå egentlig, men bra jobba med å få den i hus. eg har heller ikke fått ført over penger ennå, men tar det neste gang eg er i nettbanken;)

Hehe, ikke noen å bytte i som jeg vet om i hvertfall... Men jeg tror den blir bra jeg, med kjemikalier så vil den funke knall. Kjekt å kunne slenge inn litt større ting, felger f.eks. Og ta mange ting på en gang :)

Men om noen kommer over noen som vil bytte, og har en litt mindre (dog ikke str mini) så kan det jo gå an.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.