#126 Skrevet Mai 15, 2011 Født rar eg :-) Svolten ser du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mai 15, 2011 vaska litt i dag. Ja det er stöv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mai 15, 2011 Var ikke bare bare å finne frem.... Kanskje ikke helt best å bruke Google earth på iPhone som navigasjon. Gav opp på Tjelta.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mai 15, 2011 Var ikke bare bare å finne frem.... Kanskje ikke helt best å bruke Google earth på iPhone som navigasjon. Gav opp på Tjelta.... haha Jeg fant fram med iphonen förste gang kan treffes i morra hvis du vil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Mai 15, 2011 Hehe jeg prøvde ikke såååå hardt heller, var bare ute og lodet en liten tur med Møller sin A1 demo bil..... Dama har kjøpt seg en slik, men den blir ikke produsert før i uke 33 på grunn av jordskjelvet i Japan. Så da lånte vi møller sin i helgen for å prøve den litt mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Mai 15, 2011 Hehe jeg prøvde ikke såååå hardt heller, var bare ute og lodet en liten tur med Møller sin A1 demo bil..... Dama har kjøpt seg en slik, men den blir ikke produsert før i uke 33 på grunn av jordskjelvet i Japan. Så da lånte vi møller sin i helgen for å prøve den litt mer. Var den rød? Møtte en rød rett før lokalet ser du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Mai 15, 2011 Denne må vel være perfekt for dere der ute? http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=28535078 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Mai 15, 2011 Denne må vel være perfekt for dere der ute?http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=28535078 den er allerede gitt bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Mai 15, 2011 Denne må vel være perfekt for dere der ute?http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=28535078 Den er nok allerede hentet av noen såvidt jeg fikk med meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Mai 16, 2011 (endret) Var den rød? Møtte en rød rett før lokalet ser du Nei, den var svart med A1 "checkerflag" dekaler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Mai 17, 2011 Når er det folk i lokalet i morgen? eg og Asle bru klarer nok ikke være der før i 6tia satser på å få tatt med golfen til lokalet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Mai 17, 2011 Når er det folk i lokalet i morgen? eg og Asle bru klarer nok ikke være der før i 6tia satser på å få tatt med golfen til lokalet. 19:00 er treff i morr. Du maa begynne aa sjekke epost lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Mai 17, 2011 kl19:00 e planen edit: Ahhh, Sören va kjappare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Mai 17, 2011 19:00 er treff i morr. Du maa begynne aa sjekke epost lasse Ja har jo lest men regnet jo gjerne med det var folk før 7. Passer det dårligt å ta med eletrikeren i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Mai 17, 2011 Trikker e hjertelig velkommen så fort som f***!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Mai 17, 2011 Ja har jo lest men regnet jo gjerne med det var folk før 7. Passer det dårligt å ta med eletrikeren i morgen? ta kontakt med meg hvis dere vil kommer tidligere, saa ser vi hvor jeg befinner meg og du faa nökkel med en gang. GENIALT at du skaffa Mr. Bru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Mai 17, 2011 ta kontakt med meg hvis dere vil kommer tidligere, saa ser vi hvor jeg befinner meg og du faa nökkel med en gang. GENIALT at du skaffa Mr. Bru Problemet var ikke å få han med, men få han til å gjøre noe det kan bli verre:p. han skulle være med å se på anlegget om det er noe håp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Mai 17, 2011 Hva med en sånn en i lokalet? Må vell være genialt når det sikkert blir en del oljeskift osv.. http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=28547003 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Mai 17, 2011 Jeg tar turen i morgen med einseren. Har prøveskilt. Håper på litt sol da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Mai 17, 2011 Jeg tar turen i morgen med einseren. Har prøveskilt. Håper på litt sol da Cruise einser???? Jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Mai 17, 2011 Cruise einser???? Jeg er med! Alright Du kan jo ver me te lokale? Eg får og ein fliselegger hjem i mårå kveld. Endelig ska eg få fliser på badet hehe. Så må bare venta te han komme så kan eg gi ein lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Mai 17, 2011 Blir mange einsere då eg satser på å få med min og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Mai 17, 2011 Blir mange einsere då eg satser på å få med min og:) Dt lige me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Mai 18, 2011 Asle e jo jordbrukselektriker nr1 :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Mai 18, 2011 Hva med en sånn en i lokalet? Må vell være genialt når det sikkert blir en del oljeskift osv.. http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=28547003 Ehhh, prøv å flytt på den når an e halvfull.... Ett vanlig fat hadde holdt plenty lenge, og det får ein te å flytta legge ein godviljen te (gratis å levera spesialavfall på IVAR Forus). Eg komme og i einser, sjøl om an ser ut så ein dass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...