Valgkomite ? Nytt styre i lokallag Mjøsa

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen i lokallag Mjøsa. Vi i styret merker nå at vår tid begynner å bli over. Jeg har som dere vet tidligere trekkt meg fra min stilling som kasserer og til neste år mister vi Lokallagskontakten vår Vivian på Gjøvik samt at vår leder Tor Egil har ikke tid mere til å kunne drifte lokallaget som det fortjener.

 

Jeg vet det er mange der ute som egner seg supert til å kunne styre dette videre og dere er en såpass spleisa gjeng flere av dere at det burde dere klare. Jeg utfordrer dere da herved i å ta dere i nakkeskinnet og se om dere kan ofre noen timer for klubben.

 

Hvis det er flere av dere som er int i å stille opp å kunne hjelpe til så ta kontakt med meg eller Tor Egil. Får vi mange av dere så kan vi ta et møte og kartlegge litt hva dere kan bidra med.

 

Det er INGEN krav til dere som skal ta over. Dere vil få innføring og informasjon som vi har tilgjengelig samt kontaktpersoner og alt vi kan bidra med for å hjelpe dere videre.

 

Det kan absolutt være en fordel at dere har BE lappen evt stor bil som mulighet for å få med ting som lokallagsteltet osv rundt på tilstelninger men dette er heller ikke krav bare en fordel.

 

Som en siste ting så er det fritt frem å nominere personer som dere føler passer til jobben(e)

 

Det er faktisk utrolig mye morro i å være i dette styret men for oss som nå har vært der såpass lenge merker at familie og jobb krever mere av oss og vi klarer ikke å hengi oss nok til å drifte lokallaget mere desverre.

 

Så folkens. Hiv dere rundt og få de grå i gang. Så prates vi nærmere.

 

Ta gjerne kontakt med meg på TDM treffene hvis dere lurer på noe eller vil melde dere.

 

Mvh for lokallagsstyre Mjøsa

Rolf E. Mohn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på her og sier noen ord.

 

Jeg var jo en av de som faktisk var med på å startet "lokallaget Mjøsa" for mange år tilbake. (husker faktisk ikke når da det er en stund siden) :P

Har vært av og på et par ganger men sitter nok en gang i styret igjen og kan si det slik at det ikke er mye jobb å være i styret, snarere tvert i mot.

Det består i hovesak det Rolf sier her i tillegg til å selge skiltplater,merker,t-skjorter,klubbmateriale, arrangere lokallagstreff (som f.eks TDM om det blir ført med videre osv)

 

Jeg selv føler meg ganske aktiv innefor forumet og klubben og er med som dommer (ved behov) på hovedtreff og andre lokallagstreff, det er ingen must men fint å kunne være behjelpelige slik at vi kan få noe i gjengjeld av de om det skulle være motsatt.

 

Kan også si det at jeg har vurdert tanken å trekke meg selv, men siden det nå plutselig var så mange som fant ut tiden var knapp så kan jeg til nød stå litt til da det som sagt ikke er mye bryderi men ønsker kanskje gjerne å sende stafett pinnen videre.

 

Men som Rolf også sier, ta kontakt med han,Tor Egil eller meg for en uforpliktende prat.

 

Og jeg VET det er mange av dere der ute som hadde passet bra i styret : vinke :

 

 

mvh Raymond

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei!

 

Ser det er mange som har vært innom tråden her og lest - men ingen som har kommentert noe. Vi vil veldig gjerne ha noen innspill eller forslag til folk som kan bli med i styret ! :)

 

Selv så kjenner jeg at etter dagens flotte treff på Gjøvik med stort oppmøte og god stemning - at jeg har lyst til å prioritere sånn at jeg får vært med en stund til. Mjøsa lokallag har blitt veldig bra - stor aktivitet, folk med initiativ og godt samhold. Det ville være veldig dumt å miste dette nå - men for å få det til så må vi ha flere i styret!

Så derfor håper jeg at noen av dere har lyst til å delta og holde lokallaget gående :)

 

Oppfordrer herved interesserte og nysgjerrige til å ta kontakt! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interisert i og holde liv i Mjøsa lokallag som Rolf sier.

Så kan være med å hjelpe til, men jeg har ikke, be førerkort eller tilhengerfeste.

Har heller ikke så mye kontakter.

 

Jeg tror nok alle vil være med å stille opp for og fortsatt ha samme mulighet til treff og sosialt som vi har dags dato.

 

Men skulle nok hatt mere informasjon om hva som ligger i denne jobben?

Vet at det er å sette opp diverse ting på treff, holde grillen varm, salg,

 

Men som sakt tror alle fortsatt er interisert i det som er nå til dags.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan iallefall svare for hva jeg har vært med på som lokallagskontakt :)

 

Delta på en 3-4 styremøter i året

Være med å arrangere treffene

Ha liggende skiltplater og merker og være behjelpelig så folk får tak i dette

Svare på evt henvendelser fra andre medlemmer

 

Ellers kommer jeg ikke på så mye mer akkurat nå i skrivende stund :)

 

Jo, en ting til er å være sånn jevnlig aktiv på forumet slik at man er tilgjengelig pr pm og i egen styretråd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interisert i og holde liv i Mjøsa lokallag som Rolf sier.

Så kan være med å hjelpe til, men jeg har ikke, be førerkort eller tilhengerfeste.

Har heller ikke så mye kontakter.

 

Jeg tror nok alle vil være med å stille opp for og fortsatt ha samme mulighet til treff og sosialt som vi har dags dato.

 

Men skulle nok hatt mere informasjon om hva som ligger i denne jobben?

Vet at det er å sette opp diverse ting på treff, holde grillen varm, salg,

 

Men som sakt tror alle fortsatt er interisert i det som er nå til dags.

 

 

Kontakter får du av de som sitter i styret nå og alle som vil hjelpe til videre skal jo såklart få en dytt i ryggen av de som allerede sitter der.

 

Det som ligger hovedsakelig i jobben for de som er i styret er å holde styr på pengedrift (leder og kasserer) innkjøp av pokaler, mat og drikke osv. samt såklart opp / ned rigging og arrangeringa av selve treffene evt temakveldene.

 

I lokallaget har vi noe utstyr som følger klubben.

Pr dags dato har vi Partytelt som pakkes sammen. Gassgrill (donert av Tor-Egil) lokallagsbannern, diverse t-skjorter og blader samt småutstyr som noe saks, tallerkner, servietter osv.

 

Dette må tas med til hvert treff og stå hos leder (evt andre i styret det passer seg for)

Her er det jo største utfordringa for de som evt tar over å kunne ta med sånt. Vi får med oss alt i en Touran evt Amarok som i dag så mye er det ikke. Men i bagasjen til en passat funker det nok heller dårlig :P Så her må det nye styret finne en løsning på dette.

 

Jeg har fått noen henvendelser nå i dag og syns det er kjempebra at dere våkner opp litt og vil ta et tak.

 

Jeg foreslår nå at alle dere som er int i å hjelpe til videre tar kontakt med meg på PM så finner vi en kveld som det passer for alle sammen og møtes for en uformell prat og ser om vi kan finne nye ledern, kasserern og lokallagskontakter i respektive byer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra at Rolf har fått tilbakemeldinger fra interesserte!

 

Jeg har også hatt kontakt med et par stykker - så jeg tror dette skal ordne seg helt fint :D

 

 

Jeg fortsetter som nevnt som lokallagskontakt på Gjøvik da jeg fikk ny giv etter dagens treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har allerede sendt en melding til Rolf om at jeg er interessert i være lokallagskontakt i Lillehammer :)

 

Ta gjerne kontakt om det er et møte jeg kan delta på i nærmeste framtid :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har allerede sendt en melding til Rolf om at jeg er interessert i være lokallagskontakt i Lillehammer :)

 

Ta gjerne kontakt om det er et møte jeg kan delta på i nærmeste framtid :)

 

Svarte på den på face.

 

Må si igjen at jeg syns det er bra dere tar initativ nå og stiller opp. Jeg vil la det gå noen dager til for å se om det er flere som viser interesse før vi samles til et møte og en prat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg har nevnt til Vivian i dag på Gjøvik og pr PM, kan jeg stille opp som lokallagskontakt fra Lillehammer og hele distriktet nordover.

Da jeg pendler mellom Lillehammer og Lom på jobb med jevne mellomrom, har jeg all verdens mulighet til å tilfredsstille medlemmer lenger nord i dalen med det de måtte ønske av informasjon, skiltplater, merker osv.

 

Selv om det kanskje virker litt "rart", strekker nå en gang lokallaget seg helt opp til både Skjåk i vest og Lesja i nord/vest, og vi begynner å få en del medlemmer fra de regionene (selv om brorparten naturlig nok er bosatt i mjøsområdet). Disse skal selvsagt ikke glemmes! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarte på den på face.

 

Må si igjen at jeg syns det er bra dere tar initativ nå og stiller opp. Jeg vil la det gå noen dager til for å se om det er flere som viser interesse før vi samles til et møte og en prat.

 

Jepp, det så jeg. Tusen takk.

 

For min del så ønsker jeg jo også å la dette lokallaget vare mye lenger. Vi har et såpass godt sammensveisa miljø og masse ivrige medlemmer innenfor regionen. Så dette går nok i orden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velger å bumpe denne litt for å se om enda flere vil ta et tak og hjelpe lokallaget. Satser på å få til et møte før fellesferiestarten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prate litt med raymond i dag. og har tenkt litt å kan da kansje prøve meg på styre. vis det er noe bohov for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er en kar med altfor mange jern i ilden til enhver tid, men vil ikke tro dette her nødvendigvis er noe tidkrevende arbeid.

Kan melde meg til å skulle bidra med noe, men noe lokallagsleder vil jeg vel ikke si at jeg er noen kandidat for.

 

Står heller ikke tilgjengelig med stor nok bil til å frakte utstyr osv.

 

Er det brukt for meg, så er alt mulig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å se at flere også melder sin interresse her.

Kjempe bra.

 

Vi i styret får ta en prat og finne ut når vi skal invitere til en liten samling og prate litt løst om dette.

En ting som er blitt nevnt er at allerede ved neste lokallags treff som da blir TDM Hamar så kan "ny styret" bli med oss og se hvordan ting foregår osv.

 

 

: vinke :

 

edit: så langt som jeg vet om som har meldt interresse:

-Steffen

-Simen

-Brage

-Egil

-Glenn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil vel foreslå en som vil passe seg til å være med i styret.

En person jeg mener allerede er aktiv i klubben og bidrar med det han kan.

Samtidig har vel han allerede hatt en rolle som lokallagskontakt i ett annet lokallag.

 

Nominerer herved Joachim Vågen som en heftig kandidat til å være med å styre videre.

 

En annen person jeg ønsker å dra frem som en mulig kandidat vil være Mads Kristian Fossen.

 

 

Nå avhenger dette selvfølgelig av deres egen interesse/mulighet for dette her da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 meget gode kanditater der ja, har selv noen i tankene og som jeg har spurt så vidt men desverre er ikke responsen så stor.

 

Føler heller ei at vi kan "mase" på de / dere, men det er som du sier, de må ha lyst og vilje. : rolleyes

Og det er som sagt ikke mye jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen person jeg ønsker å dra frem som en mulig kandidat vil være Mads Kristian Fossen.

Jeg kan stille opp dersom ingen av de andre er aktuelle: vinke : Var jo lokallagskontakt ei lita stund, men lappen gikk jo til helvete, så da måtte jeg dessverre melde pass ettersom det ble litt vel vanskelig å få noe gjort/være aktiv uten lappen.

 

Om det bikker mellom at lokallaget går til helvete eller at jeg stille opp for at det skal overleve, så stiller jeg jo selvsagt opp. Hehe:p Har forsåvidt nok å gjøre utenom jeg også, men det skal vel gå på et vis.

 

Hva med Morten Bjørkvoll og Per Olav Furuhaugen, noen som har spurt de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig i at mads kan prøve seg som leder ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke som leder, det vil jeg ikke - må isåfall bli lokallagskontakt om jeg skal være noe:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe skjønner :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar ikke sjangsen på å ta på meg noe ansvar, men jeg er stort sett tilgjengelig om det trengs noe hjelp ;) (forutsatt att noen må si ifra da:P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan stille opp dersom ingen av de andre er aktuelle: vinke : Var jo lokallagskontakt ei lita stund, men lappen gikk jo til helvete, så da måtte jeg dessverre melde pass ettersom det ble litt vel vanskelig å få noe gjort/være aktiv uten lappen.

 

Om det bikker mellom at lokallaget går til helvete eller at jeg stille opp for at det skal overleve, så stiller jeg jo selvsagt opp. Hehe:p Har forsåvidt nok å gjøre utenom jeg også, men det skal vel gå på et vis.

 

Hva med Morten Bjørkvoll og Per Olav Furuhaugen, noen som har spurt de?

 

Morten har jeg spurt og han hadde litt for dårlig med tid til at han ville ta på seg noe..

 

 

Nå har jo jeg tilbudt meg å fortsette som lokallagskontakt på Gjøviksida - hvis folk fortsatt vil ha meg med i styret da selvsagt :)

Men det hadde ikke vært så dumt om vi var flere fra Gjøvik/Toten som er med synes jeg da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns vertfall at Vivian skal være med videre, jeg hadde også gjerne sett henne som lokallagsleder, så kunne andre fått prøvd seg litt mer forsiktig i andre roller. ;)

 

Det er vertfall sabla godt å se at det er såpass mange som trår frem og sier seg villig til å gjøre en innsats for lokallaget!

Jeg har trua på at dette fortsetter å være et av de mest aktive lokallagene i klubben, og den gjengen jeg har blitt litt kjent med her nede bekrefter bare mine tanker om at vacn er en klubb med hyggelige folk med god smak innen bilmerker. Og for noen ressurser det ligger i dere, man trenger som regel ikke vente lenge på et svar eller en hjelpende hånd fra noen om man skriker litt etter hjelp. Så ja, jeg har trua :)

 

Vivian som president!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i den, Vivian burde fortsette selv om de andre vil gi seg. Vivian har, som de andre også har, gjort en meget bra jobb og topp innsats for lokallaget: ja : Hu kommer garantert til å klare å være leder også, det tviler jeg ikke på.

 

Uansett hvordan det blir, så ser det dårlig ut for at Mjøsa Lokallag går dukken, ihvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.