Valgkomite ? Nytt styre i lokallag Mjøsa

Anbefalte innlegg

-Steffen

-Simen

-Brage

-Egil

-Glenn

 

Er vel fortsatt kandidater hele gjengen der og for de av dere som har mulighet (vet det passer dårlig for deg Egil) Møter opp 1 time før på Lørdag så vi kan slå av en kjapp prat og så tar vi heller det litt utover dagen. Regner med at alle dere som har meldt interessen for å ta i et tak har tenkt å overnatte på Skurven med resten av folket. :)

 

stemmer det skule vert delt i 3 denne dagen jeg hehe. har enda en plass jeg skule vert på den dagen. så får prøve og være litt på alle 3 hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Steffen

-Simen

-Brage

-Egil

-Glenn

 

Er vel fortsatt kandidater hele gjengen der og for de av dere som har mulighet (vet det passer dårlig for deg Egil) Møter opp 1 time før på Lørdag så vi kan slå av en kjapp prat og så tar vi heller det litt utover dagen. Regner med at alle dere som har meldt interessen for å ta i et tak har tenkt å overnatte på Skurven med resten av folket. :)

 

Jeg er dessverre litt usikker ang. hele treffet, da vi først for et par dager siden fikk høre at brodern med familie kommer på besøk (noe som har skjedd 1 gang siden 2004...).

Men jeg vet ingenting sikkert enda, så jeg må bare vente og se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heihei!

 

På treffet på Hamar pratet jeg med flere av kandidatene til et nytt styre og vi ble enige

om at det kan være fornuftig med et uformelt møte for oss som skal delta i det nye styret.

På den måten er ting kanskje litt mer på plass før vi samler gammelt og nytt styre for info,

tips og ideer til videre drift :)

 

Jeg tar på meg ansvaret for å få satt i gang et slikt møte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg snakke på vegne av Anette men når hun bor på Løten? og nylig fikk barn så passer vel hun ikke inn som kontakt på Lillehammer mere. At hun vil bidra til lokallaget er det vel ingen tvil om men føler at hun treffer langt utenfor "målgruppa" si.

 

Jeg står ikke som kontakt på Lillehammer, men styremedlem.

 

Velger å trekke meg fra styret siden jeg ikke lenger har like mye tid, og tydeligvis ikke kjenner de rette personene lengre? ;) Takk for meg og samarbeidet, lykke til videre til de som driver lokallaget videre. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten oppdatering her; da har vi som skal være med i nytt styre hatt et koselig møte her i Hunndalen i kveld :)

 

Nytt styre er langt på vei klart - så Mjøsa Lokallag består :)

 

Mer info kommer etterhvert som gammelt og nytt styre får avviklet møte en eller annen gang etter TDM Lillehammer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen ligger det ann med det nye styret, er det så de kommer litt før og blir med å ser hvordan ting går for seg på TDM Lillehammer?

Hadde jo vært greit om de på en måte ble med på dette synes nå jeg. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med deg der raymond:-) jeg blir med på lillehammer jeg og ser åssen ting fungerer:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Skal vi prøve å få til et møte med nytt og gammelt styre snart ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Skal vi prøve å få til et møte med nytt og gammelt styre snart ? :)

 

Gjerne det. Sett opp en dato så tar jeg meg fri hvis jeg ikke allerede har det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Sett en dato. Jeg er stort sett ledig bortsett fra tirsdager for tiden.

 

Har fått Mail fra banken og klubbkontoen må enten settes på et org nr eller over på personnr. Så fint om ny kasserer blir valgt så vi kan overføre penger. Ellers kan jeg ta meg en skikkelig fest jeg altså :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah - godt vi har ny kasserer på plass da :P

Ang info om personnr og sånn så er det Ola som tar over der.

 

Tja - hva med en dag i uke 39? Feks torsdag ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag har jeg faktisk fri :D Så det passer utmerket !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag uke 39 / 29.09 passer bra for meg også.. Kan eventuelt ta det hos meg siden jeg har det meste som hører lokallaget til der.

 

Mvh

Tor Egil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder att vi tar det med kontoen på møtet?:) eller må det skje før?: )

 

Torsdag uke 39/ 29 setember passer bra for meg: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole, vi tar det på møtet. Så skal jeg skaffe de riktige papirene så alt ordner seg da. Kommer å til å ha et lite regnskap klart til møte så vi ser hvordan året har gått.

 

Mvh

Tor Egil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folkens? Skal vi prøve 29/09 da? Kl 18 eller 19.00? Skal ha et par pizzar klare jeg så dere slipper dra hjem sultne :) Om det er OK å ha det hos meg da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folkens? Skal vi prøve 29/09 da? Kl 18 eller 19.00? Skal ha et par pizzar klare jeg så dere slipper dra hjem sultne :) Om det er OK å ha det hos meg da?

 

faktisk så passet det meg den dagen også. kan godt ta det 18 for meg.

kan du chippe passaten samtidlig da hell? vis det blir til deg. :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ola: )

 

Passer bra for meg kl 1800: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 29.09 hos Tor Egil kl 18 høres fint ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fungerer fint. Har fullmaktpapirene her så kan sende de til deg også Tor-Egil. Du har jo printer ;) Skal maile til banken og si ifra at det blir endret da i slutten av mnd. De har mast litt på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen kunne sendt ut en påminnings-PM til alle det gjelder et par dager før, hadde det vært fint. Legg gjerne ved adresse for oppmøte også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møter opp! Men fint med en liten reminder slik brage nevnte.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tørr ikke garantere at jeg husker å sende PM reminder..

 

men det finnes en slik funksjon på tlf`n som varsler en dag, en time, etc før om du legger inn tidspunktet du vil bli varslet ;)

 

Den er i hvertfall genial på Iphone`n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.