Valgkomite ? Nytt styre i lokallag Mjøsa

Anbefalte innlegg

Og siden de andre som har vært i styret en stund trekker seg, så er det greit å ha noen som vet hvordan ting der fungerer til å være leder. Jeg ville gått for Vivian anyway jeg, men nå som ting er som de er, så føler jeg at hun er en "shure thing" i så måte. Og det virker da som ho gløder godt for klubben og lokallaget også, det smitter over på oss andre til å ville delta også. Vinn-vinn! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja her skjer det ting ser jeg :P

 

Men ja - det er ikke heeelt umulig at jeg kan stille som kandidat til leder.

 

Jeg må vel innrømme at grunnen til at jeg ønsket å gi meg tidligere ikke var så mye tiden som går med, men det at jeg var veldig lei bil en stund.. Frøkna var et prosjekt igjen som ikke ble ferdig og det å holde i orden 4 biler både med tanke på tid og økonomi gjorde at jeg var veldig usikker på hva jeg hadde lyst til å prioritere fremover. Så før Våler sendte jeg en mail til Tor Egil og sa jeg ville gi meg etter denne sesongen.

 

Men så ble da Frøkna endelig ferdig til Våler med et nødskrik og med treff, godvær og ikke minst det sosiale så kom lysten på videre styredeltakelse tilbake :)

 

Bil er jo den store interessen min, og i og med at jeg allerede engasjerer meg så mye som jeg gjør i klubben så kan man vel kanskje ta sjansen og prøve.

 

Så om folket synes det er aktuelt så kan jeg stille til valg som leder jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjør på vivian :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go Vivian, it's your birthday... Ehh... Go Vivian, it's our leader: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et forslag er jo at vi har 8 mand i styre kansje ? 2 fra vær by? 2 gjøvik 2 lillehammer 2 hamar 2 brdal eller 6 da vis man leger samen hamar og brdal.vet det går noe lenger ut en dette. men virker som det er flest rundt mjøsa som holder på eller er det noe særlig med folk fra elverum som vil være med?

er vel bedre med noen flere en noen for få? da det kan være tidspunkt noen ikke kan være med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen dum tanke at styret er spredt geografisk Egil :)

 

Har lest lokallagsstatuettene i dag og der står det at det er krav til

 

Leder

Kasserer

Sekretær

 

I tillegg har vi jo lokallagskontaktene som er viktig med tanke på at lokallaget vårt strekker seg over et såpass stort geografisk område.

Nå har så langt jeg vet bare Simen meldt seg som kontakt på Lillehammer og Brage oppover dalen så da er det to mann der.

På Hamar/Br.dal er det såvidt jeg vet en som har meldt interesse som kasserer om jeg husker rett? Og vi må ha en kontakt på Hamar.

Så har vi meg på Gjøvik og om jeg ender som leder blir det to stk her i området også for da må vi ha en kontakt i tillegg.

 

I tillegg er det altså snakk om en sekretær og en lokallagsmoderator - men sistnevnte blir vel en "dobbeltrolle" for en eller annen i styret.

 

Da er vi 7 stykker og jeg tror det kan være passe mange.

 

Edit: Kontakt på Lillehammer - Kristian må selvsagt også få lov til å si om han vil være med videre :)

Gjelder også Anette : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen dum tanke at styret er spredt geografisk Egil :)

 

Har lest lokallagsstatuettene i dag og der står det at det er krav til

 

Leder

Kasserer

Sekretær

 

I tillegg har vi jo lokallagskontaktene som er viktig med tanke på at lokallaget vårt strekker seg over et såpass stort geografisk område.

Nå har så langt jeg vet bare Simen meldt seg som kontakt på Lillehammer og Brage oppover dalen så da er det to mann der.

På Hamar/Br.dal er det såvidt jeg vet en som har meldt interesse som kasserer om jeg husker rett? Og vi må ha en kontakt på Hamar.

Så har vi meg på Gjøvik og om jeg ender som leder blir det to stk her i området også for da må vi ha en kontakt i tillegg.

 

I tillegg er det altså snakk om en sekretær og en lokallagsmoderator - men sistnevnte blir vel en "dobbeltrolle" for en eller annen i styret.

 

Da er vi 7 stykker og jeg tror det kan være passe mange.

 

ja du tenkte da at dem som var lokallagskontaktene også var styremedlem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dise med videre ? eller skal dem byttes ut også?

Kristian Helseth

Anette Garcia de Presno

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja du tenkte da at dem som var lokallagskontaktene også var styremedlem?

 

Vi som er lokallagskontakter er en del av styret ja.

 

er dise med videre ? eller skal dem byttes ut også?

Kristian Helseth

Anette Garcia de Presno

 

Ja si det - det er jeg ikke sikker på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi som er lokallagskontakter er en del av styret ja.

 

 

 

Ja si det - det er jeg ikke sikker på.

 

hun står som styremedlem og han som lokallagskotakt lillehammer mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg snakke på vegne av Anette men når hun bor på Løten? og nylig fikk barn så passer vel hun ikke inn som kontakt på Lillehammer mere. At hun vil bidra til lokallaget er det vel ingen tvil om men føler at hun treffer langt utenfor "målgruppa" si.

 

Nå kommer det store spørsmålet da. Når passer det for alle dere som har vist interesse å treffes? Vi må jo også ha med nåværende styret så vi blir jo en stor gjeng. Er det noen dager det passer bedre en andre? Dager det ikke passer i hele tatt ? skyt ut her. Jeg har nå 3 uker ferie men dagene fylles fort opp med gjøremål alikevel. Så skyt ut folkens. Så prøver vi å finne et tidspunkt det passer seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hun står som styremedlem og han som lokallagskotakt lillehammer mener jeg.

 

Ja - og de må jo selvsagt også si om de skal være med videre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang tidspunkt for møte så har jeg vel ingenting annet fore enn torsdag 21.juli i de nærmeste 2 ukene - som ikke kan flyttes på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg snakke på vegne av Anette men når hun bor på Løten? og nylig fikk barn så passer vel hun ikke inn som kontakt på Lillehammer mere. At hun vil bidra til lokallaget er det vel ingen tvil om men føler at hun treffer langt utenfor "målgruppa" si.

 

Nå kommer det store spørsmålet da. Når passer det for alle dere som har vist interesse å treffes? Vi må jo også ha med nåværende styret så vi blir jo en stor gjeng. Er det noen dager det passer bedre en andre? Dager det ikke passer i hele tatt ? skyt ut her. Jeg har nå 3 uker ferie men dagene fylles fort opp med gjøremål alikevel. Så skyt ut folkens. Så prøver vi å finne et tidspunkt det passer seg.

 

en søndag kveld da? nåverende er vel kansje litt tidlig? så er jo kansje neste søndag som er best? kona jobber noe kvelden så har unga en del kvelder i uka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del står det begravelse på torsdag 14. juli, sydentur på planen fredag 15.juli (hjemme igjen 23.juli). Også er jeg mer eller mindre tilgjengelig frem til 3.September, da det bærer til syden igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del spiller det ingen rolle når det blir, for enten har jeg fri, eller så jobber jeg. Og sistnevnte kan naturlig nok ikke gjøres noe med :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del spiller det ingen rolle når det blir, for enten har jeg fri, eller så jobber jeg. Og sistnevnte kan naturlig nok ikke gjøres noe med :o

 

Men hvis vi vet når du har fri så kan vi jo planlegge etter det ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste uke uke passer ikke overhodet, men jeg har ferie fra 5. august i tre uker ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at dette er midt i ferietida til mange og det er lite respons inne på denne tråden - så er det kanskje enklere om vi treffes på TDM Hamar og blir enige om en aktuell dag da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samt at du kan være med å bidra og se hvordan ting går for seg ;)

 

hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at dette er midt i ferietida til mange og det er lite respons inne på denne tråden - så er det kanskje enklere om vi treffes på TDM Hamar og blir enige om en aktuell dag da ?

 

Godt forslag vivian. De av dere som har meldt interesse for styredeltagelse får være med på Hamar treffet så kan man se og prate litt sammen etter endt dag der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt forslag vivian. De av dere som har meldt interesse for styredeltagelse får være med på Hamar treffet så kan man se og prate litt sammen etter endt dag der.

 

har ikke så stor mulighet til det da jeg skal i brylup den dagen. men skal prøve og kome en litten tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mye om og men og for og imot - så har jeg kommet frem til at det fort kan bli litt for mye å ta på seg lederrollen.

 

Har jo en liten gutt som begynner på sitt siste år i bhg nå og som blir skolegutt til høsten igjen - og da må jeg ha muligheten til å prioritere ham. Å være lokallagskontakt krever jo mindre av fritiden - så derfor fortsetter jeg som det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen ligger det ann angående TDM Hamar til helgen da?

Har vi fått med noen "kandidater" som kan være med og hjelpe til/se hvordan ting fungerer og forgår eller?

 

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Steffen

-Simen

-Brage

-Egil

-Glenn

 

Er vel fortsatt kandidater hele gjengen der og for de av dere som har mulighet (vet det passer dårlig for deg Egil) Møter opp 1 time før på Lørdag så vi kan slå av en kjapp prat og så tar vi heller det litt utover dagen. Regner med at alle dere som har meldt interessen for å ta i et tak har tenkt å overnatte på Skurven med resten av folket. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.