Gatebil treffet 8-10 Juli på nye Rudskogen!

Anbefalte innlegg

Tøft! Hvem stiller ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi stiller med to biler på vår stand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tviler jeg på desverre men går jo ann å få samlet de fleste på samme plass :) hadde vært kos det :)

 

 

 

hvor å når? :P

 

 

niiiice :D

 

Toy'r'us på Alvim :) klokka 1800 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer! :) kan jo stille ut om det ikke blir fylt opp, men er ikke så mye å stille ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer og tar med R32'en min. Hvis det ikke regner sidelengs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satser på å ha med to gromme biler med nedover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gleder meg litt å se hva slags biler dere har i klubben :) min er ganske original, så detta blir moro :) skulle nesten hatt en genser eller T-Skjorte der det sto klubbmerke, og hvem lokallag vi er ifra..... eller no sånt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEg skal og men kommer vel til å være der hvor det er lydkonkuranser (golf IV med 18";) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gleder meg litt å se hva slags biler dere har i klubben :) min er ganske original, så detta blir moro :) skulle nesten hatt en genser eller T-Skjorte der det sto klubbmerke, og hvem lokallag vi er ifra..... eller no sånt :)

 

Her i vestfold fikk vi trykket opp skjorter med både det ene og det andre for noen år siden, men stikker du en tur på Clas Ohlson, har de t-skjorte-transfer som du kan lage omtrent hva du vil med! Er dere en gjeng, kan dere sikkert få en lokal printshop til å lage det ganske fort også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har 6 plasser. og så langt er det disse som stiller

 

BÅrd Guldbrandsen golf 4

Steffen Jevnaker Passat CC

Jim-Roger Johansen golf 5 R32

David Nilsen Golf cab

Kristian Larsen Audi A4

Rune Røssland Audi S4/RS4

 

visst det er noen flere som vil stille ut så må dere sende meg en pm med hva dere ønsker å stille ut og gjerne et bilde av bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har vi 6 stk. jeg jobber med å prøve å få noen flere billetter og plasser. men får se litt hva jeg får til.

 

sender de 6 en pm med hvordan vi gjør dette osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og frøkna regner med å ta en tur på Søndag, sånn for å se hvordan Gatebil er om dagen. 5-6 år siden siden sist jeg var der, så:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer vell natt til fredag! :D jeg å kompis med vr6 turbo me vogn på slepet! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har 6 plasser. og så langt er det disse som stiller

 

BÅrd Guldbrandsen golf 4

Steffen Jevnaker Passat CC

Arve Egeberg Passat

David Nilsen Golf cab

Kristian Larsen Audi A4

Rune Røssland Audi S4/RS4

 

visst det er noen flere som vil stille ut så må dere sende meg en pm med hva dere ønsker å stille ut og gjerne et bilde av bilen.

 

Jeg stiller også med en bil som du vet. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir de noe salg av klubbeffekter på treffet? Klær å slikt? slepper jeg stresse med netshopen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også bort, men da uten egen bil.

Mulig vi treffes der borte Stig Jangsett : vinke :

Vellvell, vi (gjengen jeg reiser med) skal ha med oss en gammel knall gul Volvo PV, som vi skal kjøre med på banen....Så hvis du kjører forbi en gul sliten PV på banen Stig, må du huske å hilse ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer tilbake med mer info i morgen. det blir ikke salg av klubbeffekter der nede nei. henger kommer til å være der men kun for profilerings skyld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri stilt ut på gatebil før, men blir bilen stående der hele helgen? og hvor tidlig må man møte på fredag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke selv. Skal se ann været før jeg skal dra nedover. men uansett være der lørdag. for det er da det er utstillingsdagen på en måte.

 

Jeg og alexsander halvorsen. tror vi kommer til å dra på fredag. sette bilen der den skal stå hele helga. deretter finne et sted og campe, : ) yeeaah

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke selv. Skal se ann været før jeg skal dra nedover. men uansett være der lørdag. for det er da det er utstillingsdagen på en måte.

 

Jeg og alexsander halvorsen. tror vi kommer til å dra på fredag. sette bilen der den skal stå hele helga. deretter finne et sted og campe, : ) yeeaah

 

Dere har å komme på fredag :D hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer fortsatt å ta turen på lørdag, kommer til å stille ut bilen isåfall.. Så om dere trenger meg på standen OG jeg velger å dra.. så er muligheten der Arve ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et spm til deg Arve :) gjelder denne biletten kun fra fredag? eller kan jeg dra i dag? :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et spm til deg Arve :) gjelder denne biletten kun fra fredag? eller kan jeg dra i dag? :) hehe

 

jeg tror den gjelder selv om du drar i dag. men den gjelder kun for deg som person. har du med deg noen i bilen må de betales for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror den gjelder selv om du drar i dag. men den gjelder kun for deg som person. har du med deg noen i bilen må de betales for.

 

flaks jeg har så mørke ruter da så kan jo gjemme masse folk baki :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flaks jeg har så mørke ruter da så kan jo gjemme masse folk baki :D hehe

 

da må du lage festivalbånd på forhånd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.