Gatebil treffet 8-10 Juli på nye Rudskogen!

Anbefalte innlegg

Hvem i all verden tror du at du er som kan sitte her å rakke ned på andre?

Beklager Henrik, det du driver med her er lavmål.

 

Slike meninger kan man klare å holde for seg selv.

Kom fra rette.. et eller annet.

Bra du tar alle under en kam da Hans Fredrik....

Beklager, men jeg var på gatebil ifjor, og så ikke EI jente i gatebilklær jeg synes så naturlig pen ut.

 

Mange synes nok det er digg med silikonpupper, utrente kropper og extensions, men jeg trodde virkelig de fleste la dette fra seg når man blir 15-16. Men kan hende det er en tendens som kommer tilbake når man passerer en viss alder også :)

 

Jeg var ikke der i år, så skal ikke uttale meg om noe som helst ang. i år når det gjelder jentene. Det var sikkert en stor revolusjon ang. de i år!

 

Eneste jeg vil si er at jeg synes gatebil er et harry, rølpe-arrangement som må legges ned og starters på nytt igjen med verdier som priser bilkjøring, og ikke jenter i bikini og mest mulig alkohol. Slik som gatebil er nå er det med å svartmale det norske bilmiljøet blandt folk som er under middels interessert.

 

Og hva faen har en hårete og feit geir schau i pelsjakke og leopardtruse med blårøyk å gjøre? Det er virkelig utenfor min fatteevne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom fra rette.. et eller annet.

 

Beklager, men jeg var på gatebil ifjor, og så ikke EI jente i gatebilklær jeg synes så naturlig pen ut.

 

Mange synes nok det er digg med silikonpupper, utrente kropper og extensions, men jeg trodde virkelig de fleste la dette fra seg når man blir 15-16. Men kan hende det er en tendens som kommer tilbake når man passerer en viss alder også :)

 

Jeg var ikke der i år, så skal ikke uttale meg om noe som helst ang. i år når det gjelder jentene. Det var sikkert en stor revolusjon ang. de i år!

 

Eneste jeg vil si er at jeg synes gatebil er et harry, rølpe-arrangement som må legges ned og starters på nytt igjen med verdier som priser bilkjøring, og ikke jenter i bikini og mest mulig alkohol. Slik som gatebil er nå er det med å svartmale det norske bilmiljøet blandt folk som er under middels interessert.

 

Og hva faen har en hårete og feit geir schau i pelsjakke og leopardtruse med blårøyk å gjøre? Det er virkelig utenfor min fatteevne.

 

Hva mener du med "kom fra rette"?

 

Tror du at du er kul og er en av de som gjør alt "riktig"?

 

At du dermed har en egen rett til å rakke ned på andre for å fremheve deg selv?

Jeg blir kvalm av sånne wannabe's som deg.

 

Gatebil er festival, med godt og vondt som det følger med seg. At du ikke skjønner det og klarer å respektere at noen mennesker (ca. 60 000) synes dette er verdt å få med seg tror jeg de fleste bryr seg omtrent midt opp på ryggen om.

 

Deal with it... : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wannabe tror jeg nok du vet like godt som meg at jeg ikke er : klø : Haha

 

Og ja, jeg elsker meg selv Håkon.. og synes jeg er perfekt i denne uperfekte verden.

 

Eneste jeg mente var at du er like flink her som alle andre til å fortelle hva du mener om ting og folk, enten det er positivt eller ikke.. Så kom ikke her og lek noen form for engleunge :) Men at vi blir kvalm av hverandre er helt ok!

 

Og jeg tror nok ikke at det er KONSEPTET gatebil bygger på som drar 60 000 besøkende. Gatebil drar besøkende fordi det er det eneste større bilarrangementet som over gjennomsnittet organisert. Det meste av det som skjer på dagtid der er jo førsteklasses! Jeg tror ikke det hadde vært mindre besøkende der om man hadde droppa å ha geir schau trillende rundt der i svetten sin sammen med masse jenter som er halvparten av hans alder.

 

Og jeg tror du skal være forsiktig med å stemple meg som en tulling som tar opp disse ulempene og minusene med gatebil, for jeg vet at dette er noe som har blitt snakket mye om i år blandt de mer kjente og respekterte ekstremførerne i år, til og med til journalister på "bakrommet".. Kjenner flere motorjournalister, og det er ikke alt som blir sagt som blir skrevet i media enkelt og greit fordi journalistene ikke vil ta krokfot på festivalen.

 

Husk, det er begrenset hvor lenge et arrangement som hvert år blir slått opp i media som voldtektsfest og rølpegathering med slosskamper og arrestasjoner kan overleve uten at det blir gjort endringer som tilfedsstiller de som drar i trådene.

 

Man kan jo bare se hvor strengt det har blitt på vwaudi-treffa nå med tanke på banekjøringa..( Dette synes jeg er helt topp forresten! Sikkerhet først.. ) Dette kommer nok mer og mer i gatebil nå, og blir nok NEPPE tatt imot like positivt som hos oss.

 

Jeg tror nok også at denne kombinasjonen av årets fyllafest og bilkjøring er noe som faller så veldig mye i smak hos de som for tiden mener at sikkerheten og rammene rundt banetreffa må forsterkes betraktelig og friheten må kuttes ned på. Du satt jo 2 meter fra meg på førermøtet på våler Håkon, og hørte akkurat det som ble sagt med mindre du sov. Frisak og de gutta der er jo ikke akkurat positiv i sin innstilling til gatebil og hvordan sikkerheten og kjøringen er der. Da kan du jo tenke deg hvordan disse morro-dreperne og ikke-bilinteresserte folka som sitter på makta ser på gatebil.

 

Ting er nødt til å skje der, enkelt og greit.

 

Mvh,

Hans Frederik "Wannabe" Bjarkøy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

cat fight pga kvinnfolk...shocker...they are evil I tell you..

 

Men nå sga eg skru opp stemningen litt, lurer på koffer Håkon e så gla i disse jentene.

 

IMG_4771_001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at du ikke duppet av i timen selv Hans Frederik? Da Hans sa VI skal innføre dette på våre treff og vi begynner med gatebil, vil det kanskje være naturlig å tro at Hans har litt med sikkerheten på banen å gjøre på gatebil?

 

Når det kommer til jentene som stiller på gatebil, så syns jeg det er rart at de skal rakkes ned på. Etter min oppfatning er de vel over snittet i forhold til den vanlige jenta i gata når det kommer til utseende? Her prøver de jo bare å gjøre gutter som ser på jenter som objekter (de som sitter og rakker ned på utseende og gjerne hjernen til jenter) til lags ved å få større pupper og bruke mer sminke. Og utrente? Ser nå ut som de har trent mer enn snittet her inne kanskje?

 

Vi kan jo godt ordne et lite show med dere gutta som har god smak her inne og ikke en gang får en halvfeit en av å se på disse damene? Vi kan jo stille opp 80en min på skogen i august og ordne til noe såpe og en speedo til hver, så kan vi jo legge ut bildene på girls go fast forumet i ettertid og se hvor mange av jentene der inne som blir "klamme i hakket" for å bruke deres språk! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan jo godt ordne et lite show med dere gutta som har god smak her inne og ikke en gang får en halvfeit en av å se på disse damene? Vi kan jo stille opp 80en min på skogen i august og ordne til noe såpe og en speedo til hver, så kan vi jo legge ut bildene på girls go fast forumet i ettertid og se hvor mange av jentene der inne som blir "klamme i hakket" for å bruke deres språk! : rolleyes

 

Konge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Vi kan jo godt ordne et lite show med dere gutta som har god smak her inne og ikke en gang får en halvfeit en av å se på disse damene? Vi kan jo stille opp 80en min på skogen i august og ordne til noe såpe og en speedo til hver, så kan vi jo legge ut bildene på girls go fast forumet i ettertid og se hvor mange av jentene der inne som blir "klamme i hakket" for å bruke deres språk! : rolleyes

 

Hadde vært noe det Bjørnar. Må bare lage meg blogg først : flau :

 

Skulle stillt opp om jeg hadde vært så dum å trodd at jeg var undertøysmodell, bare fordi jeg hadde farget håret og hatt silikon i haka!

 

Er nå slik at målgruppen til Gatebil er fulle 18åringer, så er sikkert stas å kunne vise fram kroppen sin til "mindreårige" gutter på ett biltreff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at du ikke duppet av i timen selv Hans Frederik? Da Hans sa VI skal innføre dette på våre treff og vi begynner med gatebil, vil det kanskje være naturlig å tro at Hans har litt med sikkerheten på banen å gjøre på gatebil?

 

Oh yes i know, og jeg har lest mye om dette på gatebilforumet..

 

Folk er sure, gretne og irriterte fordi de plutselig må tenke sikkerhet når de kjører..

 

Stakkars!

 

Vi kan jo godt ordne et lite show med dere gutta som har god smak her inne og ikke en gang får en halvfeit en av å se på disse damene? Vi kan jo stille opp 80en min på skogen i august og ordne til noe såpe og en speedo til hver, så kan vi jo legge ut bildene på girls go fast forumet i ettertid og se hvor mange av jentene der inne som blir "klamme i hakket" for å bruke deres språk! : rolleyes

 

Helt ærlig.. Så er dette seriøst det beste forslaget som noen gang har kommet fram på vacn! For real :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

cat fight pga kvinnfolk...shocker...they are evil I tell you..

 

Men nå sga eg skru opp stemningen litt, lurer på koffer Håkon e så gla i disse jentene.

 

Jeg er hverken mer eller mindre glad i deg eller disse jentene. Men det jeg reagerer på er at man rakker ned på andre mennesker man ikke engang kjenner. Tog du han?

 

Ang. vask av Lupoen så kom de faktisk og spurte oss fra Online-magasinet om de fikk låne Lupoen, noe som jeg sa ja til siden jeg viste at det kom til å gi oss ekstra publisitet. Noe det tilgangs gjorde også.

 

At jeg får et "pretty fly" inntrykk av folk som ønsker å fremheve seg selv ved å rakke ned på andre tror jeg ganske sikkert jeg ikke er alene om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

At jeg får et "pretty fly" inntrykk av folk som ønsker å fremheve seg selv ved å rakke ned på andre tror jeg ganske sikkert jeg ikke er alene om.

 

Gått opp ett lys for deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er hverken mer eller mindre glad i deg eller disse jentene. Men det jeg reagerer på er at man rakker ned på andre mennesker man ikke engang kjenner. Tog du han?

 

Såklart tok jeg han, jeg mente ikke noe vondt direkte mot deg med det jeg skrev der, beklager :-)

 

Vi er mange her inne på audi forumet og alle er ulike og har forskjellige syn påsaker og det skal vi respektere. Vi må passe på at vi ikke går til person angrep pga ulike meninger, det ikke er en fin ting og skaper raskt en dårlig stemning. Husk at vi er alle medlemmer her pga en felles ting, vår bil interesse! Jeg er enig med deg Håkon, med at det å rakke ned på personer som man ikke kjenner direkte (og kaller dem dumme f.eks) men jeg forstår på andre siden hvorfor folk får disse negative tankene om "gatebil" damene. Når man ser bilder av halvnaken jenter som danser og vasker biler, som kanskje ikke engang vet hvilken type bil de vasker så ser vi at det ikke bil-interessen som er størst her men kanskje å heller "vise seg frem".

 

Synes det kom fint frem i bloggen til speedhunter på hva gatebil egentlig er, et stort og fantastisk bilshow! Synd at overdrevent fyll samt vold/voldtekt skal være en del av gatebil men når man samler nesten 50 000 personer på en plass, så er det vanskelig ha ordtlig kontroll på alt. Men, nå er det slik at en gjennomsnittlig gutt liker både bil, damer og alkohol så hvorfor ikke samle alt på et sted så kan de som ikke liker damer og alkohol heller dra på de mindre oppleggene som er forblindelse med våler/rudskogen, det er nok av dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært noe det Bjørnar. Må bare lage meg blogg først : flau :

 

Skulle stillt opp om jeg hadde vært så dum å trodd at jeg var undertøysmodell, bare fordi jeg hadde farget håret og hatt silikon i haka!

 

Er nå slik at målgruppen til Gatebil er fulle 18åringer, så er sikkert stas å kunne vise fram kroppen sin til "mindreårige" gutter på ett biltreff.

 

Du har jo en blogg, bare at den er her inne og det handler om å jazze opp bilen din istedet for deg og få positive reaksjoner på hvordan resultatet har blitt. Det er i bunn og grunn samme greia, og kanskje de syns det er like latterlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo en blogg, bare at den er her inne og det handler om å jazze opp bilen din istedet for deg og få positive reaksjoner på hvordan resultatet har blitt. Det er i bunn og grunn samme greia, og kanskje de syns det er like latterlig?

 

Blogg å blogg fru blom. Er for det meste ingenting som skjer i den tråden, bare vært litt mye action der i det siste.

 

 

Så kan de gjerne skrive at det er latterlig at jeg gidder å skrive noen få ord om bilen min, det er helt greit.

 

Men en ting skal du ha klart for deg, jeg har IKKE noe eksponeringsbehov for å vise frem bilen min her inne, da hadde jeg nok vært litt flinkere med å lage prosjekt tråd og ikke minst spredd bilder av bilen min i hver eneste mulige tråd her inne... Jeg stiller aldri ut bilen min, skriver aldri informasjon om bilen min på lappen man får på hovedtreffet osv. Jeg betaler inngang og parkerer ved de andre VW`ne inne på treffet og det er det...

 

Ser at det er noen få som er inne å kommenterer lokallagstråden, og det liker jeg. Så har jeg oversikt over hva og når jeg gjorde ting, har noe å vise til ved en dum diskusjon her inne om f.eks "unike R32 USA lamper"

 

 

Men da skal jeg få den lokallagstråden stengt jeg, så slipper du og bertene å tenke noe mere på den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg sa du mente jeg generelt egentlig. Neida, du har ikke det største eksponeringsbehovet du, men du setter jo pris på positive tilbakemeldinger?

 

Ingen vits i å ta sånn på vei, er innom tråden din ofte og sjekker jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng ut bilde av damene deres da gutter, så får vi se om det er misunnelse eller "fornuft" :D

 

Personlig å er jeg glad i damer, og sleng gjerne på litt silkon hvis det gjør resultatet bedre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så så gutter. Nå er det vel snart på tide med en "chill-pill" igjen :rolleye:

 

Kan dere ikke bare enes om å være uenige, og komme dere ut i verkstedet og gjøre noe fornuftig istedet ? ;)

 

Gatebil er det det er, og det er vel meg bekjent der flesteparten av de råeste byggene rundt forbi møtes.

 

Det er tross alt frivillig å dra dit : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg sa du mente jeg generelt egentlig. Neida, du har ikke det største eksponeringsbehovet du, men du setter jo pris på positive tilbakemeldinger?

 

Setter pris på å få tips i den tråden og offtopic preik som ikke passer seg inn andre steder. Tilbakemeldinger om at ting er stilig eller ei, det driter jeg langt pokker i. Så jeg vil nå si at du er på viddene når du sammenligner en lokallagstråd med en babeblogg hvor alt handler om å få kommentarer om hvor bra og deilig man ser ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da sier vi det sånn. Du har selvfølgelig rett du vet du, jeg ber om unnskyldning for at jeg var så dum:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da sier vi det sånn. Du har selvfølgelig rett du vet du, jeg ber om unnskyldning for at jeg var så dum:)

 

Ta å søk i den tråden da. søk på "inspill" "hva syntes du". Er ikke overflod av de ordene i lokallagstråden min, eller?

 

At du skal vite bedre enn meg hva jeg syntes er viktig med min tråd, om det er tilbakemeldinger eller lausprat, er jo en selvfølge. Eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan ta det videre på pm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får å snakke om noe annet så vil jeg takke for en sinnsykt kult biltreff med masse digge damer,fyll å svidd gummi :D sees neste år :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen!! Blir kvalm av alt det her.......

 

Folk må få lov til å ha forskjellige meninger...

 

JEG VAR PÅ GATEBIL DENNE HELGA, og jeg synes det var dritfet : )

det er fordi JEG digger fine biler (utstilling), svidd gummi og slædding av all slags bil (banekjøringa) og såklart good lucking jenter, ( som går rundt der og kommmer dit med andre venner for å se på bil, og gatebilbabesene. )

 

så klart alt er ikke bra med treffet. det kan alle ha meninger om, men vil tro det er vanskelig og tilfredsstille ALLE.

 

men jeg er med neste år, fordi jeg elsker fine biler, slædding og pene jenter. og ikke minst alle slags merker.

ikke ment mot folk som bare liker VW/AUDI men det går ann og se på annet også.

 

angående de som rakker ned på jentene på gatebil så er det flere her inn som kanskje har mindre pene damer enn de som var på gatebil. det er fordi alle har forskjellige meninger om jenter og at det er det indre som teller også.

og selv om ei jente stripper, eller kler seg dristig så er a ikke dum i hue for det...

 

Så Gatebil er et treff som alle. også de som er der påå kvelden for å feste. man må ikke bare se på bil og dra hjem. kan slå flere fluer i sammen slengen og drikke litt på kvelden, ha det sosialt med andre.

men så klart alle er forskjellige, noen drikker ikke. så vitsen med å rakke ned på alt dette som blir skrevet her....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satt pris på absolutt hele arrangementet fra topp til tå! Biler, jenter, kjøring og kalde pils! Happy days

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.