Gatebil treffet 8-10 Juli på nye Rudskogen!

Anbefalte innlegg

Lika lika lika :D Nais Håkon !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

cellulitter på hu snella i rød overdel der... gah..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

cellulitter på hu snella i rød overdel der... gah..

 

Ja, slik går det med disse kvinnene når de bikker 22 år: rolleyes

 

Ellers framstår jo lille Lupo som en ytterst kvinnevennlig bil. Ingen skarpe kanter som kan rive i sunn bade-/vasketøyet: smil :. Mon tro om det er av mikrofiber;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva sier bernhard til denne behandlingen da? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, slik går det med disse kvinnene når de bikker 22 år: rolleyes

 

Ellers framstår jo lille Lupo som en ytterst kvinnevennlig bil. Ingen skarpe kanter som kan rive i sunn bade-/vasketøyet: smil :. Mon tro om det er av mikrofiber;).

 

Microfiber BH og sånn? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

cellulitter på hu snella i rød overdel der... gah..

 

Gatebilbabes har seriøst ikke antydning til å gi meg halvfeit engang..

 

En haug med utrente, tynnfeite jenter i 25-30åra med silikonpupper som går rundt og gnir seg på bilene.. Ikke noe turnon for min del hvertfall: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6133439094.jpg?maxWidth=664

 

Årets gatebilbabes. Ser ut som brystene skal eksplodere på hu nummer 2 fra venstre, nummer tre var jo også utrolig nydelig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årets gatebilbabes. Ser ut som brystene skal eksplodere på hu nummer 2 fra venstre!

 

Airbags

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen "bakvei" til rudskogen for oss som vil unngå teknisk?

Kommer fra Drammen/oslofjordtunellen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hu i midten var jo digg da :D (På bilde affal. bare synd de stort sett er utp**te og sletne når en ser de live)

 

Kjører vel indre fra Tusenfryd via E18 til Askim og til Rakkestad, har aldri sett tekninsk den veien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6133439094.jpg?maxWidth=664

 

Årets gatebilbabes. Ser ut som brystene skal eksplodere på hu nummer 2 fra venstre, nummer tre var jo også utrolig nydelig!

 

tror de har IQ på 5 tilsammen... kanskje...... :P: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hu i midten var jo digg da :D (På bilde affal. bare synd de stort sett er utp**te og sletne når en ser de live)

 

Kjører vel indre fra Tusenfryd via E18 til Askim og til Rakkestad, har aldri sett tekninsk den veien :)

 

hender de har fartskontroll ved planstasjen i Kråkstad. kan jo kjøre den tunge veien gjennom ski, også gjennom tomter, og videre mot tomterkirka og over til knapstad.... er en del muligheter for å slippe å kjøre e18 den veien : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var teknisk på sletta med fotoboksene 4km nord for Rudskogen i dag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror de sila ganske greit der, for jeg slapp rett igjennom! ;) de glana riktignok men :P stod noe annet ræl der.. Pokkis i dag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var å så standen for klubben der. Neste år skal jeg være der hele helga, og stille ut bilen min. Så ikke en eneste Passat vr6 med mitt karroseri.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var teknisk på sletta med fotoboksene 4km nord for Rudskogen i dag..

 

Det oppdaget plutslig jeg også, og selv om de kunne tatt meg for mye ble jeg heldigvis ikke stoppet:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var visst en tur der i dag også, og må bare si at i dag var det ikke halvparten av det treffet det var i går :) Mye mindre folk, og mange som pakket og dro hvemover helt fra morgenen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebilbabes har seriøst ikke antydning til å gi meg halvfeit engang..

 

En haug med utrente, tynnfeite jenter i 25-30åra med silikonpupper som går rundt og gnir seg på bilene.. Ikke noe turnon for min del hvertfall: klø :

 

Word! De ordtlige jentene holder seg langt vekke ifra slike treff, og om noen av dem faktisk kommer så er de flinke nok til å beholde klærne på.

 

6133439094.jpg?maxWidth=664

 

Årets gatebilbabes. Ser ut som brystene skal eksplodere på hu nummer 2 fra venstre, nummer tre var jo også utrolig nydelig!

 

Didn't feel anything. Eller, hadde iche sagt nei takk da men iche noe eg hadde brukt noe energi på for å få.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebilbabes har seriøst ikke antydning til å gi meg halvfeit engang..

 

En haug med utrente, tynnfeite jenter i 25-30åra med silikonpupper som går rundt og gnir seg på bilene.. Ikke noe turnon for min del hvertfall: klø :

 

Bra du tar alle under en kam da Hans Fredrik....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6133439094.jpg?maxWidth=664

 

Årets gatebilbabes. Ser ut som brystene skal eksplodere på hu nummer 2 fra venstre, nummer tre var jo også utrolig nydelig!

 

Bra du har sjekket fakta da Henrik, kun nr fire ifra venstre som var med i konkurransen. Det der er egne jenter som jobber for onlinemagasinet, ikke for gatebil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du har sjekket fakta da Henrik, kun nr fire ifra venstre som var med i konkurransen. Det der er egne jenter som jobber for onlinemagasinet, ikke for gatebil.

 

hahahaha. : haha :

 

Og forskjellen er? De klarer fint å gli inn blant resten av babes`ne på gatebiltreffet....

 

Gatebil er full av utrente jenter med silikonpupper, extensions og egen glamourmodell blogg. Hadde de bare trent før de gadd å eksponere seg for så mye fulle folk, så hadde de i alle fall hatt litt stil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahaha. : haha :

 

Og forskjellen er? De klarer fint å gli inn blant resten av babes`ne på gatebiltreffet....

 

Gatebil er full av utrente jenter med silikonpupper, extensions og egen glamourmodell blogg. Hadde de bare trent før de gadd å eksponere seg for så mye fulle folk, så hadde de i alle fall hatt litt stil.

 

Forskjellen er STOOR skal jeg si deg...! Sist jeg sjekket, jeg som kjenner flere av de som melder seg på selve konkurransen så er det jenter som er heelt normale..de trenger ikke ha silikon eller løshår, og om de så har det er det flere av de som har stil! Og beina godt planta på jorda!! Hun som ble kåret til baben i 2009 er tårnkranfører..annette fra i fjor har aldri operert noe inn i kroppen sin, hun er EKTE vare!! Og jeg stilte selv i kokurransen i år.. jeg trener og passer på meg selv..pluss at jeg driter laangt faen i hvordan jeg ser ut hele tida.. kan fint gå rundt i skruklær jeg hvis det er det..og kjører rundt i en gammel opel rekord c til vanlig.. jeg er meg selv!! Det som viser litt til at noen av jentene her har IQ!

Så synes det blir feil å si at alle er sånn..da kan du heller holde meningene dine for deg selv..

 

Mvh

Lena Charlotte (dama til Jan Inge):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med så mye dritt som enklete velter utav seg her, så virker det ikke det som dere er så mye bedre en jentene dere rakker ned på? Er ikke ALLE meninger man trenger å dele... Ha en fin kveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahaha. : haha :

 

Og forskjellen er? De klarer fint å gli inn blant resten av babes`ne på gatebiltreffet....

 

Gatebil er full av utrente jenter med silikonpupper, extensions og egen glamourmodell blogg. Hadde de bare trent før de gadd å eksponere seg for så mye fulle folk, så hadde de i alle fall hatt litt stil.

 

Hvem i all verden tror du at du er som kan sitte her å rakke ned på andre?

Beklager Henrik, det du driver med her er lavmål.

 

Slike meninger kan man klare å holde for seg selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.