#76 Skrevet Februar 19, 2012 må få tatt meg en tur oppom en dag dere er der Bjørnar, så jeg får se hvordan dere har det Fin dag for det i dag gubbe! Så fint ute nå så vi kan plutselig risikere å måtte stå med porten oppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 19, 2012 Er på tur jeg og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 29, 2012 Begynner å bli fullt av gamle slitne biler i vognskjulet nå! Vi må få ut fingern Bjørnar og få gjort noe en dag! Jeg stiller med vaffelrøre og jern! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 29, 2012 Begynner å bli fullt av gamle slitne biler i vognskjulet nå! Vi må få ut fingern Bjørnar og få gjort noe en dag! Jeg stiller med vaffelrøre og jern! Ja, tru du jeg vet det eller Ja, det legendariske vaffeljernet ditt må nok i ilden snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mars 1, 2012 Ble dårlig med vafler i dag, men BP går god for de nye bremsene mine: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mars 12, 2012 Joda! Jenter kan å sveise de og:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mars 12, 2012 Støen som prøver seg ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mars 12, 2012 Nå håper jeg at fruen min ikke ser like morsk ut som bjørnar:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mars 12, 2012 Støen som prøver seg ja... Jammen hør på hu nå a!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mars 16, 2012 BP sveis og vaffelrøre har moddet coolern sin fra rett til sideinnføring. Snakker vi nice passform? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mars 16, 2012 Haha.. bp sveis og vaffelrøre LOL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mars 27, 2012 Skjer da litt i skjulet om dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mars 31, 2012 Bp sveiser, jeg blinger: Har også fått sotet rutene på trekkvogna: Vognskjulets maskot, Uno: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet April 28, 2012 Vi driv da og pusle litt innimellom, hvertfall noen av oss Jeg har fått mer orden i kroken min, selv om det ikke ser sånn ut Fått inn to stålskap som jeg har lesset full med drit. Så kan man lure hvor det hadde plass før Begge hjelmene er klar for sesongen Og det ene skapet hadde skuffer, topp a gitt Har fått inn komfyr til hjemme pulverlakk opplegget mitt Hilde og Marius ordner med sine corradoer Rust is not a crime? Også BP da, a.k.a Jesus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet April 30, 2012 Vi er jo så smått igang hele gjengen blir en heldags i morgen tenker jeg, så da får vi hvor langt vi kommer på den ene corradoen (min altså) så bra at rustsiden min står nærmest denne audi 200, hehe, kanskje det smitter over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juni 8, 2012 Det skjer fortsatt ting i skjulet! Bjørnar trengte en kos og en pause i poleringa så da fikk han sjokoladepudding! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juni 8, 2012 Til og med bedre enn vaffel det gubbe! Takk takk! Stjæl bilder av deg jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Juni 9, 2012 Har ikke snakket med Harald enda, men vet dere om alle de andre stedene er leid ut? Trenger mest sannsynlig et sted å lagre bilen til vinteren bare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juni 9, 2012 Virker som alt er tatt ja. Flere som har flytta inn i den andre garasjen. har lyst på sjokoladepudding du også tenkeg jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juni 9, 2012 Leverer pudding på døra jeg, Bjørnar har prisliste, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juni 9, 2012 Leverer pudding på døra jeg, Bjørnar har prisliste, Haha, dritings? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juni 10, 2012 Haha, dritings? Ikke lek kjekkas Bjørnar: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juni 11, 2012 Ikke lek kjekkas Bjørnar: bråk : Trenger ikke leke jeg, det kommer naturlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Juni 11, 2012 Så det er dette som er vognskjulet ja! Det høres jo- og ser veldig kurrant ut. Får vel bli med deg opp dit en dag og titte litt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Juni 12, 2012 Så det er dette som er vognskjulet ja! Det høres jo- og ser veldig kurrant ut.Får vel bli med deg opp dit en dag og titte litt! Ja, der skjer det litt av hvert der vett. Ja, du får henge med en dag, så får vi se da vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...