#26 Skrevet August 30, 2011 Blir nok Vento prosjekt på meg. I hvertfall til å begynne med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 30, 2011 Siden det var jeg som står bak alt dette(oh yeees) så skal jeg velge plass først! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 31, 2011 Du får lov til å stå på vaskeplassen, ellers blir det kålrabi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 2, 2011 Hvis det skulle bli en plass ledig er jeg veldig interessert!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 8, 2011 Jøss, hvor lenge har dere leid her Bjørnar? Jeg som leide under i kjeller'n helt til nå. Hadde M3'n der i vinter.. Tror det kom inn nye folk der 1/9. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 8, 2011 Er vi som kom inn den 1/9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 8, 2011 Er vi som kom inn den 1/9 I kjeller'n, eller over? Jeg mente at jeg tror det kom inn nye folk i kjeller'n den 1/9, sånn at du ikke misforstod. Isåfall, pass på å hold det litt lunt i kjeller'n der om vinteren, kan fort bli litt fuktig. Ene kompisen min som restaurerte en BMW E28 der inne merket at det rustet etter tre uker der hvor han hadde slipt ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 9, 2011 Vi leier over ja. Var der i går med litt småtterier. Flytter vel snart 80en dit. Bjørn petter tok hjørnet mot utgangen og jeg tok det innerste hjørnet da tendensen hos meg er at bilen gjerne blir stående en stund likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 13, 2011 Begynner veldig pent jeg, har skrudd på ei kasse på den gamle hengern min. Hehe. Begynner å komme inn litt stasj nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 13, 2011 Hjemmekoselig lokale med fine (rett og slett perfekte) vinduer:). Slike vil jeg ha til den kommende garasjen min, så det er bare å holde øyne og ører åpne om noen mumler om å rive en låve et sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 18, 2011 Hjemmekoselig lokale med fine (rett og slett perfekte) vinduer:). Slike vil jeg ha til den kommende garasjen min, så det er bare å holde øyne og ører åpne om noen mumler om å rive en låve et sted. Det skal jeg gjøre vettu! Vi skal faktisk ha på plexiglass utenfor vinduskarmen for å se om det holder litt på varmen i vinter. Bedre det enn de tilskjærte glavamattene som de har brukt før. Ellers har jeg fått tak i noe som også vil hjelpe på varmen i vinter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 21, 2011 Oh, reiser utover og fikser litt i vognskjulet i dag, bare å henge seg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 27, 2011 Da er det en plass ledig igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 14, 2011 Den ledige plassen ble fylt i går, sammen med litt pusling: Ryddet etter bildet ble tatt, men det glemte jeg å ta bilde av Et par biler inne nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 20, 2011 Gleder meg til å komme i gang nå! Sendte deg en meld nå forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 28, 2011 Lite interessant for de fleste,men en switch-a-roo ble gjort av meg og BT i går: Vi har mye skrot til sammen ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 7, 2011 hvis det skulle åpne seg en plass, så vil jeg være med =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 7, 2011 Det kan faktisk hende at jeg skal flytte til et litt større sted! Kan gi beskjed om hva som skjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 7, 2011 Kan gi beskjed om hva som skjer. Ja, det får vi da håpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 7, 2011 Lololololol! Er jo bare såvidt 100`n får plass der:P Og da er det hvertfall ikke plass til meg Lurer litt på å flytte til andre siden av gården egentlig. litt mer plass der. Og sveisbart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Desember 18, 2011 Fått fiska varme, så nå kan man skru i shorts om man vil Masse biler i vognskjulet om dagen: Det har til og med sneket seg inn en danske: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Desember 21, 2011 Åssen er muligheten for å kjøre inn bilen for en kjapp skru økt nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Desember 21, 2011 Bare å kjøre ut a3en om du trenger den plassen og sette på varme. Skru i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Desember 21, 2011 Blir ikke i kveld men blir en tur opp til hælja for å gjøre klar bilen til soting(kanskje ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Desember 22, 2011 Oi så mange biler visste jeg ikek at det var plass til engang der! Ser det står en motor løst der. Hvem er det sin:O 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...