#126 Skrevet Oktober 2, 2011 For sent å melde seg på? Herlig JC Hadde vært for dumt om du ikke skulle være med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Oktober 2, 2011 Fristen med å betale da? har lite cash nå før lønninga kommer neste helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Oktober 2, 2011 Herlig JC Hadde vært for dumt om du ikke skulle være med Har prøvd å få med en kompis, men fikk aldri noe klart svar, og har vært litt tvilende til å evnt kjøre ned alene.. men fuck it:p man lever bare en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Oktober 2, 2011 1. pri er å få betalt Henrik tilbake de nesten 13000kr han legger ut i morgen. Så det avhenger av han. Men skal jeg sette en dato så bør det bli før 25.10.11! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Oktober 2, 2011 Har prøvd å få med en kompis, men fikk aldri noe klart svar, og har vært litt tvilende til å evnt kjøre ned alene.. men fuck it:p man lever bare en gang Kan hende jeg har en løsning på lur der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Oktober 2, 2011 1. pri er å få betalt Henrik tilbake de nesten 13000kr han legger ut i morgen. Så det avhenger av han. Men skal jeg sette en dato så bør det bli før 25.10.11! For min del, så vil jeg gjerne ha pengene innen Oktober er omme, skulle det være noen som virkelig MÅ ha litt lengre tid så får de ta det på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Oktober 2, 2011 Kan hende jeg har en løsning på lur der jaha? Blir spennende å høre:p penger overført foresten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Oktober 2, 2011 Har også overført Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Oktober 2, 2011 jaha? Blir spennende å høre:p penger overført foresten:) Du skal få være så heldig at jeg kan sitte på med deg, spleise på diesel, bomavgifter, osv også skal jeg selvfølgelig få ratte bilen din litt på vei til og fra Worthersee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Oktober 2, 2011 Du skal få være så heldig at jeg kan sitte på med deg, spleise på diesel, bomavgifter, osv også skal jeg selvfølgelig få ratte bilen din litt på vei til og fra Worthersee shit.. men da skal sikkert frank sitte på med Bakken.. im fucked 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Oktober 2, 2011 shit.. men da skal sikkert frank sitte på med Bakken.. im fucked Neida! Robert Hagen sitter på med meg vettu Btw, Oppdaterer Betalingstatus når jeg ser det på nettbanken min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Oktober 2, 2011 Du skal få være så heldig at jeg kan sitte på med deg, spleise på diesel, bomavgifter, osv også skal jeg selvfølgelig få ratte bilen din litt på vei til og fra Worthersee woho!! Tror du at du klarer å temme et sånt beist altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Oktober 2, 2011 woho!! Tror du at du klarer å temme et sånt beist altså? Får vel bruke vinteren på å venne meg til å se trc lampen blinke, så slipper jeg å skvette når Golfen din spoler ut i fra fergen med trc lampa blinkende febrilsk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Oktober 2, 2011 Får vel bruke vinteren på å venne meg til å se trc lampen blinke, så slipper jeg å skvette når Golfen din spoler ut i fra fergen med trc lampa blinkende febrilsk haha, høres bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Oktober 2, 2011 Bare for å presisere så er det 1650 kr pr person for hele oppholdet - Ikke bare depositumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Oktober 2, 2011 Hvor mye er depositum pr person da? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Oktober 2, 2011 vil du bare betale depositumet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Oktober 3, 2011 Nei, altså, hvis alt skal inn med en gang gjør jeg selvsagt det. Men forsto det slik at det var kun depositum som skulle betales nå! Men da misforsto jeg Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Oktober 3, 2011 Da er penger fra meg +1 satt over Goood stemning! blir morro!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Oktober 3, 2011 Da er depositumet sendt til Barry`s lakeside residence. Så da er det bare å betalale for oppholdet til Haavard sin konto, så ordner han med tilbakebetaling av depositum til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Oktober 3, 2011 Er det alle som er på listen som har bekreftet at dei skal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Oktober 3, 2011 Er det alle som er på listen som har bekreftet at dei skal? Det skal være det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Oktober 3, 2011 Okey, då blir det sikkert litt dyrt visst eg og min bror skal reise/bo aleine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Oktober 3, 2011 Okey, då blir det sikkert litt dyrt visst eg og min bror skal reise/bo aleine Du får bare holde øye med tråden, kan hende det blir ledige plasser hvis det er noen som ikke kan allikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Oktober 3, 2011 Kunne tenkt meg 2 plasser hadde det blitt ledig Så for følge med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...