#351 Skrevet Mars 14, 2012 Skal legge om på s4'n ikveld Passten får gå med vinterdekk par uker til! Btw Tommy... S4'n står fortsatt uten handbrekk og endeledd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#352 Skrevet Mars 14, 2012 Skal legge om på s4'n ikveld Passten får gå med vinterdekk par uker til!Btw Tommy... S4'n står fortsatt uten handbrekk og endeledd Fikser du omlegg på kveldstid til fin pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#353 Skrevet Mars 14, 2012 Nei desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#354 Skrevet Mars 14, 2012 Kveldsskift pluss overtid te langt på natt e jo flott d, gryn i pængpongen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#355 Skrevet Mars 14, 2012 Jess da, blir nåkk av det i sessongen Men no stenge jo sjappa klokka 5, og æ har itj nøkkel, hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#356 Skrevet Mars 14, 2012 Jobber du offshore? Jepp, det medfører riktighet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#357 Skrevet Mars 14, 2012 Jess da, blir nåkk av det i sessongen Men no stenge jo sjappa klokka 5, og æ har itj nøkkel, hehe. Æ snakka no om mæ sjøl æ da men e vel itj einastn som arbe overtid ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#358 Skrevet Mars 15, 2012 Ahaaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#359 Skrevet Mars 15, 2012 Håkon: Har dere noen gode pakkepriser på budsjett dekk og 17-18" felger? 5x112 og helst ikke under ET30. IKKE noe fancy trancy chrom felg med kant eller noe i den duren. Helt enklte eiker felger eller noe ala RS4-1 eller RS4-2 felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#360 Skrevet Mars 15, 2012 Hmm, kan lage en god deal til deg i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#361 Skrevet Mars 15, 2012 Hmm, kan lage en god deal til deg i morra Gjør det så hører jeg fra deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#362 Skrevet Mars 16, 2012 Har sendt deg pm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#363 Skrevet Mars 16, 2012 Her har du felgene på bilen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#364 Skrevet Mars 17, 2012 Da var sommerhjula på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#365 Skrevet Mars 17, 2012 Har satt på sommer på s4'n jeg også, fristende å sette på passaten også. Men Dama er over termin dato, sliter litt hvis det skjer om natta, hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#366 Skrevet Mars 18, 2012 Typisk… 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#367 Skrevet Mars 18, 2012 Hadde det vært noe annet sted i verden hadde jeg fnyst av det.. nå er det jo sol fra blå himmel og VÅR! Kun i Trøndelag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#368 Skrevet Mars 18, 2012 Jaja, kollisjon med S3'n for 2. gang i mitt eie da... Viktig å få med seg at ingen av gangene har vært min skyld.. Heldigvis gikk det bra med både meg, dame og aller viktigs ungen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#369 Skrevet Mars 18, 2012 Jaja, kollisjon med S3'n for 2. gang i mitt eie da... Viktig å få med seg at ingen av gangene har vært min skyld.. Heldigvis gikk det bra med både meg, dame og aller viktigs ungen Så utrolig kjipt… Men veldig bra at det gikk bra med familien! Store skader på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#370 Skrevet Mars 18, 2012 Så utrolig kjipt… Men veldig bra at det gikk bra med familien! Store skader på bilen? Jepp.. Tjaaa.. Av det som vises nå, så blir det panser, fanger, intercooler, hoved- og blinklykt, sideskjerm, grøftlys, så spørs det om det ble skade i dekk, og kanskje noe ble slått skevt venstre forran.. Håper ikke at noe ble skevt hvertfall, men skjermen var såppas bøyd inn mot hjulet at det ser ut til at han traff hjulet litt vell hardt. Var faktisk en kompis av broren min som kræsja i meg.. Når jeg tenker meg om, så er det faktisk ganske nøyaktig 2 år siden sist bilen ble kræsja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#371 Skrevet Mars 22, 2012 (endret) Annbefalt plass og ta eu kontroll på mk1 jetta lav ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#372 Skrevet Mars 22, 2012 Mye feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#373 Skrevet Mars 22, 2012 Mye feil? Næi egentlig ikke noen småting bare. Men har ikke vært på noe kontroll siden 07. Og en er ikke så høy at det gjør noe. :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#374 Skrevet Mars 25, 2012 Innbrudd i bilen IGJEN! Frister å koble alarmen på Airbag`en og utløse den med en vektsensor i setet! Skulle tro at Audi hadde utviklet dørlåsene sine litt siden typ89-tiden, men den gang ei.. må bytte dørhåndtak og ny dørlås. Var inne på tanken på å kjøpe en gammelbil igjen, men ser faenmeg ut som jeg må flytte først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#375 Skrevet Mars 26, 2012 hvor er det bra å kjøpe hjulbolter i byen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...