Anbefalte innlegg

Fortsett å bruk Snap Drive! :D:klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber du på Snap Drive på Rosendal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min skal på service i morgen på Sorgenfri :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må den jo nesten få litt ekstra service da, om jeg får jobben : smil : Hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da satser jeg på at du får den, hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har kjennskap til Lade Arena Bilpleie? Kjørte forbi å så skiltet fra veien i formiddag.

Ser i prislistene på siden at de har lakkrens/polering fra 1300,- på personbil noe jeg finner svært bekymringsfullt.

Nettsiden ser jo veldig proff ut...

 

Hei! Jeg har spurt om kvaliteten på arbeidet deres på facebook. Men fikk et litt halvveis svar. Så tror jeg styrer unna faktisk. En kollega av meg tok en "full pakke" på et kanskje? lignende sted (gjør det selv bilpleie) litt komisk navn egentlig:P disse har samme priser som Lade Arena Bilpleie. Og det var ikke spesielt fint :) Ser for meg at de bruker en svamp, om og om igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Jeg har spurt om kvaliteten på arbeidet deres på facebook. Men fikk et litt halvveis svar. Så tror jeg styrer unna faktisk. En kollega av meg tok en "full pakke" på et kanskje? lignende sted (gjør det selv bilpleie) litt komisk navn egentlig:P disse har samme priser som Lade Arena Bilpleie. Og det var ikke spesielt fint :) Ser for meg at de bruker en svamp, om og om igjen :)

 

Hei igjen du...

 

Sendte dem en mail for leeeenge siden via kontaktskjema på siden deres og har ikke fått noe svar enda. Kommer nok aldri til å vurdere de en gang!

 

Må nok bare innse at det er best å levere bilen til gutta fra dcn.no - dyrt er det men da får man et perfekt resultat!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster flesk! Men resultatende de leverer er jo skikkelig! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om ES selger stickers over disk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om ES selger stickers over disk?

Kun til turbodrevne kjøretøy : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tærrlus :P

tænkt mæ ein tur dit idag å planlægg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, Sorgenfri :)

 

 

Hei du!

Mulig det er dumt å spørre på forumet. Men hva skal du/snapdrive ha for å bytte alle bremseslangene og lufte etterpå? Jeg har slangene og væsken :)

Det gjelder en 93mod S4 :)

 

Håkon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du!

Mulig det er dumt å spørre på forumet. Men hva skal du/snapdrive ha for å bytte alle bremseslangene og lufte etterpå? Jeg har slangene og væsken :)

Det gjelder en 93mod S4 :)

 

Håkon

 

Heisann :)

Send meg Reg. nr på bilen, så kan jeg sende deg pris iløpet av morgendagen på mobil nr 94149379 :)

Om du er int. i å gjøre det privat, så går vell det også bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nånn som e ledig i 3 halv 4 tia på Tirsdan mon tro? Får æ tak i skyss fra Bil 1 (ved Leangen) og t Værnes så får æ levert en bil t Bil 1, men trøng skyss t Værnes etterpå. Flye mett går 17:05, så bør værra på Værnes t kl 16:00..

 

Så om nånn har løst t å kjør t Værnes så peis på ein PM:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet av bilpleiesjapper i byen som ordner skinnseter? Begynner å bli litt slitasje på de vanlige stedene, så de skulle fått seg en shine til våren. Muligens det må farges litt opp og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på om det er noen i Trondheim. Men det finns dyktige folk i Verdal :)

scandicshine heter de. Ellers finnes det nettbutikker som selger slike "repkit" til skinn. Husker ikke hva produktet heter, men det fungerer veldig bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk fikset slangene idag Tommy! Men takk uansett! Tar du på deg andre ting også? Kommer sikkert opp noe som jeg ikke klarer selv en dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du er her Håkon, klarer du få tak i Miro 111 9/9.5x20 ET tja på 9" 35 og 9.5" 40-45? Finnes de i det hele tatt i 5x112 og i 20"?

 

Evt Zito WP111...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Bjørn! Vi skaffer Zito wp 11 ja :)

Jeg trooor at det skaffes opp til 8,5" på 5-112 i 20"

Kan sjekke opp i neste uke, har "kjøkkenoppussing" ferie :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Bjørn! Vi skaffer Zito wp 11 ja :)

Jeg trooor at det skaffes opp til 8,5" på 5-112 i 20"

Kan sjekke opp i neste uke, har "kjøkkenoppussing" ferie :)

 

Jeg ser på sidene til grossisten at de leverer 9.5x20 men når jeg sendte dem en forespørsel var 8.5 maks - det blir litt lite synes jeg. Men høres bra ut, sjekk ut når du er tilbake på jobb :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk fikset slangene idag Tommy! Men takk uansett! Tar du på deg andre ting også? Kommer sikkert opp noe som jeg ikke klarer selv en dag :)

 

Okei :)

Joda, tar på meg det meste jeg, bare å si ifra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du tar på deg montering av senkefjærer når sommeren nærmer seg Tommy? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gøran. Var det riktig at du skulle ha 225 og ikke 235? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

225 eller 215, har ikke bestemt meg ennå. Også usikker på hvilke dekk jeg skal ha. Tar kontakt så fort jeg vet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.