#301 Skrevet Februar 24, 2012 Hvordan går det med 90`n da Ole? Blir det noe stell på den frem til sommern eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet Februar 24, 2012 Lurer på hvordan de borer om felger. Sveiser de igjen noe av hullet før de borer opp på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet Februar 24, 2012 Hvordan går det med 90`n da Ole? Blir det noe stell på den frem til sommern eller? Hei Bare prioritert hus i det siste og slik blir det hele dette året. Har vært på tanken av å selge den om det kommer ett ok bud med en seriøs ny eier. Du får si fra om du vet av noen som kan være interessert. Må ikke selge;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet Februar 24, 2012 Okay. Skjønner den, men tror nok du kommer til og angre deg om du selger da Kan høre litt rundt, men tror ikke jeg vet av noen akkurat nå. Selv har jeg nok med og få bygd opp igjen tricolor forhåpentligvis til sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet Februar 24, 2012 Lurer på hvordan de borer om felger. Sveiser de igjen noe av hullet før de borer opp på nytt. Ja man sveiser igjen alle hullene, så måles det nøyaktig opp hvor de nye hullene skal være, så blir det borret og laget kon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet Februar 24, 2012 Kan man borre hvilken som helst boltsirkel da? Jeg spurte om han med den røde allroaden kunne sende inn noen felger for meg med boltsirkel 5x120, å borre til 5x100, men da sa han at det koms ikke til å gå, pga det var for stor forskjell på boltsirkel fra 5x120 til 5x100, det var bare akkurat at de fikk borra fra 5x120 til 5x112: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet Februar 24, 2012 Man kan borre til hva som helst når de gamle hullene blir sveist igjen ja. Dette viser litt hva problemet kan bli når man skal borre 120 til 100 uten å sveise. Slik ser det ut når det ikke er sveiset først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet Februar 25, 2012 På bildet der er det vel orginalt 4x100, så har de borret til 5x100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet Februar 25, 2012 Er ment som illustrasjon for å vise hva som skjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet Februar 25, 2012 Ro dæ ne no, Fransoas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet Februar 25, 2012 Satt og leite etter 21" til deg Bjørn! Fikk beskjed av en på jobb at det var ukristent Det er jo sånn passe hardcore med 20" å ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet Februar 25, 2012 Satt og leite etter 21" til deg Bjørn! Fikk beskjed av en på jobb at det var ukristent Det er jo sånn passe hardcore med 20" å ? 20" ser akkurat passe ut egentlig, 21" går fint det også men det var vel egentlig mest for å gjøre det Det store problemet er å finne felger jeg virkelig vil ha… Miro i 9,5x20 hadde vært veldig bra, men de må jo borres om! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet Februar 27, 2012 Kan man borre hvilken som helst boltsirkel da?Jeg spurte om han med den røde allroaden kunne sende inn noen felger for meg med boltsirkel 5x120, å borre til 5x100, men da sa han at det koms ikke til å gå, pga det var for stor forskjell på boltsirkel fra 5x120 til 5x100, det var bare akkurat at de fikk borra fra 5x120 til 5x112: klø : Dvs. at det går an :-) Men må felgene lakkes opp igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet Februar 27, 2012 Vi har wp111 på lager hvis du vil se de live Bjørn! De er fetere her enn på hiddenskjermen, hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet Februar 28, 2012 Og da klarte jeg å lage en liten bulk i førerdøra... Noen som vet hvem som tar på seg slik i byen? Tenkte å få gjort det før sommeren ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet Februar 28, 2012 Og da klarte jeg å lage en liten bulk i førerdøra...Noen som vet hvem som tar på seg slik i byen? Tenkte å få gjort det før sommeren ihvertfall. Byåsen Bilskade skal visstnok være veldig flinke, bra priser har de også. Mener vi har 20% ca... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet Mars 2, 2012 Prøvde å ta av handbremskabler i dag... Tommy? Du har oppdrag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet Mars 2, 2012 Entering my batmobile! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet Mars 2, 2012 Entering my batmobile! Haha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet Mars 3, 2012 Passat 1 - Annen grevling 0 Sto en sedan på utsida og spola på piggane sine. Passaten dron opp som om det var i juni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet Mars 3, 2012 Er bilen din inne på Møller for takskaden nå, Bjørn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet Mars 3, 2012 Er bilen din inne på Møller for takskaden nå, Bjørn? Den er det Sett den eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet Mars 4, 2012 Okei. har en kompis som jobber på oprettingsverkstedet der, så satt vi å snakka om A4 B8 idag, så skrøyt han over hvor fin B8 de har inn nå, for en takskade. Så tenkte jeg kanskje det var din pga det treet som falt over bilen Å må bare si det, er ikke ofte han snakker så pent om ei bil som han gjorde om din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet Mars 4, 2012 Okei. har en kompis som jobber på oprettingsverkstedet der, så satt vi å snakka om A4 B8 idag, så skrøyt han over hvor fin B8 de har inn nå, for en takskade. Så tenkte jeg kanskje det var din pga det treet som falt over bilen Å må bare si det, er ikke ofte han snakker så pent om ei bil som han gjorde om din! Wow det var veldig morro å høre Det er kjedelig å være uten bilen iallefall, men koser meg med ny Skoda Octavia for tiden så har vel ikke noe å klage over... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet Mars 5, 2012 Da er airbaglampa fjerna. Takk til Espen Bromstad for hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...